mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2013, 20:41 
 
http://www.cdaction.pl/artykul-30847/de ... enzja.html

hehe, co recenzja DS 3 to niższe oceny :). Mam nadzieję, że to im da do myślenia bo ta gra to kmiot... 1 i 2 skończyłem ale tego palce nie tknę...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2013, 21:22 
 
http://www.videogamessuck.com/review497.html

Tutaj najlepsza recenzja DS3 napisana przez mojego ulubionego recenzenta.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 lut 2013, 21:46 
 
http://gematsu.com/2013/02/square-enix- ... ul-suspect

S-E szykuje gre detektywistyczna(?)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2013, 22:39 
 
Razoth napisał(a):

Komunistyczne Chiny zwłaszcza. Bo czemu nie?


Bo tam 95% gier to piraty.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 10 lut 2013, 23:40 
 
Gokulo napisał(a):
http://gematsu.com/2013/02/square-enix-confirms-murdered-soul-suspect

S-E szykuje gre detektywistyczna(?)


Pewnie coś na wzór L.A. Noire

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 09:28 
 
Rodzima recenzja bety nowego Neverwintera. Gra zapowiada się coraz ciekawiej.
http://www.gram.pl/artykul/2013/02/10/n ... test.shtml
Pomysł z Kuźnią (Foundry) - rewelacyjny.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 09:30 
 
STO też ma Foundry i szału nie ma.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 10:18 
 
EQ2 też ma swoją wersję foundry i też szału nie ma.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 10:37 
 
Może dlatego, że EQ2 pozwala tworzyć tylko z predefiniowanych elementów ?
o STO nie mowie bo nie patrzylem. Ale geez co mozna zrobić w kosmosie ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 11:15 
 
No to jeszcze dodajmy Architect do City of Heroes i Ring do Ryzom.

Z mojego doświadczenia to to się za bardzo nie sprawdza. To pierwsze było wykorzystywane do power leveli i grindowania tokenów, z drugiego nikt nie korzystał jak ja grałem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 11:16 
 
Dana napisał(a):
STO też ma Foundry i szału nie ma.


Ponoc jednak jest tam pare fajnych misji. Samo Foundry w NVN jest zreszta o niebo bardziej rozbudowane, takze poziom tych misji powinien byc tez wyzszy niz w STO.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 11:34 
 
W recenzji gość pisał, że jest już parę przygód przygotowanych przez graczy i są na poziomie. Pożyjemy, zobaczymy. Jest nadzieja, że może będzie to coś w stylu starych Neverwinterów z masą przygód i kampanii przygotowywanymi przez graczy, z których część będzie prezentować naprawdę przyzwoity poziom.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 11:46 
 
Arturnik napisał(a):
No to jeszcze dodajmy Architect do City of Heroes i Ring do Ryzom.

Z mojego doświadczenia to to się za bardzo nie sprawdza. To pierwsze było wykorzystywane do power leveli i grindowania tokenów, z drugiego nikt nie korzystał jak ja grałem.

No to już nie wina samego edytora tylko gry i graczy.

Tzn. ciezko mi sobie w tej chwili wyobrazić system który dawałby takie samego nagrody jak te przygotowane przez developerow i jednoczesnie nie bylby exploitowany na potęge, ale napewno da sie coś takiego zrobić.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 11:56 
 
@Perrin

W NWN 1 to nie było przypadkiem tak, że tam GM ustawiał de-facto cały świat gry i dodawał od siebie albo stworzone przez kogoś innego modyfikacje? Łącznie z niektórymi zasadami i mechaniką? W przeciwieństwie do po prostu tworzenia dungów i wrzucania ich do jakiegoś typu matchmakingu / LFG.
Bo tworzenie-ustawienie całego środowiska-świata gry dla iluś osób (w NWN1 chyba max 128 right?) vs po prostu tworzenie custom dungeonów z jakimiś generic token rewardami do farmienia w jakiejś grze to trochę inna sprawa.

Pamiętam, że chciałem kiedyś pograć w NWN1 i cztałem coś o tym ale w końcu jakoś nie wyszło.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 12:04 
 
@Sula
W obydwu NWN jest rozbudowany edytor, pozwalający tworzyć, no, dosłownie wszystko. Lepsze lub gorsze przygody i całe długie kampanie, powstawały nawet tzw. "persistent worldy" czyli w sumie gry MMO na enginie NWN, gdzie można było się zalogować i grać razem z innymi graczami, a po naszym wylogowaniu wszystko kręciło się dalej bez nas.
Dodatkowo NWN1 miało opcję GMa, jeden z graczy mógł być gamemasterem i kontrolować grę innych graczy, w pewien ograniczony sposób, w locie wpływając na otoczenie gry. No, ale żeby gracze i GM mogli się razem bawić, musiał być wcześniej stworzony mod (przygoda), na którym mogliby się zabawiać.


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 12:14 
 
Jak tam było z potaciami? W tych 'persistant world' to nie trudno sobie wyobrazić jak. Co w przypadku np. kampanii. Tam podejrzewam, że nowa postać do każdej kampanii / przygody? Lub ew. ta sama postać (wygląd, imię, itd), ale narzucony startowy poziom doświadczenia i sprzęt?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 12:24 
 
Postacie robiło się od 0, można było sobie swoją postać "zapisywać" w dowolnym momencie, były też specjalne mody służące do levelowania postaci do odpowiedniego poziomu, albo same mody miały taki feature, jeśli wymagały wyższo levelowych postaci. Ogólnie, level nie był problemem, jeśli ktoś miał swoją ulubioną postać, mógł grać nią we wszystko, narzędzi do modyfikowania swojego levela było sporo.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 12:47 
 
Gral ktos w Wastelands do ARMY2? wyglada niezle http://www.youtube.com/watch?v=iHu6zD1-GHU


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 12:49 
 
Dzięki za wyjaśnienia. Do takiej solo / co-op rpg gry polegającej na 'robieniu scenariuszy' to brzmi to dobrze.
Z tym, że tutaj w tym action Neverwinter to będzie włożone w karby mmorpg-a.

Zastanawiam się czy ex-gracze NWN 1&2 od tego Cryptic NWN dostaną typ gry, który oczekują.

***

Posty: 696
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 12:55 
 
Gralem sporo na nwn1 na serverze z roleplayem i byla to najlepsza przygoda z gamingiem ever. Co prawda nie sadze zeby playerbase (ktory bedzie duuuzo wiekszy niz w nwn1 na poszczegolnych serverach) nowego Neverwinter bedzie potrafil utrzymac klimat przygod, ale licze na dobre mody i choc 10% tej zabawy ktora przezylem dawno temu ;d trzymam kciuki

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.