mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 23:16 
Cytuj  
http://apolyton.net/showthread.php/1930 ... er-Project
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=432802

http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8972 Polska nacja

http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=383375 Regiment and Ethnic Diversity for Civilization V

http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=397878 - total mod, 1 wynalazek to chyba ogień lol

http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=449649 WH40K
http://www.youtube.com/watch?v=sO8IFaaFbFU najs


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2012, 11:45 
Cytuj  
Mi tam Civka nie odpala z kompletnie żadnym modem ( mam orginał na Steam) reinstalacje i inne cuda nie pomagają.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2012, 11:49 
Cytuj  
A moze po prostu zle to odpalasz? Ja to instaluje mody in game:
mods->browse mods->szukam-> sciagam-> wracam do zakladki installed-> klikam install mods -> zaznaczam "ptaszkiem" ktore chce by dzialaly

pozniej odpalam z modami:
mods->single player-> set up game

polskie imperium mi dziala, nights raczej tez.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 lut 2012, 12:40 
Cytuj  
Shiiiiiit, ladnie Nights poszlo z rozwojem! Ssam :D Czuje ze znowu wsiakne na kilkadziesiat h :D

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 lut 2012, 12:49 
Cytuj  
Jak AI w V się teraz prezentuje? Pamiętam ,że próbowałem 'demo' świeżo po release zastanawiając się nad zakupem i jedną z głównych przyczyn czemu gra poleciała z dysku szybko - było tragiczne Ai.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2012, 14:07 
Cytuj  
Z nights to jak rzucilo mi polske w afryce razem z japońcami, to ja mialem 3 miasta a oni zajebali polowe kontynentu ;p


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2012, 16:08 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
A moze po prostu zle to odpalasz? Ja to instaluje mody in game:
mods->browse mods->szukam-> sciagam-> wracam do zakladki installed-> klikam install mods -> zaznaczam "ptaszkiem" ktore chce by dzialaly

pozniej odpalam z modami:
mods->single player-> set up game

polskie imperium mi dziala, nights raczej tez.


Ej no High takim ułomkiem nie jestem :)

Wiem jak zainstalować, niezależnie od tego jaki mam włączony nie startuje mi gra, wiesza się na ekranie ładowania mapy, jak gram bez modów startuje normalnie, support ofc milczy :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2012, 16:10 
Cytuj  
Wytlumaczylem lopatologicznie bo inaczej nie umialem, poza tym ja z poczatku tego nei ogarnalem ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 mar 2013, 08:49 
Cytuj  
ma ktos linka do opisu jak prowadzic dyplomacje po paczach. chodzi mi o to zeby bylo opisane jak gadac zeby kontrolowac stosunki międzynarodowe ale teraz a nie krótko po wydaniu gry.


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 lip 2013, 19:40 
Cytuj  
Dzisiaj po raz pierwszy w życiu odpaliłem jakąkolwiek grę z serii Civilization. Pograłem w samouczek z 3h, trochę tam ogarnąłem, ale wiadomo jak to jest z takimi grami. Takie pytanie i prośba zarazem: macie jakieś porady tak na start? Nie chodzi mi tu o to "jak przejść grę", bo chcę odkryć sam jak najwięcej. Chodzi mi raczej o ogólne tipy, żeby już na samym starcie nie być na straconej pozycji.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 lip 2013, 19:46 
Cytuj  
Nie buduj setlera zanim pierwsze miasto nie ma z 5 punktów populacji.

Najlepiej wybrać ustrój z darmowym setlerem a trzeciego kupić za 500g (pierwszy jest free na starcie)


_________________
psn

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 19 lip 2013, 20:29 
Cytuj  
ładuj dużo w kulturę i buduj dużo farm. produkcji nigdy Ci nie będzie brakować a obywateli tak. buduj dużo cudów, przydają się. załóż na początku pantenon i wybierz tą opcję z powiększaniem się ziem z kultury, buduj budynki kulturowe jak najszybciej żeby miasto samo się rozrastało, dzięki czemu nie będziesz musiał płacić za pola. poza tym wielkość miasta powiększanego kulturowo jest większa od miasta powiększonego tylko pieniędzmi o 2 - 3 a nawet więcej kółek heksów (dla przykładu jeśli masz miasto świeżo założone masz 1 otoczę heksów wokół niego. jak wykupisz wszystkie pola będziesz mieć 4 otoczki wokół miasta. dzięki kulturze może ich być nawet 6, jeśli masz dodatek i w jednym mieście produkuje się na prawdę dużo kultury to dojdzie i 7, chyba, nie jestem pewien liczb ale faktu :P). w miarę możliwości buduj miasta nad rzekami, nawet jeśli masz nadmorskie miasto to często da się je ustawić w delcie rzeki dzięki czemu będziesz mógł budować budynki przeznaczone i dla miast nadmorskich i miast nadrzecznych (młyny wodne, elektrownie wodne, ale i przystań, port morski etc.). cały czas odkrywaj mapę i szukaj surowców luksusowych. jak znajdziesz miejsce z 2 których nie masz to warto tam postawić miasto. warto nawet postawić tam gdzie jest jedno, jeśli któreś miasto potrzebuje danego surowca do dni uwielbienia dla króla. przy okazji dobry pretekst do poszerzenia swoich granic ;)


