Targaryen napisał(a):
Uczennicę znajdziesz w piwnicy już w samym mieście, wszystkie questy z alfy da się zrobić bez bugów.
Trochę pograłem i podoba mi się. Content właściwie kończy się na 20 levelu nie licząc sekretnej jaskini z mobkami 25-28 level ale to zdecydowanie sidequestowa sprawa bo trzeba sporo zboczyć aby tam wejść.
Grafa, klimat, muza fajne. Animacje jeszcze lepsze (wreszcie ktoś wpadł na to aby postać lekko kucała jak podnosi przedmioty- wcześniej niepojęte).
Patent z levelowaniem ciekawy, jak ktoś się zdecyduje pozamieniać skille to mamy od tego npca (trochę słono liczy ale się da). Jak na alfę to wariacja mobków całkiem spora. Kolejna kwestia, która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła to skalowanie- żaden obszar nie jest do przejścia z palcem w d. bo zawsze znajdą się mobki, które potrafią przypieprzyć.
Przedmioty i patent z jewelami/fragmentami aby łączyć w większą całość to klasyk prawda? A jednak Grim Dawn wprowadza drobną wariację: kiedy już uzbieramy te 5 lub 6 kawałków aby złożyć je w całość to nie tylko dostajemy większy boost ale jeszcze bonus za cały zestaw. Tylko, że ten bonus jest losowy co zwiększa chęć do zbierania aby trafić na naprawdę fajną kombinację bonusową (+5% attack speed anyone?). Do tego elitarne mobki rzucają swoje części ciała , które też dają bonus po uzbieraniu odpowiedniej ilości (mam Mark of Dreeg 3-33 poison dmg, obniżenie resa na kilka sekund i + light radius).
Jedyna rzecz jakiej można się w sumie przyczepić to czasem ścinka kilkusekundowa jak za dużo się dzieje no ale to alfa, jest super.
Tak dla ścisłości - level cap dla alfy to 25. Od wprowadzenia przedwczoraj drugiej poprawki (aktualizującej build do wersji 9) nasza postać dużo szybciej outleveluje lokalne monstra - w pierwszym buildzie miało się wrażenie, że moby awansują wszędzie równolegle z nami - teraz już tak nie jest choć jak się gna za szybko do przodu to można się zdziwić, w okolicy ostatniej wioski wpadły na mnie Scavengery Alpha lvl 23 i było dość wąsko.. (ja na 20).
Gra mi się świetnie, zdecydowanie była to bardzo dobra inwestycja (heh, dosłownie). Jedyne rzeczy do jakich mógłbym się przyczepić to:
1) Sprzęt mam bardzo mocny i grając na maksymalnych możliwych detalach (very high/high FAx16 AAx8 i 2560x1440) nawet przy tłumie na ekranie komp tego nie zauważa, a mimo to pojawiają się wspomniane już wcześniej przycinki (sekundowe) zupełnie nie adekwatne do sytuacji na ekranie - zdarzają mi się w wyczyszczonych już i pustych podziemiach.
2) Trochę mało przydatny system rozdziału atrybutów - nie to, że bezsensowny, wręcz przeciwnie - zastanawia mnie tylko dlaczego oferuje on jedynie po 1 punkcie podczas gdy grając Okultystą (który głównie bazuje na Spirit) do noszenia zbroi i broni czasem potrzebuje też i Physics. Gdybym nie trafił na przedmiot obniżający wszystkie wymagania o 20% to mógłbym właściwie zapomnieć o noszeniu 70% dostępnych sprzętów.
3) Kamera mogłaby się trochę szybciej obracać - niestety w ustawieniach tego nie widzę, tempo jest niestety (jak dla mnie) trochę za małe.
4) Mała ilość profesji, a co za tym idzie i skilli. W TQ tych profesji było więcej i można było dobierać sobie 2 w parę. Grając Okultystą właściwie nic z 2 pozostałych drzewek mnie nie interesuje bo bazuje na totalnie innym schemacie walki. W TQ było tego więcej i nawet grając typowym magiem można było połączyć np 2 żywioły z 2 profesji albo skorzystać z dostępnych w nich passive'ów.
Ta gra mnie wciąż zaskakuje, mimo 23 poziomu dopiero teraz (przez przypadek) odkryłem, że w podziemiach można burzyć niektóre ściany - właściwie w każdej chyba takiej mapce są ukryte przejścia (część jest zaznaczona na mapie, są też i takie których nie ma). Na 1 poziomie drogi do Wardena w ukrytej jaskini była skrzynka, a z niej wyleciał: