mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 342  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 14:33 
Cytuj  
Graficznie crysis1 > wszystko co wyszło do chwili obecnej, także widać jak wygląda gra od podstaw robiona dla pc. Tylko ta gra była w momencie premiery nieosiągalna jeśli chodzi o wymagania i porządne ustawienia graficzne.
Później wydali tą samą grę na konsole, która wyglądała gorzej niż kupa. ;>
A c2 i c3 to już nie kontynuacja tylko jakiś liniowy shooterek z ładnymi efektami, bez fizyki i pierdolnięcia z części pierwszej.
Bf3 z tego co pamiętam to był oddzielnie robiony pod pc i konsole, tzn. może nie do końca w tego słowa znaczeniu ale widać dużą różnicę, nie jest chamskim portem jak inne gry.

Zresztą jeśli devsi mają do wyboru wydać zajebiście wyglądającą grę na pc a później powycinać z niej połowę efektów, jakości itp. i dać na konsolę to chyba lepiej to sportować odwrotnie, po prostu lenistwo, bo możliwości są. Z tego samego powodu robione są coraz płytsze i prostsze gry, po co się wysilać i tak się dobrze sprzeda.


_________________
@polygamia

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 14:51 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
po prostu lenistwo,.

Raczej koszty. Lepiej to by było dla graczy PC, ale firmy kierują się rachunkiem ekonomicznym i swoim dobrem przedewszystkim, a a nie dobrem graczy PC gdzie większości multiplatformowych gier robi mniejszośc sprzedaży - co zrozumiałe.
Chcesz dobrego traktowania jako gracz PC = to kupuj PC exclusivy lub ostatecznie tylko tych kilka absolutnie najlepiej dopracowanych na PC multiplatformy. Nie kupuj reszty multiplatofrm. Nie spodziewaj się specjalnego traktowania w większości konsolowych multiplatformych tytułów gdzie 90%+ sprzedaży jest na konsolach, bo jesteśmy w tych tytułach pobocznym mniej ważnym rynkiem.

BF3 był z większym zaangażowaniem na PC robiony, bo raczej przewidywane było, że jak na mutliplatformę udział sprzedaży na PC będzie wyższy niż w innych tytułach, bo wersję na current gen konsoli musiałybyć wykastrowane ze względów technicznych.

----

On-topic: nie oglądałem wczoraj konferencji do końca bo trza wcześnie wstawać było, a na piśmie nic nie mogłem znaleźć. Było jakieś info nt. tego kiedy będą upubliczniane w przybliżeniu następne informacje nt. PS4?


Ostatnio edytowano 21 lut 2013, 14:56 przez sula, łącznie edytowano 3 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 14:53 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Mendol napisał(a):
pewnie mieli swoje powody, ze sie troche pospieszyli - a czy im to wyszlo na dobre czy nie, czas pokaze.

Pali im sie pod nogami. Z każdą chwilą Sony jest biedniejsze, musieli coś zrobić, żeby podbić ceny akcji.

X.


Akurat to akcje Sony zamknely sie wczoraj 1.8 procentowym spadkiem :) Anyway, nie mogli wszystkiego powiedziec z dwoch powodow: pewnie nie do konca maja wszystko skonkretyzowane, a poza tym nie wrzuca sie wszystkich jajek do jednego koszyka, mamy jeszcze sporo targow, w tym oczywiscie E3, na ktorych tez trzeba cos pokazac. Tegoroczne E3 beda w koncu interesujace.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 14:57 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
troche z dupy argument.
bo skoro rynek pc jest tak rozwiniety to czemu nie powstaja zajebiscie wygladajce gry co chwila?
poza tym nie przesadzaj, troche gier na pc wychodzi ale nie zawsze powalaja.
chociaz z tymi portami to tez nie do konca prawda - porownaj sobie chociazby bf3 na pc i na konsoli.
no i crysis'a nowego.


Ale przeciez on ma racje. Od dobrych paru lat jedyne exclusivy na PC to roznego rodzaju gry MMO, wszystko inne to porty gier konsolowych i dlatego wygladaja jak wygladaja. PC juz dawno przestal byc wiodaca platforma gier AAA, na szczescie dzieki nowej architekturze PS4 i X720 moze sie to odrobine zmieni w najblizszych latach.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 14:58 
Cytuj  
sula napisał(a):
Atherius napisał(a):
po prostu lenistwo,.

Raczej koszty. Lepiej to by było dla graczy PC, ale firmy kierują się rachunkiem ekonomicznym i swoim dobrem przedewszystkim, a a nie dobrem graczy PC gdzie większości multiplatformowych gier robi mniejszośc sprzedaży - co zrozumiałe.
Chcesz dobrego traktowania jako gracz PC = to kupuj PC exclusivy lub ostatecznie tylko tych kilka absolutnie najlepiej dopracowanych na PC multiplatformy. Nie kupuj reszty multiplatofrm. Nie spodziewaj się specjalnego traktowania w większości konsolowych multiplatformych tytułów gdzie 90%+ sprzedaży jest na konsolach, bo jesteśmy w tych tytułach pobocznym mniej ważnym rynkiem.

