mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 517
Dołączył(a): 14.04.2002
Offline
PostNapisane: 7 lut 2013, 16:16 
Cytuj  
WAR mu nie wyszedł więc teraz kolej na sukces :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 lut 2013, 10:42 
Cytuj  
viewtopic.php?f=9&t=42470

X.


_________________
http://zaginiony.net

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 2 mar 2013, 11:56 
Cytuj  
Cytuj:
WAR mu nie wyszedł więc teraz kolej na sukces


Nie zrobił WARA, został zwolniony podczas produkcji. Na to wychodzi, że miał właśnie pomysły dla old school graczy i nie pozwolili mu to wprowadzić. Teraz będzie wolny i ma niezależne studio.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2013, 16:14 
Cytuj  
No niezupełnie, zwolnili go po pół roku po relase. O czym poimformowano kilka miesięcy po fakcie, a MJ najwyraźniej miał zobowiązania kontraktowe by nie komentować posunięć swojej byłej firmy.
W WAR MJ odpowiadał za craft i wiele wskazuje na to, że ten element został wypuszczony przedwcześnie w uproszczonej/podstawowej formie. Choć IMO i tak był fajny, nie trzeba było kopać jakiś głupich skałek i kwiatków żeby robić przydatne rzeczy.
MJ był też szefem projektu i tu na scenę wkracza EAlouse. Według tego blogera MJ praktycznie nie miał kontaktu z zespołem - zajmował się szefowaniem przy kontaktach z innymi firmami i dłubał swój craft, a z zespołem kontaktował go Rob Denton (wice i koleś od kodu sieciowego). Zdaniem EAlouse to Rob Denton wykonał korporacyjnego backstaba po przejęciu Mythica przez EA i wysiudał Jacobsa. Przy pomocy Barnetta i Hicmana. EAlouse jest moim zdaniem wiarygodny w swoich opiniach, podejrzewam że w City Ent. pracuje :wink: Był wielkim zwolennikiem DAoC 2 zamiast TOR i WAR.
W tym wszystkim trudno winić EA - jest termin, to wydajemy i chcemy duuużo kasy. Tak działa ten system.
Paradoksalnie WAR najlepszy był za Jacobsa. Mimo niedoróbek, crashy, debilnego AI, lagów - sam system działał i do dzisiaj nie pojawiła się mmorpg z lepszym RvR. Po jego zwolnieniu rozpoczęła się seria dość niefortunnych upgrade'ów.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2013, 21:03 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
do dzisiaj nie pojawiła się mmorpg z lepszym RvR. Po jego zwolnieniu rozpoczęła się seria dość niefortunnych upgrade'ów.

Prima Aprilis dopiero bedzie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2013, 23:24 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
do dzisiaj nie pojawiła się mmorpg z lepszym RvR. Po jego zwolnieniu rozpoczęła się seria dość niefortunnych upgrade'ów.

Prima Aprilis dopiero bedzie.


Juz nie próbuj być zabawny. WAR w czasie bety (early bety - odkupilem konto za 5dych i flaszke^^) byl gra tetniaca zyciem w RvR. CIagly zerg vs zerg pomiedzy keepami + party sklady buszujace po lesie w okolicach. Mozna bylo odpalic i non stop robic cos fajnego az na dworze nie zaczelo sie robic jasno.
To ze potem duzo sie zmienilo i community po premierze potrafilo tylko liczyc, za jaka aktywnosc najwiecej punkcików/tokenow zbiorą nie przekresla tego, ze WAR (szczegolnie w becie) byl jedna z kilku sensownych gier wydanych w ostatnich 8 latach.

Dlatego pizgam na K$ - chociaz ciezko mi uwierzyc ze moga 2 bańki zebrać. 40k ludzi musialoby wplacic.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2013, 07:14 
Cytuj  
Jak ja bym mial oceniac gry tylko na podstawie tego jak sie w nie gra w tedy kiedy jest w nich community ktore wie jak w nie grać to kazda byłaby dobra.
Problem polega na tym, ze po release RvR w WAR byłby po prostu słabe.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 mar 2013, 10:44 
Cytuj  
No to jaka gra z lepszym RvR sie pojawila od tego czasu? GW2? Innych nie bylo.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2013, 10:54 
Cytuj  
GW2.

Tylko to, ze to ze nie pojawiło sie nic lepszego, wcalenie nie znaczy ze to w WAR było dobre.
RvR w tedy kiedy bardziej opłaca sie trade'owac keepy niz je bronic troche mija sie z celem ;p. A ludzie zawsze beda robic to co wymaga najmniej wysilku w celu zdobycia najlepszych epaxow.

