mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 00:39 
Cytuj  
423 mega patch. 0.10.1



All skill gems and support gems have received new art.

Podobaly mi sie te kamyki 3 kolorowe, ale fakt, burdel byl straszny. Jupi!

Updated and shrunk the visual size of Frenzy, Endurance and Power charges.
ufff

Added 11 new types of Maps: Arsenal, Arcade, Ghetto, Promenade, Temple, Colonnade, Bazaar, Crematorium, Precinct, Shipyard and Shrine.
pr0
I duzo plusow innych do map. Tak sie rozwija endgame po 2 tygodniach gry a nie po pol roku ;]


Fajnie, ale nie ma skilli aoe dla daggerow;[


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 00:40 
Cytuj  
ale łądne kamyczki! :]
(na forum w sklepach już można oglądać - zanim się patch ściągnie)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 00:44 
Cytuj  
Ta, wlasnie ogladam. I w invent.
Tak sie robi gre ~1 min przelaczenie sie gry i strony/forum. Click - calosc jest pod nowa wersje. Tu jest tak wiele rzeczy zrobionych tak jak trzeba, ze serio powinny sie wstydzic inne studia. A tu poza grafikiem, animatorem, dzwiekowcem pare osob ogarnelo nie tylko gre, ale wszystkie systemy wokol.

Fanboi mode /// az zaraz kupie te pieprzone serduszka na walentynki dla daggerówki (postać nazywa sie TomuThreeHearts wiec nawet bedzie pasowalo lol)


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 08:28 
Cytuj  
Dokladnie.. Małe garażowe studio zawstydziło wielkie korpa. Ta gra w becie jest bardziej dopracowana niż większość gier, które wychodzi w pudełkach.
A jak zobaczyłem patch notes, to mówie wtf? dodają 11 nowych map, zmieniają w ciul rzeczy i zmiana z 0.10.0 na 0.10.1. Naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem tej gry i devsów - dla ich uznania kupie sobie coś w item shopie :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 12:28 
Cytuj  
Ja też jestem pod wrażeniem. Aż się chce wspierać takich twórców.


_________________
whiteman#2717

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 15:16 
Cytuj  
Mapy dodają pff. Niech mi drop podniosą bo ani jednej nie widziałem, a skończyłem maruderem ostatni poziom trudności. Skandal.


_________________
Χ Ξ Σ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 15:23 
Cytuj  
No mi wypadły 2, a doki zrobiłem już ponad 50x. Zniechęca trochę to wszystko. Poza tym mogliby się wziąć za te Radeony, a nie za nowe ikonki, no ale cóż.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 15:38 
Cytuj  
Na moim 6870 problemy byly gdy mialem wlaczona nakladke z mumbla i xfire, po wylaczeniu poe smiga.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 15:44 
Cytuj  
Pomogło trochę narzekanie na drop map. Wszedłem do doków i z pierwszej paczki poleciała mapa :D

Edit: No, fajnie. Po patchu mam ~30 fps nawet grając solo i o wiele częstsze spadki.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 16:00 
Cytuj  
A macie najnowsze sterowniki?

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 16:05 
Cytuj  
Tak swoją drogą, nawet nie wiedziałem, że ta gra potrafi tak wciągnąć. Nie nudzi mnie robienie coraz to nowych Toonków. Ostatnio taką fazę miałem w WoWie, gdzie wolałem levelować nowych, niż grać w koreańskie crapy:D

D3 spatchowane, a nawet nie mam ochoty tam wejść .-.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2013, 14:17 
Cytuj  
wie ktos kiedy beda jakies zmiany z uniqami? mieli ponoc dodac nowe albo z tym handlem via forum? szczegolnie handel mnie coraz bardziej wq.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2013, 14:27 
Cytuj  
Nowe uniq w nastepnym patchu, a handel hgw, tbh.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2013, 14:44 
Cytuj  
Co do handlu:

http://poe.xyz.is/
http://poetools.com/market/

ulatwia w uj - przynajmniej kupowanie.
Z tym ze jak liczysz ze ci wprowadza system ktory pominie 'werbalna' interakcje kupujacy-sprzedajacy i aspekt socjalny, targowanie sie (czyli AH z Diablo) to raczej to nie nastapi nigdy.
Mi atm handel (z tymi toolsami do szukania co linknalem) pasuje. I pewnei ten hypowany trade system bedzie wygladal podobnie i beda to poprostu potezne toolsy pomagajace przeszukiwac forum i ulatwiajace kontakt miedzy graczami.

O next patcha ma byc dodawany regularnie content w postaci itemow, skilli, supportow, keystones i mapek.
Na 100% bedzie whirlwind-like skill ktory ma dzialac z mieczami (i mam nadzieje ze z toporami bo jestem na kupnie Kaom Primacy z wysokim dmg na przyszlosc). :)

a tbh po co zmiany z unikatami? sa bardzo dobre imho (te co sa). Sa lepsze, gorsze, sa doslownie wyjebiste (niektore) - imho working as intended.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2013, 15:48 
Cytuj  
Przebieglem sie dzisiaj po merci docs rano, wypadla mapa i jakis crap. Ale wiem dlaczego ludzie narzekali na Voidbearery z +attack i move speed, crit i aura +move speed. Wyskoczyl na mniej jak butcher w diablo1 i zasiekal wszystkie zombie. Dobrze ze szkielety mialem i sie odwrocil.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2013, 15:52 
Cytuj  
No ja czekam na tego whirlwinda wlasnie, a na razie po dwoch porazkach z rangerami robie sobie bezstresowego crit-freeze pulse templara :) Mam tez nadzieje, ze jak sie uporali juz z serwerami te zjebane spadki fps dostana wyzszy priorytet, na support forum jest kilka topicow na ten temat i kazdy po co najmniej kilka stron...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2013, 16:01 
Cytuj  
ta uzywam tego ale to nie to, najwiekszy problem to brak handlu offline.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2013, 16:07 
Cytuj  
Kurcze, ja nie mam zadnych problemów (o ile pod koniec bety marudzilem costam) po dokupieniu ramu nie uswiadczylem zadnych spadków.
Problemy z netem mialem po swojej stronie, ale od kiedy jest dobrze to ping mam w granicach 50 caly czas, wiec moge sobie projectile spokojnie omijac jak za starych dobrych czasow d2 ;]

Co do patcha to whirlwind to nie to na co czekam. Chce coś miedzy ground slamem a EK (mid range aoe) dla daggerków.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2013, 16:53 
Cytuj  
To sie ciesz :) Ja pewnie na dluzsza mete tego nie zdzierze i jak tego nie poprawia to bede na 100% gral coraz mniej. Dziwi mnie tylko brak reakcji ze strony GGG, bo to nie jest jakis malo znaczacy czy odosbniony problem dotykajacy kilku osob...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2013, 18:07 
Cytuj  
Jakby jeszcze mi jakiekolwiek itemki polecialy to w ogole git. Mam 2x mniej es, resow i many niz piszpan w MF gearze;]
A jak cokolwiek chcialem kupic to ceny zaczynaja sie od 2gcp do ok 10. Mam 0 i 6 chaosów eheheh.

Fun fact: lognalem sie wlasnie w miescie na mercilles - na 14 osob obok, 14 ma swiecącą bron, czapke albo peta. Serce rośnie normalnie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.