mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 150  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 11:41 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Ale dalej w dfo mozna zagrac na smierc i zycie 1vs1 czy zagrac po prostu ugadanego duela. Chodzi o wyłonienie lepszego gracza.


Mogę postnąć video gdzie 1/1 jakiś primalista mnie jedzie bez mydła : <

Uważam, że prawda leży gdzieś po środku. Zajebisty gracz 1/1 nie musi być zajebisty w TDM'ach i odwrotnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 11:50 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Ale dalej w dfo mozna zagrac na smierc i zycie 1vs1 czy zagrac po prostu ugadanego duela.


Ha, duele w DFO tez osobna historia. Zawsze ktoś ma przewage (bo teren, bo mozna sie przygotowac, bo zaczyna sie z takiej, a nie innej odległosci). I potem płacz, ze nie było równo ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 12:10 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no ja juz sie zgubilem w tym co opisujesz :)
dla mnie liczy sie skill zarowno w 1v1 jak i w teamowych walkach, gdzie dochodzi ci w chuj wiecej zmiennych - i wtedy okazuje sie, kto tak naprawde ma skilla.

Żeby nie bylo, dla mnie tez liczy sie skill solo i w team. Tylko imo 1vs1 jest bardziej swiadczy o indywidualnych umiejetnosciach, i tyle ;] ze wzgledu na bardziej wyrownane szanse (bardziej, bo jak tomuggen pisze, zawsze mozna o cos plakac). I latwiej to zmierzyc. jesli mam to zobrazowac to chodzilo mi bardziej o cos w stylu duela.

W teamie czesto patrzy sie na pro gankera, a zapomina sie, ze ktos mogl miec pro support.

bre- wierze, ze balans moze byc taki sobie. Z drugiej strony niekoniecznie super balans jest dobry. Gra taka jak mmo powinna kiedys wymuszac interakcje z innymi graczami. Z ostatnim zdaniem pewnie masz racje ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 12:15 
Cytuj  
ale tak w sumie, to powiedz, na chuj zes wyjechal z tym 1v1?
rozmawialismy o czyms zupelnie innym, a ty dojebales jakies smuty :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 12:29 
Cytuj  
Ma taki kuchenny minutnik i jesli przez godzine nie napisze jakiegos posta to musi sie biczować. A juz prawie zadzwonil, to musial szybko coś sklecić.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 12:39 
Cytuj  
noasz napisal, ja nawiazalem do tego.
pewnie gdybys nie marudzil moznaby normalnie pogadac, zgredzie ;d

jak nie ma czasu na gre, to musze grac w forum.

PS. Mendol szybciej odpisuje ;p


_________________
.

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 12:51 
Cytuj  
No to wracamy do starego ass to ass ;-)


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 12:51 
Cytuj  
noasz pisal na temat dfo, ty z dupy.
i tu oczywiscie, ze mozemy normalnie pogadac, ale nie pitolic glupoty :)
indywidualne umiejetnosci to rowniez umiejetnosc odnalezienia sie w zespole.
bo rozmawiamy o mmo a nie kurwa fpsach :)

ty noasz nie fikaj, bo bartus juz sie na ciebie szykuje :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 12:52 
Cytuj  
fpsy tez masz w teamie ;d


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 12:54 
Cytuj  
w dupie chyba :)
w kazdej grze licza sie tez w duzej mierze inne rzeczy poza samym skillem.
w fps'ach jest troche latwiej - bo ogranicza sie to w duzej mierze do 'strzelania'.
chociaz juz w armie oprocz skilla musisz tez zwracac uwage na kilka innych szczegolow.
a w dfo team fighty roznia sie zdecydowanie od tych w bf3/cs.

sie znasz na tych grach, jak niahu na komediach ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 13:15 
Cytuj  
Nie zgodze sie z tym "latwiej", jest wiecej do ogarniania niz Ci sie wydaje.
Team fighty zdecydowanie roznia sie w bf3 od tych w CS, bo w tym pierwszym przypadku trudno nazwac bf3 grą w teamie. A wrzucasz to do jednego wora.

Ale moj powyzszy post to juz bylo zwykle trololo ;)
sie znasz na tych fpsach, jak tczewiak na kobietach ;p

PS. w Q w 1vs1 wiecej trzeba ogarniac nic w teamowym fps.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 13:19 
Cytuj  
jak dla mnie to bf3 wlasnie jest w duzej mierze gra teamowa.
cs tez, roznia sie oczywiscie wykonaniem.
i tu i tu aby wygrac, musisz spelnic okreslone wymagania i tyle.
latwiej i chuj. w cs/bf3 wystarczy jeden strzal zeby wyeliminowac przeciwnika, healing nie istnieje, nie ma takiego wplywu gear'u na wynik starcia, mapy kazdy zna na pamiec, snajperzy kampia, pojazdy zabijaja :)

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 13:22 
Cytuj  
W comptetitive fps'ach przewagę daje miejsce pierwszego respawnu!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 13:24 
Cytuj  
W mmo masz gildie, ktore maja wspolne nastawienie na jakis cel, przez to walka z inna gildia jest ciekawsza. W bf3 tego nie ma, to zgraja randomow, ktory team wygra to przypadek. A liczy sie zgranie.

