mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 19:33 
 
Adhoc napisał(a):
raggnarok napisał(a):
roball napisał(a):
Money grab, plus brak planow na apke dla androida.


"Money grab" to jest nowe SimCity, a lyknales bez problemu :)

Taki money grab, że za cene 100 dostawało się 2 gry.

Gowno. Dopiero jak sie okazało, że SimCity jest najwiekszam marketingowa wpadka dekady, to dali darmowe gry zeby podreperowac troche image w oczach plebu.

Serio. Kłamstw EA w sprawie nowego SC jeszcze długo, beda w internecie krazyc i sluzyc za memy. Na czele z tym, ze w SC nie da sie grac offline, a ktos jednak sprawia ze mozna...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 20:51 
 
roball napisał(a):
Gra byla designowana pod to, zeby byly interakcje miedzy miastami graczy. Nie rzuca nagle patchem, ktory bedzie miec offline mode bez odpowiedniego przygotowania mechaniki gry do tego. Nie wiem jakim debilem trzeba byc zeby tego nie rozumiec.


nie rzuca w ogole patchem.

Nie wiem jakim trzeba byc debilem zeby tego nie rozumiec.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 20:57 
 
roball napisał(a):
Gra byla designowana pod to, zeby byly interakcje miedzy miastami graczy. Nie rzuca nagle patchem, ktory bedzie miec offline mode bez odpowiedniego przygotowania mechaniki gry do tego.

Tyle że i któryś developer przyznał że zmiana na offline to prosta sprawa i zostało udowodnione że da się grać offline

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 21:26 
 
Drusek napisał(a):
roball napisał(a):
Gra byla designowana pod to, zeby byly interakcje miedzy miastami graczy. Nie rzuca nagle patchem, ktory bedzie miec offline mode bez odpowiedniego przygotowania mechaniki gry do tego.

Tyle że i któryś developer przyznał że zmiana na offline to prosta sprawa i zostało udowodnione że da się grać offline


Dokładnie, potem firma powiedziała, że "offline, nie wpisuje się w wizję tego tytułu, całkowicie."


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 22:39 
 
http://www.gram.pl/news/2013/03/22/loch ... gons.shtml

Może być naprawdę fajne. Nie grałem w to chyba nigdy wcześniej. Chociaż. Coś sobie przypominam, ale chodziłem wtedy do podstawówki. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.


Ostatnio edytowano 22 mar 2013, 22:43 przez wodny, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 22:57 
 
Ja pierdole, roball, prosze cie, przestan juz. Mozesz sobie sam budowac miasta w calym regionie i miec w dupie innych graczy - do tego tez potrzebuje stalego polaczenia z siecia?
Zreszta, offline czy online, sama symulacja/interakcja miast jest spierdolona, wystarczy poczytac co jakis czas ostatnia strone tematu o SC na Neogafie - co chwile ktos pisze o zenujacych bugach czy idiotycznych aspektach symulacji. Te SimCity to idealny przyklad jak ktos wepchnal caly tryb pokracznego multi na sile do gry, ktore zawsze byla stricte single i nie tylko zjebal ten elemenet oraz spierdolil w ten sposob caly projekt, ale takze odwalil fuszerke jesli chodzi o dzialanie samej gry.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 23:10 
 
No tu sie zgadzamy, tez nie sadze zeby dali tryb 'offline' i kazdy kto ma troche oleju w glowie tego sie raczej nie spodziewa. Tylko nie pisz prosze, ze nie dadza go, bo zakloci to jakas mechanike rozgrywki - to zwyczajnie nieprawda udowodniona przez jakiegos tam hakiera :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 00:13 
 
roball napisał(a):
nie wypierdola nagle calej infrasktruktury serwerowej

:lol: dobre :]
cała ta "struktura" polega na wczytaniu stanu miasta na poczatku i wysyłaniu co jakis czas w trakcie gry. Ale ohh wait! - przecież tak działa load-save :D

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 00:22 
 
Pograłem trochę w betę neveriwntera, powiem gra się całkiem przyjemnie tylko że na początku jesteśmy prowadzeni za rączkę jak dziecko, może z czasem się to zmienia, choć wątpię, tak czy inaczej polecam obczaić bo gra się miło.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 01:07 
 
Miło, ale nudno. Nic się nie zmienia w prowadzeniu za błyszczącą rączkę, jedyne urozmaicenie to forge (generic jak cholera, albo pseudo przegadane) lub lfd. Dungi dość zabawne, bez rewelacji wielkiej. Szybki łatwy i przyjemny slasherek. Za darmo warto zagrać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 01:15 
 
roball napisał(a):
Nie chce mi sie z Toba rozmawiac. Zbyt duzo czasu bym musial zmarnowac zebys pojal podstawowe fakty.


ROFL, jest takie slowko: self-denial - idealnie tu do ciebie pasuje :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 01:46 
 
Grałem w CitiesXL i SC i serio, czepianie się SC to jak pretensje do garbatego że dzieci ma proste. Gra się przyjemnie, a że nie jak dekadę temu...I ten hejt na EA jest nieco nużący.
Parę lat temu tak na Steama wszyscy pluli - " żejakto, musze mieć interneta do grania! Skandal!".

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 10:51 
 
Skończcie z tym Simcity w tym temacie. Tłumaczyć czemu server-based jest słabą rzeczą, po raz n-ty też nie ma sensu. Są dwa tematy o SC - tam sobie dyskutujcie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 11:25 
 
Isengrim napisał(a):
Grałem w CitiesXL i SC i serio, czepianie się SC to jak pretensje do garbatego że dzieci ma proste. Gra się przyjemnie, a że nie jak dekadę temu...I ten hejt na EA jest nieco nużący.
Parę lat temu tak na Steama wszyscy pluli - " żejakto, musze mieć interneta do grania! Skandal!".

Ale tu nikt nie narzeka, na to czy w SimCity gra sie przyjemnie czy nie przyjemnie. Wiekszosc narzeka na to ze EA klamie w zywe oczy i szuka coraz glupszych wymowek zeby sie usprawiedliwic.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 12:36 
 
http://www.dsogaming.com/news/deadpool- ... -to-steam/

Czyli "MK" na pieca prawie pewne. :D :D :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 14:38 
 
Nice, moj pad sie w koncu do czegos przyda :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 21:02 
 
byle ni games for windows... ;p


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 21:07 
 
sula napisał(a):
Skończcie z tym Simcity w tym temacie. Tłumaczyć czemu server-based jest słabą rzeczą, po raz n-ty też nie ma sensu. Są dwa tematy o SC - tam sobie dyskutujcie.



Tam nie można dyskutować o SC bo Roball sobie nie życzy.

Ouch oby MK wypaliło bo bym chętnie popykał w jakieś fajne mordobicie na Pieca.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 22:56 
 
strit fajter nie jest zly.


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2013, 00:23 
 
Brigade - Real-time path tracing engine

Łał! :o

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.