mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 15:06 
 
Nie lepiej zagrać w jakiegoś starocia niż czekać na gry, które chcą być jak te starocie?


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 15:48 
 
raggnarok napisał(a):
Z reddita od kolesia co gral na PAXie w MMX:

•Plays more like the pre-mandate of heaven games with a grid style movement system instead of free roam.

•The movement is like Grimrock, but Grimrock was still a real time game. This is turn based 100% of the time, which imo makes the combat much more interesting.


Fak ju Ubisoft.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 16:11 
 
Ta... nie bardzo kumam tego z zamkniętym światem i pełną turn based... to taki krok w tył... przecież wcześniej był wybór :/


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 16:50 
 
Fajne info ale patrząc na screeny cieżko nie odnieść wrażenia, że to gra przez www, jest jakieś info na ten temat? Skoro koleś w to grał to musi to wiedzieć :roll:

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 17:00 
 
Normalna gra, zadna browserowka.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 18:36 
 
Bez item shopu ? Bo przecie ubi zapowiadał, że każda gra f2p i pod uplay ? I ciekawe jaka będzie cena powyżej czy poniżej 20$.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 18:42 
 
Razoth napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Z reddita od kolesia co gral na PAXie w MMX:

•Plays more like the pre-mandate of heaven games with a grid style movement system instead of free roam.

•The movement is like Grimrock, but Grimrock was still a real time game. This is turn based 100% of the time, which imo makes the combat much more interesting.


Fak ju Ubisoft.

+1

-----------------
@warhammeron

No jeszcze nie każda, bo w lineup UBI coś tam się ostało nie-f2p. Kilka jakiś multiplatrom, np. jakieś 3rd person sc-fi chyba, nie pamiętam ich nazw jednak. No i AC choćby.
Zresztą wszystko zależy od kupujących, jak będzie wystarczająco dużo osób, które cieżko / nie da się zmonetyzować na f2p, a które kupią inne gry to zrobią i takie. Będzie kasa w powietrzu to szybki częściowy backpedalling zrobią ;p


Ostatnio edytowano 26 mar 2013, 18:44 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 18:43 
 
LoG II SS !
http://www.grimrock.net/wp-content/uplo ... _1080p.jpg

http://www.grimrock.net/2013/03/21/scra ... e-designs/

Wygląda na to, że II będzie kilkukrotnie większa od I.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 19:59 
 
http://www.desktopdungeons.net/beta-free-for-gdc/
http://www.youtube.com/watch?v=nNgeUJa7DqY

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 20:16 
 
Shador von Dal napisał(a):
Ta... nie bardzo kumam tego z zamkniętym światem i pełną turn based... to taki krok w tył... przecież wcześniej był wybór :/


Nie sądzę aby "turn based" było krokiem wstecz.. Już prędzej powiedziałbym to o systemie poruszania - osobiście nie przepadam za "kafelkowym" skakaniem jak w LoG I (żeby nie było - w Grimrocka fajnie mi się grało bo przypomniał mi złote lata Eye of Beholder, Lands of Lore itd ale na dłuższą metę bym już nie zdzierżył). Patrząc na to nowe M&M widzę jeszcze jedną wadę - chyba nie pasuje mi już tryb FPP do RPG - lubię widzieć swoją postać ew. grupę ludków. Z niecierpliwością czekam na Chaos Chronicles..


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 20:31 
 
Cytuj:
In the demo you never had more than 2-3 monsters at a time.


O tak, bo jak w MM7 na startowej wyspie wyskoczyło ci 20 ważek na raz to było tak zabawnie :)

+1 tury
Kafelki są ambiwalentne, albo będzie meh, albo ok. Ok, jeżeli poza walką poruszanie będzie płynne, a nie skokowe.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 21:29 
 
Jest kiepskiej jakości video z gameplayem.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... IxhUtZlgY#!
Ale przynajmniej wiadomo jak gra wygląda ;).
Mnie tam się podoba, lubię takie klimaty.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 21:33 
 
Dana napisał(a):
Ok, jeżeli poza walką poruszanie będzie płynne, a nie skokowe.

Skokowe po szachownicy, caly swiat jest kwadratowy jak w top down gierkach, tylko poruszasz sie z FPP ;]

Edit: ja w stare MM nie gralem dlatego, ze poruszanie sie bylo takie czy inne (ot, system walki ktory musial byc w miare zbalansowany) a mozliwosci i bogactwo rozgrywki. Poruszanie tego typu bylo kiedys ograniczeniem technologicznym ktore moglismy przelknąć, ale chyba trzeba czegos wiecej obecnie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 21:37 
 
Cytuj:
caly swiat jest kwadratowy


To że jest kwadratowy, nie oznacza że musi być skokowy.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 22:09 
 
Yhhh...

Kojarzą mi się stare tytuły typu Ishar, EoB itp.

Osobiście wydaje mi się to krokiem w tył... jeśli chodzi o poruszanie się tego typu. Walka turowa? Jak najbardziej ok. Jeszcze jak najbardziej ok. to możliwość gry na dwa sposoby, turowa/taktyczna walka lub click as fast as you can! Tylko właśnie nie mogę skumać dlaczego zabrali nam wybór...

@yabaddi
Turn based, nie jest krokiem wstecz. Krokiem wstecz jest to, że usunęli możliwość wyboru :( Wiesz, LoG IMO jest kiepskim wyborem, tam masz dungeon, zamknięte ścieżki itp. a MM zazwyczaj było otwartym światem z dungeonami jako dodatkiem.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 22:27 
 
Walka turowa jest lepsza, obojętnie czy to bezpośrednio na mapie , czy wejscie w osobną bitwe jak Frayed Knights: The Skull of S'makh-Daon, czy coś na wzór Final fantasy 7, herosów czy fallouta.
Real time jak LoG czy stare MM z uciekaniem i waleniem w arrow button to jeden wielki czit.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 22:43 
 
Jackhammer napisał(a):
Walka turowa jest lepsza, obojętnie czy to bezpośrednio na mapie , czy wejscie w osobną bitwe jak Frayed Knights: The Skull of S'makh-Daon, czy coś na wzór Final fantasy 7, herosów czy fallouta.
Real time jak LoG czy stare MM z uciekaniem i waleniem w arrow button to jeden wielki czit.


To kwestia gustu - nadal minusem jest, brak wyboru.


_________________
Obrazek

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 23:49 
 
Nie no jakie kafelki kuzwa...co oni wymyslili???

Ja chce Mandate of Heaven :-?


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2013, 00:02 
 
Hm, moze to po prostu kwestia mechaniki, jesli gra ma walke turowa to mogli miec problemy z plynnym trybem poruszania i przejsciem w tryb turowy na czas walki i dopasowaniem do tego poruszania sie potworow w czasie combatu jesli stricte nie ma grida. Trudno powiedziec. Pamietajcie ze w MM VI i wzwyz ten turowy system walki byl taki troche z dupy.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 27 mar 2013, 00:41 
 
Perrin napisał(a):
Jest kiepskiej jakości video z gameplayem.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... IxhUtZlgY#!
Ale przynajmniej wiadomo jak gra wygląda ;).
Mnie tam się podoba, lubię takie klimaty.

Wygląda jak chamska zrzyna z LoG.
Cieżko mi uwierzyć, że z tej gry wyniknie coś dobrego skoro robi ją tak duża firma...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.