mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 12:59 
 
Atherius napisał(a):
Kumple wygary z army piszą, że będzie to gra bardziej przystępna dla większej ilości ludzi a nie tylko maniaków. Mod na pewno będzie ale jak się to ma do standalone wersji ? ;> Czy ta samodzielna gra ma być właśnie na silniku z a3 ?


Tzw. zmodyfikowany silnik Arma 2.5


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 13:55 
 
Wreszcie ktoś to zrobił. SAPER MMO http://mienfield.com/


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 14:07 
 
Shador von Dal napisał(a):
Tzw. zmodyfikowany silnik Arma 2.5

czyli silnik army 2 dostosowany do dayz.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 14:18 
 
dlatego #dayz na arma3 bedzie lepiej wygladalo i lepiej dzialalo ;p

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 14:35 
 
Mendol napisał(a):
dlatego #dayz na arma3 bedzie lepiej wygladalo i lepiej dzialalo ;p


Bez dostępu do kodu źródłowego... kiepsko to widzę.

Chyba, że porównujesz mod do moda... to faktycznie.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 14:41 
 
no a do czego mam porownywac?
jak na razie z sa robia pve z zombie z craftem i jak na razie nie zanosi sie zeby to szybko ujrzalo swiatlo dzienne.
dlatego predzej bedzie mod do army3.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 14:42 
 
arma3 tez nie bedzie dostosowana pewnie... i raczej nie ma sensu rozbijac to na 2 opcje, mod i standalone. Szkoda, ze nie zrobili na silniku army 3 po prostu. A jak mod do army3 wyjdzie pierwszy w niezlej wersji to moze byc niezla konkurencja dla standalone.

w ogole to wyglada na to, ze mody do army3 beda bardziej popularne niz sama gra ;p


_________________
.


Ostatnio edytowano 12 mar 2013, 14:44 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 14:43 
 
Highlander napisał(a):

w ogole to wyglada na to, ze mody do army3 beda bardziej popularne niz sama gra ;p

Nie byłaby to pierwsza gra gdzie takie coś by się stało ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 14:45 
 
highlander: ociec juz przepowiada, ze zaraz oglosza, ze standalone przesuniety, bo beda go robic na arma3 jednak :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 14:59 
 
w sumie chyba nawet wolalbym poczekac po tym jak zobaczylem arme3 ;p

skoro jakies mody dosc szybko portuja do arma3, to czemu dayz nie mozna podobnie zrobic? arma3 to tylko ewolucja silnika, chyba nie powinno byc strasznym problemem by częśc roboty przeniesc.


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 15:15 
 
Mendol napisał(a):
no a do czego mam porownywac?
jak na razie z sa robia pve z zombie z craftem i jak na razie nie zanosi sie zeby to szybko ujrzalo swiatlo dzienne.
dlatego predzej bedzie mod do army3.


No Highlander pisał o standalone a ty wyskoczyles z modem.

Nie za bardzo kumam entuzjazmu... wole miec wiecej mozliwosci w standalone niz fajerwerki w A3.

Biorac pod uwage, ze niedlugo do Standalone laduja nowe animacje, zaimplementowali juz system ubran i powiazanych z nimi zmiennych... potem dojdzie jeszcze crafting. Nie wspominam o juz gotowym, zmienionym inventory (ktory ma byz zaprezentowany w ten piatek). Ja tam jestem bardziej pozytywnie nastawiony na Standalone. Watpie ze go przesuna ze wzgledu na potencjalnego moda w A3. W sumie mozna sie zalozyc o krate piwa.

