wodny napisał(a):
No tak, bo inne gry pół roku po premierze były bez wad, twórcy dodawali masę nowego contentu i wszystko było super. Chyba w jakimś innym wymiarze. "GW2" nadal cierpi na choroby wieku dziecięcego. Duża część z nich zostanie zlikwidowana w pierwszej połowie tego roku. Są plotki o dodatku.
Roznica jest taka, ze na 'wiek dzieciecy' to sobie mmorpgi mogly pozwolic 5-6 lat temu. Teraz widac, co sie dzieje z grami ktore nie potrafia wystartowac bez 'wieku dzieciecego' - kazde takie mmo wychodzi i przechodzi na f2p po kilku miesiacach. GW2 sie niczym nie rozni od tych gier i zalicza takiego samego faila, poza takim szczegolem, ze w GW2 tego faila sie udowodnic nie da, bo gra od poczatku byla f2p. Choc wystarczy sobie zadac pytanie, aby stwierdzic czy ta gra faktycznie jest taka super: "Czy gdyby w grze istnial abonament tak jak w innych produktach, to czy ciagle bym w ta gre gral".
Ja osobiscie mimo, ze kupilem gre za 150zl, a sprzedalem 2 miesiece pozniej sprzedalem za 40zl to jestem z mojej decyzji zadowolony. Co mowili mi ludzie jak odchodzilem? "Poczekaj jeszcze kilka tygodni - pojawil sie blog ze pracuja nad featuresami PvP. Lada moment sie to pojawi"
Atm gra ile ma? Cos w okolicy pol roku i co? Kilka/kilkanascie dni temu pojawia sie po raz trzeci, czy czwarty ten sam 'blog' mowiacy o tych samych rzeczach co do PvP i nadal ich nie ma.
Wychodzi gra, ktora ma byc inna niz wszystkie mmorpgi, bo na focus ma brac PvP i co? Przez POL ROKU nie pojawia sie nic co moglo by ozywic PvP w GW2. Malo tego - zamiast tego wychodza jakies lol eventy okolicznosciowe, o ktorych wszyscy zapomna 3 dni po.
Nie ma sie tu co oklamywac - GW2 mialo najwieksza szanse na zmiane monopolu na zarys rozgrywki w gatunku MMORPG. I nie dosc ze szanse zmarnowali i im nie wyszlo, to jeszcze powodem tego bylo nie zly design gry, ktory byl obiecywany, a totalnie porzucenie obiecanego desingu i przyjecie strony monopolisty.