mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Na jakim serwerze chcemy grać w ARR
Ragnarok 55%  55%  [ 16 ]
Sargatanas 45%  45%  [ 13 ]
Liczba głosów : 29
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 08:26 
Cytuj  
egoist napisał(a):
Tak jak Veji powiedzial w XI tez zaczynalismy jak wiekszosc miala juz 75 i wbijanie max lvlu pierwszego joba zajelo mi 7 miesiecy a nie jak teraz podejrzewam tydzien:) Nie widze problemu z zaczynaniem na legacy serwerze.

+1


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 09:34 
Cytuj  
te joby +50 to też nie do końca zajebista rzecz bo:

1. nawet jeśli pójdziesz do dungeona np. tak jak ja jako lv.50 CJN, to nie możesz lotować na rzeczy dla melee,
2. newet jeśli pójdziesz magiem i wypadnie coś dla maga, to się zastanawiam jak ten gear będzie wyglądał w porównaniu do gearu z 1.0, gdzie każdy był już ubrany pod endgame,
3. dodano nowe joby jak SMN czy SCH, których każdy zapewne będzie chciał spróbować,
4. mnie osobiście w p2 zachwyciła gra GLA a w 1.0 była tak tragiczna, że nie dotarłem nim nawet do lv.20,

także jak będę młucił od początku GLA jak zresztą już zacząłem xD a job lv.50 eventualnie będzie używany do szybkiego ufarmienia czegoś dla GLA ;)
później pewnie SMN dla spróbowania solo.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 12:18 
Cytuj  
mozna byc w kilku LSach naraz wiec nikt nie bedzie uciekal z CC ;)
zobaczymy jaki bedzie endgamowy content,
instancjonowane raidy - chetnie, kilkugodzinne kampienie moba ktory moze popnac co 15 minut przez kilka godzin - zdecydowanie nie :D
podejrzewam ze wiekszosc z was nie ma juz ani czasu ani ochoty na takie zabawy :D jak Veji napisal - zbyt wiele ciekawego dzieje sie w RL :D

biorac pod uwage ze pewnie 90% ludzi rzuci sie na Arcanista, ja zapewne zaczne od Conjuera zeby miec heal i protecta dla innych klas :D planowalam zrobic Arcanista ale oczami duszy widze te tlumy na spotach, mimo ze nie trzeba claimnac moba zeby go zaliczylo - mimo wszystko 10 osob bijacych jednego moba calkowicie go zaslania i czyni praktycnzie niemozliwym do targetniecia


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 12:22 
Cytuj  
w 1.0 owszem, były auto-spawnowalne NMy, np o określonej godzinie, co może stworzyć konieczność konturowania o claima, ale już same dungeony i "raidy" były już instancjonowane z jakimś tam czasem oczekiwania na ponowne wejście, który jest krótszy od czasu, w którym się dany dungeon robi.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 12:27 
Cytuj  
generalnie bylabym za rozwiazaniem jakie zostalo po ostatnim patchu wprowadzone w WoW - otoz nie ma juz czegos takiego jak walka raidow o to kto pierwszy claimie world bossa - nawet bedac poza raidem kazdy kto chociaz raz go uderzy ma szanse na loot (oczywiscie nie dotyczy to bicia przez alliance bossa ktorego claimnal raid hordy ale to zrozumiale :)
ta sama zasada zostala wprowadzona przy Rare Mobach, jezeli ktos jakiegos bije a ty sie dolaczysz, mob dostaje boosta ale ty dostajesz loot


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 12:34 
Cytuj  
W 1.o byl zajebiscie rozwiazany NM world encounter, okienko 5minutowe zawsze mozna sie bylo ubrac, choc czasem nie za predko ;) W tej chwili nie ma po co, bo instancji bedzie w cholere a tam gear rowniez bedzie jak i exp :) Generalnie do lvlowania nawet gear za questy wystarczy, dlatego skupiac sie bedziemy na pewno na end-contencie ;)


Lesiu - popieram teraz job pewnie wbije sie w 2 tygodnie, nie bierz pod uwage Bety bo jest to boostniete, w retailu mniej expa bedzie za questy itp


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 12:50 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):

Lesiu - popieram teraz job pewnie wbije sie w 2 tygodnie, nie bierz pod uwage Bety bo jest to boostniete, w retailu mniej expa bedzie za questy itp

Lol. No pewnie 0o


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 14:09 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bodziu napisał(a):

Lesiu - popieram teraz job pewnie wbije sie w 2 tygodnie, nie bierz pod uwage Bety bo jest to boostniete, w retailu mniej expa bedzie za questy itp

Lol. No pewnie 0o


?_?

Nie wiem co w tym smiesznego ? W Becie ludki juz mieli capa - fakt ze z lvl 26 na 29 wskakiwalo sie od klikniecia, ale mimo to obnizajac exp o polowe to i tak spokojnie ludzie wylvluja w 2 tygodnie - przynamniej 1 klase :) No chyba, ze faktycznie zredukuja expa do 10% tego co teraz, dla mnie jeszcze lepiej :)
btw. zauwaz, ze w tej grze na jednej klasie sie nie konczy, z innych klas pewnie bedzie trzeba miec niektore skille aby byc bardziej efektywnym w end-contencie, biorac pod uwage v.1.o - grajac ARC/BRD raise. cure, protect WHMa must have :)

edit : okok przynajmniej


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.


