mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

może zagram w:
ArcheAge 23%  23%  [ 17 ]
Black Desert 8%  8%  [ 6 ]
Elder Scrolls Online 33%  33%  [ 24 ]
Neverwinter 23%  23%  [ 17 ]
Repopulation 12%  12%  [ 9 ]
Liczba głosów : 73
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 11:10 
Cytuj  
a tymczasem Kabra ;)

Obrazek


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 12:16 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Nie wiem czemu ale wydaje mi się, że te wszystkie gry to crap. Nawet NWN i ESO online nie wyglądają jakoś bardzo ciekawie. Sam fakt, że mogę sobie pobiegać po świątyni Helma albo stworzyć Norda nie sprawi, że te gry są zajebiste. Żadna z nich nie oferuje totalnie nic ciekawego poza znanym uniwersum - tak samo jak TOR...


Imo znaczenie beda mialy male rzeczy, detale. Np. jakby spisac sobie cechy FPS-ow, to pewnie z 90% (strzelam) tych gier wygladaloby tak samo. A jednak, w niektore gra sie lepiej, w inne gorzej. Z jednej strony liczy sie wykonanie (grafika, animacja, kod sieciowy) z drugiej np. taki detal jak to, ze w jednym tytule poruszasz sie 10%-20% szybciej niz w innym. Ta drobna zmiana moze powodowac, ze pierwszy tytul postrzegasz jako atrakcyjny, a drugi jako powolna i malo dynamiczna strzelanke.
Tyle, ze tego nie da sie sprawdzic na postawie FAQ, tylko trzeba organoleptycznie w czasie bety;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 13:47 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
a tymczasem Kabra ;)

Obrazek


Nie ogarniam ale ok. :) Ze zabolek? Ocb?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 17:20 
Cytuj  
tak wyglada zadowolenie po udanym trollingu :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 17:35 
Cytuj  
raczysz żartować, kabra to głupek


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 18:02 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Nie wiem czemu ale wydaje mi się, że te wszystkie gry to crap. Nawet NWN i ESO online nie wyglądają jakoś bardzo ciekawie. Sam fakt, że mogę sobie pobiegać po świątyni Helma albo stworzyć Norda nie sprawi, że te gry są zajebiste. Żadna z nich nie oferuje totalnie nic ciekawego poza znanym uniwersum - tak samo jak TOR...


Imo znaczenie beda mialy male rzeczy, detale. Np. jakby spisac sobie cechy FPS-ow, to pewnie z 90% (strzelam) tych gier wygladaloby tak samo. A jednak, w niektore gra sie lepiej, w inne gorzej. Z jednej strony liczy sie wykonanie (grafika, animacja, kod sieciowy) z drugiej np. taki detal jak to, ze w jednym tytule poruszasz sie 10%-20% szybciej niz w innym. Ta drobna zmiana moze powodowac, ze pierwszy tytul postrzegasz jako atrakcyjny, a drugi jako powolna i malo dynamiczna strzelanke.
Tyle, ze tego nie da sie sprawdzic na postawie FAQ, tylko trzeba organoleptycznie w czasie bety;)
Tyle że mmorpg to nie FPS. Zróżnicowanie to podstawowa zaleta mmorpg, a powtarzalność to największa wada. I to da się z FAQ wyczytać.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 18:21 
Cytuj  
zroznicowanie czego? I w czym np. tak bardzo jest "zroznicowane" TSW, ze w nie grasz?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 18:43 
Cytuj  
Zróżnicowanie formy roz(g)rywki. W przypadku TSW mogę przez jakiś czas:
Rozwiązywać zagadki, postrzelać w PvP, porobić dungeony, pogrindować "cosie"(lore, achi, rare dropy itd) polansować się w hubie, popatrzeć jak woda płynie, posocjalizować się. To samo mogę porobić i w innych mmorpg, ale wygląda to zazwyczaj inaczej. Wiadomo - dobrze zaprojektowany dungeon to nie to samo przeżycie, co źle zaprojektowany dungeon. Banalne lore i niebanalne, można wymieniać bez końca. Wykonanie takich elementów odróżnia dobre mmo od przeciętnych i złych. Ale każdy z tych elementów ( i pozostałe jak housing czy nie wiem... opvp) to jakby odrębna część większej całości, dająca graczowi swobodę "jak chcesz się dziś pobawić?". W FPS to pytanie brzmi "Co i jak chcesz dziś zastrzelić?".

