mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 71  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 12 lip 2013, 20:09 
Cytuj  
Bonus będzie tylko w becie czy docelowo w retailu? Jeżeli w pełnej wersji to w tym momencie osoby trzymające się starych charów mają jeden argument mniej :)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2013, 20:12 
Cytuj  
Kang napisał(a):
Bonus będzie tylko w becie czy docelowo w retailu? Jeżeli w pełnej wersji to w tym momencie osoby trzymające się starych charów mają jeden argument mniej :)


Szczerze to wolałbym, aby ta ten bonus dało się wyłączyć, bo dla mnie FFXIV to taki ostatni bastion długiego levelowania a jak znowu otrzymamy jakieś bonusy do expa to ten bastion może szybko paść :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2013, 20:14 
Cytuj  
/facepalm

Przecież levelowanie to tylko środek do nauki gry danym jobem. Bolesna konieczność. Zabawa zaczyna się na maxlvl


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 12 lip 2013, 20:21 
Cytuj  
Kang napisał(a):
Bonus będzie tylko w becie czy docelowo w retailu? Jeżeli w pełnej wersji to w tym momencie osoby trzymające się starych charów mają jeden argument mniej :)


Nie no, docelowo raczej :-)


Ale XIV bastionem wolnego lewelowania? Która wersja? :-) w 1.23 lv 50 w dwa dni na upartego można było zrobić.
Jeżeli chodzi o ARR to w sumie teraz jest raczej szybko dość. Ale pomysł dobry bo przy ntym jobie i braku questów to się przyda

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2013, 20:42 
Cytuj  
Przypominam ze po skonczeniu Bety Phase 3 mozna wszystko skasowac. klient od Phase 4 jest calkowicie inny :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2013, 20:47 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
/facepalm

Przecież levelowanie to tylko środek do nauki gry danym jobem. Bolesna konieczność. Zabawa zaczyna się na maxlvl


Kwestia tego, co kto lubi. A czy zabawa zaczyna się na max levelach to już inna kwestia (duża część mmo pokazała, że wcale tak nie jest). A ja levelować lubię :) ale nie w tępie, że przy 4-5 dniach normalnego grania (powiedzmy po 3-4h dziennie) mam 41 poziom na 60 dostępnych :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2013, 21:15 
Cytuj  
W ff11 zabawa zaczynała się od lvl75. Wcześniej levelowało się po to, aby móc w końcu się bawić. No po drodze był jeszcze CoP :)
Ja wiem, że w większości obecnych mmo i "mmo" nie ma endgame, ale to akurat nie była przypadłość ff11 i podejrzewam, że w ff14 będzie podobnie :)


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 12 lip 2013, 21:54 
Cytuj  
Fakt nie grałem w FF11 z 14 też nie miałem styczności, ale grając czuje absolutny fun już od samego początku, do tego stopnia że absolutnie nie śpieszy mi się z levelowaniem bo jest tyle rzeczy do roboty po drodze. Dosłownie czuję jakbym był w trakcie podróży do maksymalnego poziomu a nie byle szybciej do maxa bo tam się zaczyna zabawa. Z perspektywy nowej osoby, fun jest od samego początku.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 12 lip 2013, 23:44 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Ok, już oficjalnie od yoshiego: starają się wyrobić z arcanistem na phase 4. Z innych: phase 4 będzie trwać jeden tydzień, będzie exp bonus dla klas lewelowanych po pierwszej


postacie przenoszą z phase 4 do retail? weź tam yoshiego odpytaj, no goku no!


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2013, 00:04 
Cytuj  
Huckster napisał(a):
Gokulo napisał(a):
Ok, już oficjalnie od yoshiego: starają się wyrobić z arcanistem na phase 4. Z innych: phase 4 będzie trwać jeden tydzień, będzie exp bonus dla klas lewelowanych po pierwszej


postacie przenoszą z phase 4 do retail? weź tam yoshiego odpytaj, no goku no!


Tak, postacie z open bety (phase 4) nie będą już usuwane (o ile nie będzie jakiś krytycznych błędów, cokolwiek miałoby to znaczć) i będą dostępne w retialu.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2013, 08:49 
Cytuj  
Pewnie przez krytyczne błędy rozumieją exploity których nie wyłapali :P


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 13 lip 2013, 10:31 
Cytuj  
Kyuubi napisał(a):
Pewnie przez krytyczne błędy rozumieją exploity których nie wyłapali :P


Exploit albo jakis totalny bug, ktory popsuje dane postaci :p

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 13 lip 2013, 22:08 
Cytuj  
Pytanie: Czy jest gdzie jakis guide dotyczacy performance? Mam skoki miedzy 50 i 20FPS. Co gorsza/lepsza zmiana ustawien grafiki/rozdzielczosci nic nie daje :< ...