Ostatnio edytowano 17 cze 2013, 14:17 przez Bodziu, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 14:14 
Cytuj  
bynajmniej to nie przynajmniej


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 14:32 
Cytuj  
A jeszcze tak sobie analizujac, leveling w ogole powinien byc szybki latwy i przyjemny, a end-content powinien byc trudny. Natomiast o trudnosci gry nie swiadczy jak duzo czasu zajmie levelowanie, nieprawdaz ?
Dlatego w tej becie juz mniej ludzi robilo FATE, wlasnie poprzez utrudnienie tego contentu przez whinerow, ktorzy chcieli wyzwan LOL - Oplacalo sie je robic tylko jak sporo ludzi bylo, w przeciwnym razie tylko przeszzkadzaly i nikt ich nie robil -> waste of time


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 15:09 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
A jeszcze tak sobie analizujac, leveling w ogole powinien byc szybki latwy i przyjemny, a end-content powinien byc trudny. Natomiast o trudnosci gry nie swiadczy jak duzo czasu zajmie levelowanie, nieprawdaz ?
Dlatego w tej becie juz mniej ludzi robilo FATE, wlasnie poprzez utrudnienie tego contentu przez whinerow, ktorzy chcieli wyzwan LOL - Oplacalo sie je robic tylko jak sporo ludzi bylo, w przeciwnym razie tylko przeszzkadzaly i nikt ich nie robil -> waste of time


Ale mmo, w których robisz maksymalny level w 4 dni po premierze (normalnego grania) są już nudne. Ja mam nadzieję, że w FF tak nie będzie.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 15:12 
Cytuj  
Zależy. W FF masz n jobów do wylevelowania, a aby liczyć się w endgame nie starczy jeden. No i w ff11 zabawa zaczynała się dopiero w endgame - wcześniej jedynie eventy i misje były ciekawe.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 15:41 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Zależy. W FF masz n jobów do wylevelowania, a aby liczyć się w endgame nie starczy jeden. No i w ff11 zabawa zaczynała się dopiero w endgame - wcześniej jedynie eventy i misje były ciekawe.


No dlatego liczę, że te joby w FFXIV trochę mi zajmą :)

FFXI nabyłem kiedyś w promocji, ale tak naprawdę nigdy w to nie zagrałem :(


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 16:01 
Cytuj  
TobiAlex - alez podalem czas dla nolife'ow, ktorzy beda robic wyscig szczurow. Osobiscie wole grac spokojnie, czytac ze zrozumieniem co jest co, w koncu to cRPG, wiec zajmowac to bedzie troche wiecej. Normalnie grajac pewnie w miesiac zrobisz 1 klase, a do zrobienia jest az 5 DoW, 3 DoM oraz 3 DoL czy tez 8 DoH :D To wszystko na jednej postaci LOL - to nie malo :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 16:09 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
Osobiscie wole grac spokojnie


Booh :P

Anyway, dzisiaj mialo byc nowe lodestone dostepne dla testerow, ale ma kolejne opoznienia ;<

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 16:27 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
iniside napisał(a):
Bodziu napisał(a):

Lesiu - popieram teraz job pewnie wbije sie w 2 tygodnie, nie bierz pod uwage Bety bo jest to boostniete, w retailu mniej expa bedzie za questy itp

Lol. No pewnie 0o


?_?

Nie wiem co w tym smiesznego ? W Becie ludki juz mieli capa - fakt ze z lvl 26 na 29 wskakiwalo sie od klikniecia, ale mimo to obnizajac exp o polowe to i tak spokojnie ludzie wylvluja w 2 tygodnie - przynamniej 1 klase :) No chyba, ze faktycznie zredukuja expa do 10% tego co teraz, dla mnie jeszcze lepiej :)
btw. zauwaz, ze w tej grze na jednej klasie sie nie konczy, z innych klas pewnie bedzie trzeba miec niektore skille aby byc bardziej efektywnym w end-contencie, biorac pod uwage v.1.o - grajac ARC/BRD raise. cure, protect WHMa must have :)

edit : okok przynajmniej

Smieszne jest, ze myslisz ze zmienia exp rate w release. Zostanie taki sam. Bo taki jest teraz jest w sam raz.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 16:38 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Smieszne jest, ze myslisz ze zmienia exp rate w release. Zostanie taki sam. Bo taki jest teraz jest w sam raz.


No nie do konca. Z instruction manual:

Cytuj:
Experience Point Values
Experience point awards and leveling requirements have changed. These values will continue to be adjusted until release.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 17:36 
Cytuj  
No tak. Ale chyba nie myslisz ze zmniejsza szybkosc levelowania ? Nie te czasy i nie ten target graczy ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 17:40 
Cytuj  
Ja tam lubie levelowanie i jak dla mnie powinno trwac długie miesiące, tym bardziej dla pierwszego joba.

Im szybsze levelowanie tym mniejszy fun z low i mid-contentu i craftu, szybsze dodarcie do engame i znużenie cala grą... ale czasy hardkorowego FFXI juz nie wroca :roll:


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 17:51 
Cytuj  
NO osobiscie troche mnie niepokoi takie szybkie levelowanie, bo co z craftem ? Generalnie w tej chwili mozna gear zdobywac z questow i instancji :( Jakos nie widze craftu.
Chyba, ze dla DoL i DoH, nawet naprawy chyba taniej i wygodniej wychodzi naprawiac u vendora :/
Mam tylko nadzieje, ze choc na end-content craft bedzie przydatny :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.