mrynar napisał(a):
Lowen napisał(a):
dzieki za info.... Swoja droga zastanawiam sie co sklonilo SOE aby zrezygnowac ze skill chainow w party combat. Wg mnie to byl najwiekszy atut FFXI.
SE a nie SOE
skillchainy byly za trudne dla niektorych, a trudne gry nie sa w modzie
Nie chodzi tylko o trudnosc. Z czasem ludzie znalezli efektywniejsze sposoby grania i sami odstawili SC+MB, bo za duzo klopotu z tym bylo w porownaniu do TP burn itp.
A sama idea Skillchainow jest tez przeciwienstwem dynamicznej i swobodnej rozgrywki, wiec dlatego odpadla (w 1.0 mielismy podobne Battle Regimens, ktore tez od razu ludzie zignorowali, chociaz glownie ze wzgledu na chory sposob odpalania).
Generalnie pomysl, ze walka w XIV moze byc mniej dynamiczna niz w XI brzmi troche komicznie
@Kabra
Na glownej stronie forum jest zawsze podane, a jak nie ma to znaczy, ze nie wiadomo
Anyway, tak w tych samych godzinach jest test w ten weekend.
http://forum.square-enix.com/ARR-Test/forum.php