mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 11 cze 2013, 21:03 
Cytuj  
Wrzucam nowy projekt jako ciekawostkę.
Nie liczę, że dożyjemy premiery... War is comming end of 2015 :]

http://bhvr.com/eternalcrusade/#

Ale jest Warhammer w tytule, więc i tak się jaram.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 12 cze 2013, 08:35 
Cytuj  
bedzie crap, bo przeciez na konsole;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 cze 2013, 23:37 
Cytuj  
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/954/view/news/page/1/read/27823/Warhammer-40000-Eternal-Crusade-There-Is-Only-WAR.html
Mają ludzi od mmo w składzie, sporo z ekipy FC Montreal.
f2p, za darmo boyz, reszta płatna. Ciekawe podejście do "f2p hordy" :D
Kampania 3 miesiące, potem wyniki i następna planeta do zdobycia.
Dark Angels, Iron Warriors. Tyranidzi jako 5 rasa npc.
PvE proceduralne (co za słowo...), PvP zarąbiste.
Open Beta za 1,5 roku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 10:47 
Cytuj  
Cytuj:
The free race available to everyone will be the Orks. But free players will only be able to progress through the game’s content Ork Boyz: five of which are needed to take down one Space Marine. Behaviour expects that F2P members will always outnumber paid players and the Ork Boyz are their way of balancing F2P with paid members. Once someone becomes invested in the game, they can purchase the other races and open up the full progression paths for each (including the Orks).


Czysty idiotyzm, przejadą się na tym jak chuj.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 10:56 
Cytuj  
No nie wiem, przynajmniej nie udają, ze nie ma pay to win ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 10:56 
Cytuj  
Może przebiją "TORtanica" jeżeli o najgorsze F2P chodzi.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 11:16 
Cytuj  
kiedys byly wersje demo, teraz jest f2p. Chcesz dobra gre, to za nia zaplac, przeciez to logiczne.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 11:20 
Cytuj  
Tzn tutaj zalezy to od wykonania i promocji. Jezeli powie sie młodzieży (zakładam ze to target F2P najwiekszy): "Mozecie pokazać ze płacący marines nie są wcale lepsi, do boju boyz!" to moze sie nakręcic jakas walka tych placących z darmowymi i bedzie to pasowało pod naturalny balans w grze. No i zgodniejsze z Lore by było.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 11:27 
Cytuj  
Nie lubie F2P blokujacych kontent (dlatego tak ciezko mam wrocic choc na chwile do LOTRO i zaluje mojego Lifetime'a).
Chuj tam... niech sobie sprzedaja itemki idiotom. Moze nawet jak gra bedzie dobra to rzuce kasa (jak w POE itd...) zeby devsi nie zdechli. Ale kurwa chce miec mozlowisc normalnego potestowania/pogrania za free, skoro gra jest F2P (i pewnie prezentuje jakosc przecietnego F2P).

Tak wiec no thx... prezentuje sie to na papierze OKROPNIE CHUJOWO. Jeszcze jakies proceduralne PvE.... ugh... wtf?
Przypuszczalnie patrzymy na kolejnego spektakularnego faila Warhammera - moze na konsolkach to przejdzie, napewno nie na PC gdfzie ludzi maja juz piedyliard 'normalnie' zrobionych F2P i gdzie, jak historia uczy - marka gry nie zrobi (hue hue War/SWTOR).


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 12:42 
Cytuj  
Orki pewnie będą miały bonusy za liczebność, więc takie podejście do tematu f2p ma sens. I tak się powinni cieszyć że chopaki a nie groty :) Rozwalenie marynarza boyzem - bezcenne :) pytanie jak dobrze przeniosą zasady na grę, żeby im za bardzo action nie wyszedł.
Zresztą - to WH40k.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 12:58 
Cytuj  
A co ma wyjśc jak nie action? Hahah.
W sumie gdyby sprzedać to jako osobne produkty, w jednym jako marine walczysz z hordami orków sterowanych przez innych graczy. W drugim - darmowym jestes orkiem i wraz z druzyną musisz zebrac sie i pokonać silniejszego "bossa" sterowanego przez człowieka a nie npc.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 14:21 
Cytuj  
No żeby takie action nie wyszło jak w GW - turlasz się marynarzem przez pół mapy z bolterem szturmowym w łapie. Osłony, finiszery są ok, ale terminator fikający koziołki już jakby nie.

Zakładam że mapy będą miały limity punktowe armii, a orki będą mogły kooperować ze wszystkimi w przeciwieństwie do marynarzy na przykład. f2p horda będzie miała większe pole manewru, no i orki to nie tylko boyz, noby już takim mięsem armatnim nie są.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 18:01 
Cytuj  
Limity punktowe? mapy? serio łudzisz sie, ze to bedzie miało jakikolwiek związek z mechaniką bitewniaka? to bedzie gra komputerowa oparta na lore.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 18:23 
Cytuj  
No trochę pozytywnego myślenia!
Tak, mam nadzieję że TYM RAZEM ktoś wykorzysta gotowe rozwiązania sprawdzone tysiące, miliony razy.
Mapy to raczej oczywista sprawa, to wynika z wywiadu. Limity punktowe są jedynym sposobem zrównoważenia pvp, bo inaczej sami terminatorzy.
Ja to widzę tak:
Robisz sobie toonka - Chopaka.(6pkt) dajesz mu energoszpony (31pkt) i patrzysz na mapę planety. Są mapy 500pkt, 1k, 2k itd. Na 1k musisz stać w kolejce (pula twojej armi wyczerpana, czekasz aż ktoś wyjdzie) na 500 instant, na 2k też - ale tam są terminatory.
Więc
Kumasz się z kumplami i razem robicie skład na 200pkt i na 500 musicie czekać, za to 2k już może być. Jak masz dobry skład, to terminator niestraszny.
Lub
Lecisz Chopakiem na pałę na mapce 500. A może się uda!

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 19:07 
Cytuj  
To jest kontynuacja bazujące na wcześniejszym projekcie THQ i korzystające w jakimś stopniu z tego co tam napłodzili czy całkowicie nowy projekt od podstaw?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 cze 2013, 19:25 
Cytuj  
Teoretycznie - nowy projekt.
Praktycznie - jakby im przetrzepać listę płac, to pewnie paru exTHQ tam jest. Mroczny cień EA też.
To studio z Montrealu, a Montreal to wyrobnicy gier. Taka Polska.

I to proceduralne Pve jest cholernie podobne do planowanych rozwiązań w TSW...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2013, 08:35 
Cytuj  
Q&A
http://forum.eternalcrusade.com/threads ... -q-a.1163/

Odzyskałem wiare w ten tytuł jak dowiedziałem sie kto nad nim pracuje.
Nie rozumiem tylko po co dodaja PvE do tej gry ;/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 lis 2013, 13:48 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=ZuVeZ8n4CAQ
od 3 min. kawalek gameplaya.

Bardzo fajnie to wyglada jak na tak wczesny etap produkcji.
Uzywaja Unity (po cichu liczylem ze to jednak bedzie UE4, ale sie przeliczylem ;p).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 lis 2013, 14:03 
Cytuj  
Zajebiste, klimatycznie, brutalnie no i celowanie jakies jest ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 16 lis 2013, 16:15 
Cytuj  
Celownik na połowę ekranu i pad w ręku. Będzie skillowo jak cholera.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.