Highlander napisał(a):
Mógłbyś coś napisać o aspekcie "sandbox"?
W naszym przypadku oznacza to faktycznie sandbox, czyli piaskownicę. Założenie jest takie, że chcemy mieć jak najmniejszy wpływ na przebieg i ekonomię gry. Gracz dostanie od nas łopatkę i grabki (np. w postaci zasobów lub terytorium) i jedyne ograniczenie to fakt, że musi bawić się nimi w tej właśnie piaskownicy. Co i jak dokładnie zamierza tam robić, zależy wyłącznie od niego. I tak np. wszystkie itemy w grze tworzone są przez graczy.
I tutaj zahaczę o punkt
tczewiak napisał(a):
"get more gold"
My, jako firma, nie sprzedajemy graczom itemów. Nie możesz wpłacić masę kasy i kupić sobie najlepszy equipment. W AO ekonomia gry będzie regulowana przez graczy. Jeśli chcesz kupić sobie lepszy item, musisz zakupić go od innego gracza.
Operujemy raczej jako bank, w którym możesz wymienić dolary na walutę w grze. Resztę muszą uzgodnić gracze między sobą. Zostanie wprowadzone też coś w rodzaju podatku. Ponadto, za złoto będzie można zakupić dodatkowe skiny i inne pierdoły ^^, które nie mają jednak wpływu na sam przebieg gry.
Podstawową ideą (i powodem powstania) całego projektu jest: "Albion Online ist Free-to-Play but NOT pay to win". W innym przypadku bylibyśmy "kolejną grą MMO", co nie jest naszym celem.
Highlander napisał(a):
Jak to brak grindu?
W AO nie bądzie levelów, który decyduje o twojej "sile", więc levelowanie będzie niemożliwe.
"In Albion Online, your power comes only through your property."
Pozdrawiam
Szymon