@Highlander

DayZ mod oddany jest juz w rece community, podejrzewam, ze community i tak sie przesiadzie do A3 bo zazwyczaj sa to vety z serii ArmA... Rocket juz od dluzszego czasu nie wtraca sie do calego procesu, chyba ze wyraza swoja opinie nt. zaimplementowanych zmian.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 15:25 
 
no system UBRAN. kurwa na to czekalem.
i na craft tez. oraz 5000 zombie na serwerze.
ja nie traktuje dayz jako gry, w ktorej moge postrzelac do zombie.
jak wyjdzie w grudniu to bedzie dobrze.

nie kumasz i ok. kazdy z nas lubi grac w inny sposob - dlatego zakladam, ze standalone moze sie okazac chujowy i bede gral w dayz mod'a do army3.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 15:37 
 
Jesli veterani moga zrobic moda do army3, to uwazam, ze rocket/biohemia powinni byc krok o przodu pod kazdym wzgledem, lacznie z silnikiem gry. Wszystko sie dzieje w obrebie tego samego silnika. DayZ standalone to tylko wydzielony produkt z samej army.

A arma 3 ma fajne inventory ;p

Taki wasteland przeniesli chyba wciagu 1 dnia i sie rozwija... btw. pvp ponad wszystko.


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 16:14 
 
Highlander napisał(a):
Jesli veterani moga zrobic moda do army3, to uwazam, ze rocket/biohemia powinni byc krok o przodu pod kazdym wzgledem, lacznie z silnikiem gry. Wszystko sie dzieje w obrebie tego samego silnika. DayZ standalone to tylko wydzielony produkt z samej army.

A arma 3 ma fajne inventory ;p

Taki wasteland przeniesli chyba wciagu 1 dnia i sie rozwija... btw. pvp ponad wszystko.


W porządku, dopieszczą moda w Arma 3 i tyle, nadal jednak beda ograniczenia silnika Arma3. Takiego tematu nie bedzie z DayZ Standalone.

@Mendol
A jak ty traktujesz DayZ w takim razie? Bo na razie tylko mendolisz...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 16:20 
 
To symulator treningowy przed apokalipsą.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 16:32 
 
dayz? traktuje jak gre i gram w nia tak zeby miec fun.
zreszta na ten temat pisalismy juz wiele stron na info jak i u ciebie.

ty sie jarasz gra, w ktorej jak na razie mozna ubranka zmieniac jak w barbie online.
nie wiadomo jaki bedzie temat ze standalone bo pokazuja na razie jakies pierdoly.

pomysly mi sie ogolnie podobaja - pytanie co im wyjdzie na koncu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 16:54 
 
SvD, silnik arma 3 to dopieszczony silnik army 2 a nie jakis nowy engine, dlatego nie rozumiem robienia standalone na 2.0...


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 17:50 
 
Mendol napisał(a):
dayz? traktuje jak gre i gram w nia tak zeby miec fun.
zreszta na ten temat pisalismy juz wiele stron na info jak i u ciebie.

ty sie jarasz gra, w ktorej jak na razie mozna ubranka zmieniac jak w barbie online.
nie wiadomo jaki bedzie temat ze standalone bo pokazuja na razie jakies pierdoly.

pomysly mi sie ogolnie podobaja - pytanie co im wyjdzie na koncu.


jak bys byl glebiej w temacie to bys wiedzial, ze pod tekstem "system ubran" kryje sie tez mozliwosc przypisania do konkretnego ubrania - infekcji, poziomu ciepla, zapachu noszacej osoby itp. co za tym idzie - moar surival. To jest dla mnie plusem.

ja jaram sie gra ktora daje mi fun - czyli tak samo jak ty, tylko ja zdaje sobie sprawe z tego, ze moje zdanie nie jest tym jedynym... w przeciwienstwie.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 19:01 
 
Jakby ktoś miał zbędne kodziki do World of Tanks z nowego cd-action to chętnie przygarnę na PW. ;>


_________________
@polygamia

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 19:28 
 
Atherius napisał(a):
Jakby ktoś miał zbędne kodziki do World of Tanks z nowego cd-action to chętnie przygarnę na PW. ;>


To są uniwersalne kody (ten sam) czy indywidualne do każdego egzemplarza ?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.