_________________
steam: Deathel

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 00:18 
Cytuj  
Podziękował, pozostaje grać i się uczyć. Swoją drogą, można dorwać Civ 5 + upgrade do golda za ~25 zł. Jeśli ktoś zainteresowany, to zapraszam do tematu "Promocje growe".

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 01:29 
Cytuj  
Jakieś tipy odnośnie skrócenia czasu oczekiwania między turami? Mam q6600 3gb ramu gts250. Wszystko na low poza teksturami. Pograłbym sobie w to jeszcze ale jak sobie pomyślę że w drugiej połowie gry mam czekać ponad minute co ture to mi się odechciewa, nie wspomne o tym że bym chciał pograć na mapie większej niż standart...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 08:36 
Cytuj  
lepsze CPU , q6600 to jest bardzo stara technologia , ale i na i7 z ivy bridge bedziesz czekac te 30 s


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 17:12 
Cytuj  
Powiedzcie mi dokładnie jak to jest z "czasowym" rodzajem zwycięstwa. Wygrywa ten, który w 2050 roku jest najbardziej rozwinięty? Co, jeśli odznaczymy taki typ zwycięstwa przy kreowaniu mapy? Gra nie kończy się w 2050 roku, tylko idzie dalej?

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 18:18 
Cytuj  
Kiedy upłynie odpowiednia ilość tur wygrywa ten, kto zgromadził największa ilość civ-score czyli tego co się pokazuje kiedy w dyplomacji widzimy siebie i rywali.

Sprostuję to co napisał EloNis odnośnie kultury. Faktem jest, że im więcej kultury tym szybciej miasto zajmuje kolejne hexy, na które później można z ekranu miasta wysłać naszych mieszkańców aby zbierali odpowiednie bonusy. Nie da się natomiast wysyłać ludzi na hexy z 4 i 5 otoczki mimo, że z czasem miasto produkujące dużo kultury tak mocno się rozrośnie. Za to, jeżeli na przykład na tym 4 czy 5 kręgu hexów znajduje się jakieś złoże żelaza/aluminium/konie/węgiel/ropa czy dobro luksusowe to zostaną one po odpowiednim ulepszeniu workerem dołączone do dóbr, którymi możemy handlować z innymi nacjami.

A propos handlu to jeśli tylko mamy nadwyżkę hapiness (ta zółta buźka- im mniejsza populacja tym większe hapiness, można podnosić budując koloseum, cyrk itd) warto wypożyczyć na 30 tur jakieś dobro luksusowe sąsiadowi (defaultowo 230 golda jeśli podchodzą do nas neutralnie lub przyjaźnie, mniej jeśli się im naraziliśmy lub psujemy krew komuś z kim mają pakt przyjaźni itd. :p).

Powyższe info dotyczy wersji G&K, BNW jeszcze nie grałem.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 19:31 
Cytuj  
Nawet nie widziałem że ludzie na 4 heks wzwyż nie wchodzą :O A to nowość. Ale to znaczy że co, tworzenie ulepszeń na tych heksach jest zbędne jeśli nie ma się na nich jakiś złóż strategicznych czy luksusowych?


_________________
steam: Deathel

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 21:49 
Cytuj  
Gram na 7 poziomie trudnosci i jest smiesznie bo wlasnie podbilem Chiny i mam 7 miast nie będąc jeszcze w epoce w której trzeba ideologie wybrać, a Szwecja obok mnie ma 3 miasta i właśnie skończyła projekt manhattan :wtf: Przesrane bonusy ma AI na tym poziomie trudności, ale za to wogole nie ogarnia walki.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 21:53 
Cytuj  
Czyli widzę, że Ai w Civ V dalej niestety głupie jak but.

W CiV IV Ai chyba lepiej ją ogarniało.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.