Kaczy napisał(a):
Ale przeciez czy oni gdzies pisali ze nie bedzie PvE?Tzn nie bedzie ale w wydaniu WoWowski bo przeciez w DAOCu PvE bylo moim zdaniem zajebiste , mimo tego ze po przejsciu do konca dungona nie czekala tam kulka , ktora jak sie ubilo to wysypywala epaxy.
Ja pametam te jazdy jak sie zdobywalo dostep do tego dungonu jak sie iles tam kontrolowalo miejsc czy juz nie pamietam czego i tam zawsze od chuja ludzi bylo tlukacych moby.
Napisali na KS tak:
Cytuj:
The game will feature RvR-based leveling tracks for all classes. No PvE (player vs. environment) -based leveling, loot drops or other such systems are currently planned. All leveling will come from engaging in the game’s RvR-based systems, whether by fighting other players, capturing objectives, and/or crafting objects to help in RvR.
pogrubiając mocno grubą czcionką 'no PvE'.
Większość ludzi jest leniwych; co więcej czytają tylko to co jest pogrubione i na tym najczęściej kończą swą 'przygodę'... (Każdemu PvE kojarzy się z walką z mobami, grindowaniem etc...) Bardziej zagorzali przeczytają więcej no i mają wyjaśnienie 'no based leveling, loot drops or other such systems' - to sugeruje, że rzeczywiście nie ma nic związanego z PvE.
Problem polega na tym jak ten KS został napisany. W postach na forach Mark Jacobs wyraźnie napisał, że NPC będą, potwory (dragony również), ale nie będzie progresji poprzez PvE. Ja się pytam - czemu to kurwa nie jest napisane na KS wyraźnie?!
Co więcej pod tym powinno się napisać, że świetnym zastępstwem PvE jako chill out będzie crafting.
Mark nie może zrozumieć, że za większość ludzi trzeba myśleć i podstawiać im na tacy wszystko dokładnie jak dziecku bo inaczej większa grupa społeczeństwa nie zrozumie o co biega.
Nie bez powodu w demokratycznym państwie rządzą debile... Większość os. (takie prawa natury) nie jest ponadprzeciętna i nie grzeszą inteligencją.