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 19:20 
Cytuj  
aha, no to w takim wypadku nie wiem, skad ci sie wzielo, ze porownuje fpsy do mmo.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 19:55 
Cytuj  
Noo...z twojej wypowiedzi którą zacytowałem?
Odczytałem ją jako sugestię że gry można sprawdzić wyłącznie organoleptycznie bo i tak każda z zewnątrz wygląda identycznie. Ja uważam że w przypadku mmorpg opinia o grze może być wyrobiona bez grania w nią. Granie co najwyżej uściśli opinię, ale jeśli na etapie FAQ gra wygląda na nudną (mało lub mało nowatorskie ficzery), to nawet zajebisty kod sieciowy tego nie zmieni.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 20:20 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Noo...z twojej wypowiedzi którą zacytowałem?

Jakim cudem?:)
Isengrim napisał(a):
Odczytałem ją jako sugestię że gry można sprawdzić wyłącznie organoleptycznie bo i tak każda z zewnątrz wygląda identycznie. Ja uważam że w przypadku mmorpg opinia o grze może być wyrobiona bez grania w nią. Granie co najwyżej uściśli opinię, ale jeśli na etapie FAQ gra wygląda na nudną (mało lub mało nowatorskie ficzery), to nawet zajebisty kod sieciowy tego nie zmieni.


Mniej wiecej. Chyba, ze dalej jestes na etapie wiary w to, co pisza devsi. Zreszta zobacz, ludzie psiocza na dany tytul, ale jak jest open beta, to jednak sporo osob to sprawdza.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2013, 20:17 
Cytuj  
Czy jakiś typowy themepark jest zapowiedziany na ten rok czy same sandboxy ?


_________________
@polygamia

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2013, 20:43 
Cytuj  
TESO, Wildstar


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 sty 2013, 16:48 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Chyba sie starzeje - zaden z tych tytulow mnie nie jara. Moze ewentualnie sprobuje AA.


identycznie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2013, 06:57 
Cytuj  
Cytuj:
Survarium: In a game development timeline posted on the official Survarium site, details surrounding the game’s plans for 2013 emerged including a fairly extensive breakdown of both the upcoming Alpha and Beta.

It appears as though Alpha testing will begin sometime in Q2 of this year with players being invited to help test some of the early modes made available. Players will be able to expect a working PvP mode, four game maps, two factions, and in-game system of tasks. The main focus of the alpha testing will be on stability with many planned features still missing at this point in development.

Moving along, the timeline details the appearance of individual features all building towards the official beta in Q4 of 2013. It’s at this point the developers plan on opening the game to a larger number of players with the beta most likely being open to everyone. The timeline is fairly detailed and I encourage everyone interested in Survarium to check it out as it provides a decent idea of what players can expect to be able to do ingame.

Survarium is being developed by the same team responsible for S.T.A.L.K.E.R. 2 up until its cancellation. It’s no wonder then that both series share similar themes and features. Survarium is most likely S.T.A.L.K.E.R. 2 re-branded and expanded upon as an MMO.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2013, 19:15 
Cytuj  
http://massively.joystiq.com/2013/01/24 ... al-releas/

No. SOE sie wkoncu dorobiło CEO, który ma więcej rozumu niż przeciętna na tych stanowsikach ;p

EQ Next zapowiada sie coraz lepiej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2013, 20:07 
Cytuj  
ale czy on nie jest czasem rudy?.....

tez troche czytalem o Next, poki co wiele nie wiadomo, ale moze cos z tego bedzie. Byle nie "pogromca wowa"


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2013, 20:12 
Cytuj  
Narazie EQ zapowiada sie na "User created content sandbox".
Na ostatniej konferencji SOE Smedley powiedział, że początkowy koncept gry (bardziej theme parkowy), został całkowicie wyrzucony do kosza. Stwierdzili ze takich gier jest za duzo i szkoda im czasu na produkcje czegos co i tak pewnie nie odniosłoby na tym polu sukcesu. Zamiast tego EQ Next będzie 100% sandboxem.
Teraz zapowiada sie na to, ze to będzie Sandbox ala Minecraft ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2013, 20:16 
Cytuj  
patrzac jaki mamy wysyp "sandboxow" ostatnio, smiem twierdzic, ze kazda gra sie promuje jako "sandbox". Albo mi sie wydaje ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2013, 21:37 
Cytuj  
Teraz robienie sandboxow jest trendi bo sie ludziom themeparki przejadly. :) Trzeba albo zrobic sandboxa iwpychac go gdzie sie da albo zrobic wszystko identycznie jak w WoW ale gorzej i mniej... pozmieniac nazwy i wmowic ludziom ze rewolucja (GW2).

:)


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.