BF3 był z większym zaangażowaniem na PC robiony, bo raczej przewidywane było, że jak na mutliplatformę udział sprzedaży na PC będzie wyższy niż w innych tytułach, bo wersję na current gen konsoli musiałybyć wykastrowane ze względów technicznych.

----

On-topic: nie oglądałem wczoraj konferencji do końca bo trza wcześnie wstawać było, a na piśmie nic nie mogłem znaleźć. Było jakieś info nt. tego kiedy będą upubliczniane w przybliżeniu następne informacje nt. PS4?


W sumie to osiągnęli swój cel, bo nie ruszam już nowych singlowych crapów na pc. ;>
Ale wracając do mendolowego pytania, gdzie te grafika i efekty na pc ? Nie ma, bo się nie opłaca.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 14:58 
Cytuj  
a tam. far cry, bf3, crysis wygladaja dobrze na pc :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 14:59 
Cytuj  
Nie wiem czemu nikt nie wspomina Wiedźmina 2, który wygląda przepięknie na PC.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 15:07 
Cytuj  
Fakt wygląda. No W2 czy Bf3 to są te jedne z wyjątków, ale też i każda z tych gier miała "powód" być dobrze zrobiona na PC w przeciwieństwie do głównej masy multiplatformowych gier.

-----------

Nie załapałem wczoraj na konferencji, bo wychodziłem z pokoju nawet w tej części początkowej. CPU w PS4 ma 8 rdzeni?



PS. Ktoś Crysis 1 wspominał. Ostatnio coś takiego wpadłem. Zmodzony C1 - http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3SiQ0mqIN8

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 15:10 
Cytuj  
Przynajmniej portowanie na pc nie będzie teraz konieczne, w końcu to ta sama architektura. Ale przez to z exlusivami moze być docelowo krucho, przy tak łatwym przenoszeniu gier skonczy się na wieloplatformówkach.

X.


_________________
http://zaginiony.net

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 15:10 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Graficznie crysis1 > wszystko co wyszło do chwili obecnej, także widać jak wygląda gra od podstaw robiona dla pc. Tylko ta gra była w momencie premiery nieosiągalna jeśli chodzi o wymagania i porządne ustawienia graficzne.


Tak tylko że zrobić taką bajecznie wyglądająca grę to naprawdę żadna filozofia jeżeli nie przejmujesz się tym że nie zadziała na 90% popularnego obecnie sprzętu. Równie dobrze możesz się podniecać benhmarkami typu unigine jakiego to one poziomu grafiki nie prezentują.

Atherius napisał(a):
Zresztą jeśli devsi mają do wyboru wydać zajebiście wyglądającą grę na pc a później powycinać z niej połowę efektów, jakości itp. i dać na konsolę to chyba lepiej to sportować odwrotnie, po prostu lenistwo, bo możliwości są.


Nie lenistwo, a koszty. Prawda jest taka że obecna generacja konsol mogła by wyświetlać dużo lepszą grafikę niż to co prezentują multiplatformy (udowadniają to exy), tylko wymagało by to pisania kodu oddzielnie na każdą konsolę i oddzielnie na pc'ta, ale na to nie pozwoli żaden korporacyjny liczygrosik. Niestety rynek się skonsolidował, mamy mega-wydawców, którzy jak wszystkie duże korporacje, są maszynką do rozmnażania pieniędzy: Każdy dolar zainwestowany musi mieć określoną stopę zwrotu w określonym czasie, wszystko co nie spełnia tych parametrów jest upierdalane już w zarodku, ryzykowne inwestycje są albo przekształcane w mało ryzykowną papkę albo wywalane do kosza i tyle. Tylko że takie podejście to nie wina konsol tylko rynku jako takiego i ogólnej - stylu życia nastawionego na maksymalna konsumpcje.


EDIT: Damn, Sula mnie wyprzedził :F

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 15:13 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Przynajmniej portowanie na pc nie będzie teraz konieczne, w końcu to ta sama architektura. Ale przez to z exlusivami moze być docelowo krucho, przy tak łatwym przenoszeniu gier skonczy się na wieloplatformówkach.

X.


W przypadku Sony o exclusivy bym sie nie martwil, w przypadku X'a, owszem. Juz wczoraj Sony pokazalo kilka exow, a to dopiero poczatek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 15:30 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
W przypadku Sony o exclusivy bym sie nie martwil, w przypadku X'a, owszem. Juz wczoraj Sony pokazalo kilka exow, a to dopiero poczatek.