Dodałbym jeszcze Planetside 2. Tam co prawda ze wzgledu na graczy tez to do konca nie wypaliło, ale SOE przynajmniej stara sie coś z tym zrobić. I wyjsciowe podstawy tez mieli lepsze niz w WAR.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2013, 09:08 
Cytuj  
http://www.kickstarter.com/projects/138 ... -unchained

Kickstarter ruszył panowie, trza dać szansę na nową grę z podobnym combatem jak w daocu. Jak to nie wyjdzie to będziemy już zdani na zawsze na klony WoWa.

Z tego co pamiętam niektórzy gracze daoca mieli możliwość pisania na portalu typu gry-online.com może jakiś artykuł na podstawie FP's Camelot Unchained?

****

Posty: 1262
Dołączył(a): 22.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2013, 13:18 
Cytuj  
zbieranie kasy idzie im dobrze, oby tak dalej 8)


_________________
TBH!

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2013, 14:07 
Cytuj  
Niestety, jeśli uwzględnić tutaj matematykę to zbiorą ok. 1,5-1,7mln$. Wykres kickstartera na większą skalę, gdzie zbierają powyżej 500$k+ reprezentuje malejąca funkcja wykładnicza podczas gdy mijają kolejne dni... Jeśli ktoś coś teraz nie zmieni w kampanii to niestety to nie wypali. Wszystko zależy teraz od tego jak bardzo to będzie reklamowane wśród nas graczy. Potrzebujemy mocnego boom z którejś z czołowych stron o grach komputerowych.

Ja już się dołożyłem, mam nadzieję, że starzy wyjadacze również się dołożą :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2013, 14:34 
Cytuj  
z jednej strony niby moze byc spoko tytul,ale czy za 3 lata gdy jak dobrze pojdzie uswiadczymy release(Estimated delivery of Beta 3 Access, September 2015,a to jakas tam faza bety tylko+obsuwy itp) bedzie mi sie chcialo dalej grac w mmo? ;P


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2013, 14:40 
Cytuj  
potraktuj to jak inwestycje w zmienienie rynku mmorpg opanowanego przez tandetę dla debili


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2013, 15:04 
Cytuj  
Morfidon napisał(a):
dzie zbierają powyżej 500$k+


Raczej boom 2-3 dni i troche tez na koniec. W tym wypadku community bylo przygotowane i wiekszosc rzucila sie tak naprawde juz pierwszego dnia.
Pewnie gydby było blisko to duza cześć osob jest gotowa podwoić swoja plate ostatniego dnia, ale to wszystko za malo.

Sami devsi powiedzieli, ze jak nie bedzie ponad 50% w 72h to praktycznie nie ma szans.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2013, 15:09 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Morfidon napisał(a):
dzie zbierają powyżej 500$k+


Raczej boom 2-3 dni i troche tez na koniec. W tym wypadku community bylo przygotowane i wiekszosc rzucila sie tak naprawde juz pierwszego dnia.
Pewnie gydby było blisko to duza cześć osob jest gotowa podwoić swoja plate ostatniego dnia, ale to wszystko za malo.

Sami devsi powiedzieli, ze jak nie bedzie ponad 50% w 72h to praktycznie nie ma szans.


Torment:
http://www.kicktraq.com/projects/inxile ... hart-daily
Shrod of the avatar
http://www.kicktraq.com/projects/portal ... hart-daily
Ks wasteland:
http://www.kicktraq.com/projects/inxile ... hart-daily

Jak widać wasteland się wyróżnia, miejmy nadzieje, że będzie tak samo z CU.

W każdym bądź razie, jeśli ktoś jest niezdecydowany to im wcześniej to zrobi tym lepiej dla projektu, bo to napędzi innych niezdecydowanych. Im większa suma się zbierze tym większa szansa, że następne osoby wpłacą widząc, że się to ruszyło.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2013, 20:22 
Cytuj  
A to dziala tak ze jak minie ten ustalony termin i sie nie uzbiera tych 2 mln to zwracaja kazdemu wplacona kase?


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2013, 20:26 
Cytuj  
Tak

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2013, 20:32 
Cytuj  
A to jebne ta za 10k $ bo tylko dwa spoty zostaly.

Po glebszej analizie stwierdzilem ze uzbieraja dokladnie 2,125,000 , takze jest ok .


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2013, 22:37 
Cytuj  
Nie zabierają wcale dopóki nie minie termin KS.

Tzn. ten KS kończy się: 'by Thursday May 2, 11:56am EDT' wtedy dopiero zdejmą pieniądze z karty tylko wtedy jeśli uzbierają 2 mln $.

Więc, jeśli nawet nie masz jeszcze kasy teraz, to i tak możesz wybrać większy tier. Ważne jednak aby mieć kasę na koncie wtedy gdy KS się kończy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.