T.


_________________
Templair_@PSN

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2013, 23:14 
Cytuj  
Templair napisał(a):
Pytanie: Czy jest gdzie jakis guide dotyczacy performance? Mam skoki miedzy 50 i 20FPS. Co gorsza/lepsza zmiana ustawien grafiki/rozdzielczosci nic nie daje :< ...

T.


To znaczy, że możesz mieć za słaby procesor.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 14 lip 2013, 01:16 
Cytuj  
Tak, to wiem. Chodzilo mi wlasnie o ustawienia, ktore odciazaja procek ...

T.


_________________
Templair_@PSN

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2013, 11:15 
Cytuj  
Obczaiłem drugą instancję. Podobnie jak w poprzedniej, łatwo i szybko. Jestem świadomy faktu, że jest to początek gry, ale muszę o to zapytać (głównie osób które próbowały contentu na max levelu) - czy później są jakieś ciekawe mechaniki bosów? Jak na razie wszystko co w grze widziałem sprowadza się do tank&spank z przerwą na bicie addów i ucieczki przed AOE oraz frontalami. Nie chcę być zbyt krytyczny bo, tak jak mówię to <20lvl content, ale kurcze w porównaniu do mechaniki tego typu walk w innych grach (np ogólnie średniej grze jaką jest swtor), wygląda to mało obiecująco :har:


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 14 lip 2013, 12:35 
Cytuj  
Z mojej obserwacji wynika że początkowe instancje są zaprojektowane tak by stopniowo przedstawiać różne nowe elementy tak by osoby zaczynające dopiero przygodę z mogły się powoli nauczyć co i jak. Po zakończeniu wszystkich możliwych dugenów/guildhestsow ewidentnie rośnie ich poziom trudności, wiadomo nawet na 32lvl nie jest to jakoś mega skomplikowane ale robi się coraz ciekawiej tak więc o poziom trudności endgame jak i tych instów z przedziału 40-50 bym się nie martwił a zwłaszcza że "The dev team has designed endgame events to outright kill players" i "(The Labyrinth of) Bahamut is so long, it pretty much requires players to 'save progress' as they proceed through the dungeon"
www.bluegartr.com/showthread.php?p=5805771#post5805771


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2013, 15:47 
Cytuj  
raas napisał(a):
Z mojej obserwacji wynika że początkowe instancje są zaprojektowane tak by stopniowo przedstawiać różne nowe elementy tak by osoby zaczynające dopiero przygodę z mogły się powoli nauczyć co i jak. Po zakończeniu wszystkich możliwych dugenów/guildhestsow ewidentnie rośnie ich poziom trudności, wiadomo nawet na 32lvl nie jest to jakoś mega skomplikowane ale robi się coraz ciekawiej tak więc o poziom trudności endgame jak i tych instów z przedziału 40-50 bym się nie martwił a zwłaszcza że "The dev team has designed endgame events to outright kill players" i "(The Labyrinth of) Bahamut is so long, it pretty much requires players to 'save progress' as they proceed through the dungeon"
http://www.bluegartr.com/showthread.php ... ost5805771

Hmmm, pożyjemy zobaczymy. Mam nadzieję, że zwiększenie poziomu trudności nie będzie polegało na zwiększeniu ilości trashu, zadawanego dmg, ilości addów i dłuższego health bara u przeciwników... tylko na jakiejś fajnej mechanice samych walk i m.in. wykorzystywaniu otoczenia...


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2013, 16:09 
Cytuj  
W 11 tak było to i tutaj chyba możemy na to liczyć, że HNM będą ciekawsze niż ten trash content na początku ;)


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 14 lip 2013, 16:40 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
W 11 tak było to i tutaj chyba możemy na to liczyć, że HNM będą ciekawsze niż ten trash content na początku ;)


HNM czyli co? Bo tutaj nie będzie takiego open world contetnu poza paroma FATE jak behemot czy odin, a fate wiadomo skomplikowane nie są. Prawdziwy endgame content to będą raidy i primale


8go sierpnia będzie kolejny live letter i ogłoszą datę p4

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 71  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.