Kurwa pisac o optymalizacji w wersji Alpha... wodny delivers jak zawsze. Fpsy leca w dol jak jest wiecej wrogow - true ale imho nie warte wzmianki bo to alpha version. Ktokolwiek ma choc mgliste pojecie o developingu software wie jak 'Alphy' chodza. Az dziw ze ta chodzi i wyglada tak dobrze. Ogolnie mi sie wydaje ze oni wrzucili all obslugiwane efekty 'zeby wygladalo' bez wiekszych optymalizacji cieni czy tam particles - dlatego spada tak mocno przy wiekszej zadymie... w D3, PoE czy T2 tak sie nie dzieje (az tak bo ofc spada fps) bo sa zoptymalizowane choc troche.
PS. Gra sie zajebiscie. Full bedzie ultra wypas, mozecie mi wierzyc
Lamoon - jest portal - masz ikonke na UI dolnym kolo skill LPM/RPM. Potem w miescie wracasz za pomoca duzego rifta i masz tam dodatkowa ikonke portalu.
PS. Szkoda ze przeniesli z TQ rowniez smiesznie mala skrzynke - pierwsza rzecz do zmiany.
PS2. Ciezko sie gra bo drop marny i kasy nie ma na potki
PS3. Ile ta Alpha ma? caly Act1 czy jak? Na mapce widac chyba 7 Tp - to mnie wiecej tyle co caly Akt w TQ.