Najnowszy DevBlog.
Pierwsze wrażenie? Wow, animacje wyglądają całkiem ciekawie… niestety zombiaczki biegają trochę jak kłody drewna. Duży wybór ubranek jest też na plus… a po pierwszym wrażeniu trzeba temat przemyśleć.
Potem przez jakiś czas Rocket opowiada o statusie produkcji. Ponownie pojawiają się drewniane zombiaczki i drewniane animacje walki, upadków. Nie ukrywam, zapowiada się to całkiem ciekawie ale muszą to jeszcze podszlifować. Rozbawił mnie moment w którym Rocket wbiega do budynku, zgarnia puszkę z szafy po czym stara się ją zjeść. Niestety jak widzimy, menu w plecaku nie do końca działa. Aby zjeść puszkę, musi on ją upuścić na ziemię i użyć komendy Eat z rozwijalnego menu. Ehhhh… do tego widać, że ma ewidentny problem z naprowadzeniem na przedmiot i podniesieniem go (to z czym teraz też często mamy problem). To co udało mi się zauważyć w momencie kiedy Rocket wszedł do inwentarza to to, że broń którą nosił miał złożoną z wielu pomniejszych części, to wydaje mi się ciekawe. Po nim jest Ivan Buchta który opowiada o tym co będzie na mapie. W końcowej części filmu widzimy jak tworzą konkretne lokalizacje w programie graficznym, ciekawe, ciekawe.
Podsumowując, nie mamy jeszcze konkretnej daty premiery. Wiemy za to, ze muszą jeszcze wiele rzeczy doszlifować przed premierą. Miejmy również nadzieję, że będą częściej się komunikować z nami, tymi którzy czekają najbardziej.
Jednak widzę, że zapowiada się to naprawdę dobrze!