iniside napisał(a):
bandytaz napisał(a):
AoC wygląda brzydko, a inne MMO takie ładne w porównaniu za zdecydowane nadużycie.
Ja uwazam, ze uwazanie ze AoC wyglada ładnie to juz skrajny fanboizm.
Co wycieli od premiery zeby "zoptymalizować" grafike:
1. Bending roslinnosci (drzewa sie nie ruszaja, liscie sa sztywne itd).
2. Dynamiczne cienie (wszystko jest zbakowane do lightmap, tylko postacie maja dynamiczne cienie).
3. Dynamiczny cykl dobowy (nie, podmiane lightmap ciezko nazwac dynamiczna ;p).
4. System pogody.
Tak wiele nowych MMO wyglada duzo lepiej. I nie skupijamy sie tu na Art Style bo to kwestia subiektywna tylko na technicznych.
ArcheAge, TERA (rany, wiekszosc MMO z azji ktorych nazw nie jestem w stanie wymienić, gniecie AoC kompletnie).
1. Był wyłączony jakiś czas, ale wrócił wraz z updatem Dreamworld engine'u (czyli parę lat temu ;p)
2. Nie znam się na technicznym aspekcie dynamicznych cieni - tak czy siak dobrze to imitują.
3. Nie zwracam zbytnio uwagi na cykl dobowy, pamiętam że faktycznie przed premierą pokazywali cykl dobowy z prawdziwego zdarzenia, ale jakoś nie kojarzę czy po premierze był. Teraz rzeczywiście mamy podmianę lightmap.
4. Wydaje mi się że system pogody zawsze był taki sam - czyli go nie było, oprócz paru wybranych lokacji. I kojarzę tu tylko jedną - Fields of the Dead (deszczyk pada od czasu do czasu).
Nie przeszkadza mi że tobie AoC się nie podoba i uważasz że AA czy Tera wyglądają lepiej. Masz do tego prawo - po prostu zrobiłeś dziwne wtrącenie do tematu stwierdzając (subiektywnie!) że gra wygląda jak kupa. Każdy zainteresowany oczka ma i potrafi sobie ocenić co jest kupą a co nie jest (więc również subiektywnie pozwoliłem sobie nie zgodzić się z twoją oceną).
Ważna jest całość wykonania, nie można oddzielić stylu grafiki od technicznej strony, bo nie sądzę że ktoś siedzi w jakiejś grze tylko dlatego że ma parę fajnych wodotrysków.
W skrócie: ty swoje, ja swoje.