mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 12:02 
Cytuj  
Zauważyłem, że się świeciła - tylko w sumie teraz dopiero zauważyłem, że na lawendowo i to skojarzyłem. Silly me

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 12:03 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Kolorek na bron. Jak widac jest tak zajebisty, ze prawie go nie widac, swieci sie na tym screenie sama glownia tej macki :P


Dokladnie. Dlatego za wydane 20$ wolalem kupic 6 premium tabow, niz 6 zwyklych + ledwo widoczny efekt na bron ;)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 12:32 
Cytuj  
D3jviD napisał(a):
Chyba, ze zawsze najezdzalem samoczynnie i nie zwrocilem na to uwagi :P

Bylo to juz wczesniej, wiec scamy z podmienianiem itemkow jak w diablo nie przejda bo gra nie umozliwi ci zaakceptowania wymiany. Sposob prosty, ale jak widac dla blizza nie do rozwiazania. ;]


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 13:09 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
A co to za klasa, marauder ? :>


Ta Marauder. Chyba widac ze koks co nie ? :)

A kolorek to najtanszy ze sklepiku bo mi zostalo pkt a na taba juz nie starczylo. W podziemiach i na ciemnych mapach wyglada ok. Na jasnych widac jak widac.

PS. Znalazlem cel dla tej postaci... dochapac sie tego:

Obrazek

Imba DMG ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 13:17 
Cytuj  
Ktos dzis chetny na party wieczorkiem, najlepiej jakis tank robiacy Akt III na Cruel :P Loot rules: co wylatuje z "naszym" timerem to nasze, reszta wolna amerykanka :P

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 13:23 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
PS. Znalazlem cel dla tej postaci... dochapac sie tego:

Obrazek

Imba DMG ;)


Taa, również mój cel :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 13:35 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Ktos dzis chetny na party wieczorkiem, najlepiej jakis tank robiacy Akt III na Cruel :P Loot rules: co wylatuje z "naszym" timerem to nasze, reszta wolna amerykanka :P


Skonczylem wczoraj akt II na cruel, kolo 20-21 bede zaczynam III ;)

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 14:41 
Cytuj  
Btw. Ktoś niedawno zaczął grę na HC i pierwszym(!) jego dropem był... unique łuk. To się nazywa fart.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 15:06 
Cytuj  
ehehe... 1400hp/80fire res - Vaal Cruel - jebniecie z meele = oneshot ... heheh... : )
Z tym ze physical armor mam ujowy to musze przyznac.. :)
Przypomiana to design bossow z Titan Questa z ktorych kazdy mial sygnalizowany-oneshotujacy atak... Byly emocje wtedy sa i teraz... :)

"Btw. Ktoś niedawno zaczął grę na HC i pierwszym(!) jego dropem był... unique łuk. To się nazywa fart."

Mnie raz dropla Exalted kulka na plazy z Hillocka Normal. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 15:13 
Cytuj  
Mowielm, ze ten jego atak to jest Phys Dmg :P

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 15:47 
Cytuj  
Jego atak jest 50/50 psychical/fire.

Cytuj:
Lightning Beam
Fires a lightning beam with 100% chance to cause Shock on hit.
Ice Shards
Spreads ice on the floor, causing the player to walk slowly.
Power Slam
A powerful strike to the ground, dealing massive damage (half Physical, half Fire) with increased crit chance.
Summon
Summons monsters.
Hide
Hides in the ground and comes back in a different location. Used mostly after summoning monsters.
Quake
Causes rocks to fall from the ceiling. The initial rocks will spawn ontop of all players present in the room, as well as other spots randomly in the room afterward.


Wychodzi na to, że musiałeś wyłapać perfidnego crita:D

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 15:51 
Cytuj  
A propos oneshotów, 500 życia, 1100ES i oneshot z rozbiegu od champa szkieletowych dodo w Fetid Pool :(
Merciless trochę przegina :lol:


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 15:56 
Cytuj  
Nie bije czasem z chaos dmg?

Ja na cruel nie mam wiekszych problemow, ale jak trafie na takie moby (a resa mam -20%) to jest naprawde ciezko. Kilka plujacych roslinek i hp spada mi do 0 w 2-3 sekundy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 16:06 
Cytuj  
Szkieletowe dodo ;]

Cruel sie jeszcze nie boje, ale od 2 aktu zbieram resy na merci.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 16:08 
Cytuj  
No na roslinki trzeba byc NONSTOP w ruchu.