Na początku owszem, ale w jakis czas po premierze tytułu? Jeśli port polegałby tylko na zmianie loadera gry? Wierzysz, że producenci nie sięgną po latwą kasę? ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 15:35 
Cytuj  
Tia, akurat o Sony jestem spokojny, chyba ze oczywiscie zmienia swoja dotychczasowa polityke o 180 stopni. Przeciez gdyby chcieli to wszystkie exy na PS3 bylyby multiplatformami. Poza tym imho akurat w przypadku PS4 i X720 exy beda mialy jeszcze wieksze znaczenie i beda jeszcze cenniejsze, wlasnie ze wzgledu na to, ze obie konsole beda bardzo podobne i beda musialy kusic klienta czyms wyjatkowym.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 15:44 
Cytuj  
Dziennikarz Eurogamera zapytał Shuhei Yoshidę również o europejską premierę konsoli, przypominając, że wszystkie poprzednie platformy Sony debiutowały na Starym Kontynencie z opóźnieniem, czasem nawet półrocznym. Odpowiedź:

"Za wcześnie, by o tym mówić. Konsola musi być już zamknięta, wtedy zrozumiemy tempo, z jakim możemy ją produkować. Wtedy musimy przyjrzeć się oczekiwaniom dotyczącym potencjalnych sprzedaży, a potem zastanowić się, jak na nie odpowiedzieć, czy postawić na globalną premierę czy nie. Musimy wiedzieć więcej, by podjąć decyzję. To możliwe, [że konsola w Europie może pojawić się później]. Ludzie w Europie zawsze jednak uważają, że dostają coś ostatni, kiedy w rzeczywistości pewne rzeczy mają na wyłączność. Europa to dla nas bardzo ważny rynek, co do tego nie ma wątpliwości. Mam więc nadzieję, że Europejczycy zagrają na PS4 tak szybko, jak tylko będzie to możliwe, w tym samym czasie, w którym gracze w jakimś innym terytorium, ale nie mogę tego obiecać".

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 15:47 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Nie wiem czemu nikt nie wspomina Wiedźmina 2, który wygląda przepięknie na PC.


Ja nie wspominam, bo aktualnie w niego gram. :D Warto było sobie zostawić coś na zapas, bo obecnie nie ma nic ciekawego co by nawet można było kijem ruszyć jeśli chodzi o sp.
Dla mnie exclusives nigdy nie było wyznacznikiem jaką konsolę wybrać, w zasadzie każdy tytuł ma swój odpowiednik u konkurencji.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 15:52 
Cytuj  
Poprosze o odpowiednik hmmm, np. Uncharted, Heavy Rain i God of War na Xie :)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 16:17 
Cytuj  
xanth - jestes chyba troche ograniczony - znow pierdolisz bez sensu, mimo ze jakas tam wiedze na temat, na ktory pierdolisz bez sensu posiadasz.
Exy Sony to studia wewnetrzne Sony - przyjrzyj sie jak wygladaja one na PS3. Duzo, czasami duzo, duzo lepiej niz multiplatformy. To bezposrednie odnoszenie sie do hardwaru w procedurach programistycznych.
Jak chcesz teraz przeniesc taki tytul na PC, jezeli przynajmniej czesc kodu zamiast uderzac w warstwe sterownikow, directx, czy innego badziewia bedzie bezposrednio sie odnosic do np. odpowiednich komorek pamieci.
Musialbys zlozyc identycznego PC (niemozliwe chociazby na wspoldzielona pamiec) lub przepisac bycza czesc kodu, a wtedy performance polecialby na ryj.
Owszem o multiplatformy bedzie troche latwiej ale absolutnie nie bedzie to wygladac tak jak piszesz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 16:18 
Cytuj  
Exclusivy są złem, I cieszy mnie że konsole dostaną Wieśka 3. Szczególnie iż tym razem nie będzie ich (devsów) aż tak hardware limitował.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 16:45 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
raggnarok napisał(a):
W przypadku Sony o exclusivy bym sie nie martwil, w przypadku X'a, owszem. Juz wczoraj Sony pokazalo kilka exow, a to dopiero poczatek.

Na początku owszem, ale w jakis czas po premierze tytułu? Jeśli port polegałby tylko na zmianie loadera gry? Wierzysz, że producenci nie sięgną po latwą kasę? ;)

X.


Obie opcje sa tak naprawde mozliwe. Jak widac po wczorajszej konferencji nie pokazali za wiele dzialajacych gier, albo wydawcy chca odslonic karty na e3 albo po prostu podchodza do nowej generacji niechetnie. Na dzien dzisiejszy ps4 wykracza mozliwosciami znaczaco poza mozliwosci obecnych PCtow, byc moze do konca roku to sie jeszcze zmieni.
Ale czy od razu beda produkowane tytuly ktorych nie bedzie sensu portowac na PC? Raczej watpliwe, skoro juz sony bardziej skupia uwage na dodatkowych ficzerach takich jak streamowanie obrazu.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 lut 2013, 17:15 
Cytuj  
W którym miejscu wykracza znacząco?


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 342  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.