mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 623 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 27 lis 2012, 16:42 
Cytuj  
Mam takie pytanie, mój rouge ze sztyletem zawsze jest poza zasięgiem, ni cholery nie mogę nikogo tym sztyletem dziabnąć? O co z tym chodzi?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 27 lis 2012, 17:57 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Mam takie pytanie, mój rouge ze sztyletem zawsze jest poza zasięgiem, ni cholery nie mogę nikogo tym sztyletem dziabnąć? O co z tym chodzi?

Musi być z przodu ?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 27 lis 2012, 18:18 
Cytuj  
albo miec ktoregos skilla

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2012, 19:50 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Mam takie pytanie, mój rouge ze sztyletem zawsze jest poza zasięgiem, ni cholery nie mogę nikogo tym sztyletem dziabnąć? O co z tym chodzi?


Potem będziesz miał perka który da Ci atak z drugiego rzędu


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 27 lis 2012, 22:09 
Cytuj  
Jest jakiś myk żeby zapisywać czary czy muszę nosić ze sobą scrolle?

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2012, 23:15 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Jest jakiś myk żeby zapisywać czary czy muszę nosić ze sobą scrolle?


Scrolli nosić nie musisz, po prostu naucz się ich na pamięć.

Niektóre spelle możesz nawet odkryć na chybił trafił :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 04:11 
Cytuj  
OT: za każdym razem czytam Legend of Grimcock :<

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 07:22 
Cytuj  
glodnemu chleb na mysli :]


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 09:20 
Cytuj  
glodny, glodnemu wypomina :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 17:02 
Cytuj  
jak regenerować ładunki w magicznych przedmiotach?

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 17:17 
Cytuj  
W krysztalach? dawno nie gram, ale cos chyba z tym zwiazane bylo :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 18:20 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
jak regenerować ładunki w magicznych przedmiotach?


Yep, dotykasz krysztalu i done :)


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 18:46 
Cytuj  
Dzięki.
Teraz już wiem skąd masz avatar Shador xD

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2013, 16:45 
Cytuj  
Jak by ktoś chciał sobie odświeżyć LoG to polecam moda o nazwie:

Recka na PCGamer

NexusMod - Master Quest

Cytuj:
Legend of Grimrock - Master Quest is a complete re-working of the entire original game with tons of new puzzles, updated dungeon designs, unique story elements, and more. It has been referred to as "Grimrock on Steroids".

- The overarching dungeon layout is similar, but there are lots of local changes to specific rooms, and some completely new areas have been added as well.
- Original assets were used for the most part, with a few notable exceptions (such as Daniv's excellent wall set variations).
- Most major items have been moved.
- Puzzles have been generally "upgraded".
- The base difficulty level is increased:
* stronger monsters
* more monsters
* trickier puzzles (some with added clues)
- The difficulty (and XP awarded) scales up dramatically according to the average level of the champions at the start, so you can import your original Grimrock dungeon party and continue your adventure and advancement.
- There is increased replayability as high-level imported parties can expect to gain approximately 9 to 10 additional levels, and a variety of new skill tomes also add to the progression.
- The dungeon scaling is designed to work well for parties starting out from levels 1 to 25 or so, with the high end earning their way up to around level 35 by the end. This provides a unique chance to max-out multiple skills which really changes the strategy and approach to playing Grimrock.
- A whole new "loot" system has been added which tells you how much wealth your party has accumulated from the dungeon!
- Every item in the game has judiciously been assigned a loot value, adding a new dimension to inventory decisions about what to toss and what to keep.
- Your party will periodically be "ranked" and titled according to your current loot total, with a final accounting and verdict issued near the end of the game.
- An entirely new side storyline has been added (Lord Perel's failed expedition), and other lengthy writings have been expanded upon or added containing new lore and background fiction.
- Earthquakes play a bigger role and affect the party, monsters, and the surrounding environment.
- Spell scrolls now grant a small skill or stat bonus, so they are not totally worthless.
- A new hidden boss fight awaits discovery!
- The original 71 secrets have been greatly expanded to 120.
- There is an extended end-game denouement that takes place after the events of the original last battle, ultimately leading to a final frenetic escape from Mount Grimrock.
- Many other small changes, additions, improvements, etc, have been made to the original labyrinth.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2013, 11:29 
Cytuj  
No to:

http://www.grimrock.net/2013/03/26/the- ... creenshot/

Legend of Grimrock 2 - screenshot

Obrazek


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2013, 12:14 
Cytuj  
Eh muszę w końcu LoG skończyć, został mi aby 1 lvl :D.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2013, 12:49 
Cytuj  
Moja kasiurka powedruje tym razem na MMX - na moj gust za duzo w Grimrocku puzzli. No chyba ze zmienia zalozenia drugiej czesci :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2013, 14:12 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Moja kasiurka powedruje tym razem na MMX - na moj gust za duzo w Grimrocku puzzli. No chyba ze zmienia zalozenia drugiej czesci :)


To co mi się osobiście nie podobało w LoG to ta walka która polegała na krążeniu dookoła przeciwników...

Puzzle były ok. chociaż niektóre potrafiły doprowadzić do szewskiej pasji...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2013, 14:14 
Cytuj  
To tez. W takich grach real time combat posysa, imho. Dlatego wlasnie uderzam w kierunku MMX.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 27 mar 2013, 23:37 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
To co mi się osobiście nie podobało w LoG to ta walka która polegała na krążeniu dookoła przeciwników...

Gdyby nie to, to ta gra była by 10/10, osobiście mam cichą nadzieje, że twórcy przy LoG2 zmienią combat tak, żeby to wyeliminować.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 623 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.