Ogolnie to tak (dla mnie) te 3 rzeczy by pasowalo zrobic:

- Mercilless jest imho przegiete w wielu miejscach - balans bylby mile widziany (i nie mowie o nerfieniu na pale - mowie o balansie i to w sumie calej gry bo sa wahniecia difficulty nieziemskie).
- Chaos Resist albo zdjac penatly albo dac w uj wiecej go na drzewku i itemach.. przydaloby sie ze Res all liczylo tez chaos - to bylby jakis postep
- overall troszke mniejsze nastawienie na defensywe/ranged (a zwlaszcza na stakowanie HP bo to jedyna sensowna defencywa atm wlasciwie) byloby mile. Nie mowie o playable full glass cannon ale milo by bylo takim buildem miec chociaz szanse na ucieczke. Tutaj sie klania ze w grze nie ma praktycznie mobility skilli i GGG ma jakas dziwna niechec do ich dodawania (bo jak w D2 byl Teleport to byl wymagany na kazdej postaci i im PvP zmieni w TP spam dla retardow... to niech TP nie dziala w PvP i problem solved) :)

No i cos co juz pisalem im na forum w becie - WYJEBAC w PIZDU all ataki ktorych sie nie da uniknac czyli w sumie tylko Flicker i Arc - ebz sensy jest ginac od czagos takiego i to jeszcze offscreen.

Hehe wyzalilem sie :) Napisze im jakis post z feedbackiem ale teraz nie ma sensu bo zaraz spadnie na 4 strone bo pojawi sie 14 nowych tematow narzekajacych na loot distribution i poziom trudnosci Piety (fajne sa posty ziomkow co jej na normalu przejsc nie moga :) )


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 16:14 
Cytuj  
Flicker to jeszcze, ale BZZZ BZZZ bZZZZzzzz ("LEAVE ME ALONE WTF!") BZZZ BZZZzzzz Arc to jest masakra ;]
W zasadzie nie ma penalty za robienie malego dmg, a jest duze penalty za kiepska przezywalnosc. Dlatego nie trzeba na 45 kółeczek od dmg 2h, 1h czy dowolnego typu broni wybierać zadnego ktory nie jest po drodze do jakiegos keystone. A wszyscy biora HP Nody.

A ja tam ide na przekór i robie malo wytrzymale postacie. Bo moge, a co!


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 16:33 
Cytuj  
No dokładnie. Gra w późniejszym momencie bardzo karze za nieprzemyślane i bardzo papierowe buildy. Choć z drugiej strony, mój claw/trap/totem Shadow na default w A3 nastawiony na full evasion, evade i dodge (20%) spelli + kilka nodów z HP jakoś daje radę.
Na HC takim czymś bym się nie pojawił:)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 16:36 
Cytuj  
Vences napisał(a):
Choć z drugiej strony, mój claw/trap/totem Shadow na default w A3 nastawiony na full evasion, evade i dodge (20%) spelli + kilka nodów z HP jakoś daje radę.

Normal/Cruel/Mercilless?

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 16:58 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Szkieletowe dodo ;]

Cruel sie jeszcze nie boje, ale od 2 aktu zbieram resy na merci.


O, dokładnie to mnie zabiło! ;)
Nie miał chaos dmg, po prostu poszedłem tam na 54 a monster level tam jest 58 i dałem mu się rozpędzić :( Wcześniejsze obszary jak i mobki przechodziłem na luzie (poza epizodycznym kitowaniem 30zwykłych i 5 champów na raz w medicine chest area, przydała by się klątwa dająca slow ale mało kto traduje).
Na max resach jechałem od momentu spotkania tych dziwek z arc właśnie, zresztą Piety bez wysokich resów chyba jest nie do zabicia na wiedźmie.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 1 lut 2013, 17:02 
Cytuj  
Drusek napisał(a):
Vences napisał(a):
Choć z drugiej strony, mój claw/trap/totem Shadow na default w A3 nastawiony na full evasion, evade i dodge (20%) spelli + kilka nodów z HP jakoś daje radę.

Normal/Cruel/Mercilless?

Niestety norma:D Należy wziąć pod uwagę, że to moja pierwsza postać, którą budowałem bez żadnych poradników i praktycznie nie znając mechaniki gry:D
Typowy evasion papier, ale zabawa decoy totemem oraz fire and conviction trapami daje mi trochę frajdy. W pzypadku single targetów i bossów dual strike i frenzy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.