W CS masz klany, cale mnostwo klanow. Sam public przez to nawet jest lepszy. Jesli chodzi o kwestie zgrania to mozna mowic o CS. A o bf3 nie ma co wspominac, bo tam zgranie nie istnieje.

fpsy są pozornie łatwe, szczegolnie niektore. Myslalem podobnie, dopoki sam sie nei przekonalem.

bre- kazdy spawn determinuje inne zachowanie ;]


_________________
.


Ostatnio edytowano 17 maja 2013, 13:26 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 13:26 
Cytuj  
no ale teraz nie rozmawiamy o community high :)
znowu ci sie pitoli we lbie ;p
w cs'ie masz klany, BA nawet w dayz masz teamy.

no ale co uwazasz za 'trudne' w fpsach?

z brejkerem nie dyskutuj bo ci dojebie do zera w dowolnym fpsie :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 13:39 
Cytuj  
No to bf3 jest zwyczajnie zlym przykladem. Te teamy z dayz maja wiecej zgrania niz zgraja z bf3. Jaka gra, takie community. BF3 nie nadaje sie do takiego grania. Gildie siedza na TS, teamy w DayZ tez, klany w CS tez. Randomy z bf3... moze siedza 5 osob z serwera kazdy na swoim ts, nie zagrasz 32 vs 32 teamem.

nie chce mi sie rozpisywac, mozesz sobie rzucic okiem np. na guidy w quaku:
http://www.quakelive.com/forum/showthre ... Duel-Guide
Dosc obszerne... do CS, ET tez troche znajdziesz. Jakby bylo tak latwo, to nikt by tego nie pisal.
A po krotce, bardzo szerokie pojecia: aim, movement, timing, positioning, w zaleznosci od gry teamplay (pod czym kryje sie naprawde duzo). Im wiecej grasz w cos, znasz wiecej detali i szczegolow. te szczegoly w fpsach odgrywaja duza role. By je poznac to mozna chyba porownac do przyjemniejszej wersji farmienia i grindu w mmo ;P

Mozliwe, ze mi dojebie, bo jestem przecietniak ;]


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 13:43 
Cytuj  
no wlasnie, a w mmo do tego dochodzi ci jeszcze pare innych rzeczy ;p
i te szczegoly w dfo tez sa wazne :)
a no i w przypadku fps'ow dosc czesto jest o tyle latwo, ze masz te same mapy, ktorych szybciej sie nauczysz na pamiec.

anyway i tak teraz wszyscy czekamy czy tym razem av uda sie wywiazac z tego co przedstawili.
mam nadzieje, ze to nie sciema i za chwile nie pojawia sie newsy o przesunieciu terminow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 13:53 
Cytuj  
Cytuj:
no wlasnie, a w dfo do tego dochodzi ci jeszcze pare innych rzeczy ;p

fixed. i to mnie sie podoba. Ale wwiekszosci mmo nei masz powyzszych aspektow. Poza tym miedzy jedna gra fps a druga jest przepasc jesli chodzi o powyzsze elementy. Np. movement, bronie z Quake a z CSa. Te szczegoly robia roznice.

Tak, są ważne, ale z fpsami jest taka kwestia, ze posiadaja raczej takie detale i szczegoly, ktore mozna kontrolowac co ciezko osiagnac. W DFO dochodzi znacznie wiecej niekontrolowanych. Ale w tym przypadku to jest na plus tej gry, bo to mmo.

Bedzie trzeba kupic to DFO, żeby chociaż lamętować, że nie moge w niego grac ;p
bo tak-> lubie fpsy, pvp oraz mmo. Czyli niby powinienem byc w niebie hehe
W sumie myslalem, ze szybko bedzie mozna kupic jakies tanie konto, ale jakos sie nie zanosi. W sumei dobrze.


_________________
.

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 14:04 
Cytuj  
Moim zdaniem DFO nie różni się wiele od reszty generic shooterków a'la Quake.
Ktoś powie, że przecież są statystyki i gear, ok ale koniec końców różnice wynikające z tych aspektów będą się zacierały.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2013, 14:51 
Cytuj  
bre napisał(a):
Moim zdaniem DFO nie różni się wiele od reszty generic shooterków a'la Quake.
Ktoś powie, że przecież są statystyki i gear, ok ale koniec końców różnice wynikające z tych aspektów będą się zacierały.


Troche potrwa zanim te roznice sie zatra, ale duele w quake imo mocno sie roznia od tych w dfo, dochadza jakies poty, brak opanowania mapy.
I np. czy pomiedzy 90k prowessow warriorem a 130k prowessow skirmem jest taka roznica?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 150  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.