mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 03:54 
Cytuj  
Powoli przymierzam się do realizacji pierwszego projektu growego. Oczywiście mam podstawy teoretyczne, posiadam odpowiednią wiedzę itp.
Zasadniczo to muszę go zrealizować w ramach zaliczenia na studiach, będziemy go wykonywać w sześcioosobowym zespole i mamy na to rok.
Gra musi być oparta o Microsoftowe XNA, koniecznie 3D, musi posiadać fabułę.

W celu stworzenia czegoś możliwe ciekawego postanowiłem zadać pytanie na mmorpg.pl forum prawdziwych weteranów gamingu lol...

Czego gracze oczekują po grze, czego oczekujcie Wy, co Was wkurza a w co najchętniej byście grali?
Wszelkie sugestie i koncepcje mile widziane. Za rok gdy projekt zostanie ukończony to go tu zaprezentuję ^^

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 07:14 
Cytuj  
Ja bym ci radzil powziac realistyczne przedsiewzcie nie pytać czego oczekuja gracze. Jak bedzie probowal tego drugiego to za rok nie bedziesz mial nawet prototypu nie mowiac juz o grze ;s.

Zrob puzzle platformera z jakas cieka mechanika, gre planszowa, albo tower defense.
Jak chcesz cos bardziej hmm ambitnego to zrob 3d slashera.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 07:38 
Cytuj  
prosta gra a'la pixel quest z androida - wciaga jak cholera ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 07:46 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ja bym ci radzil powziac realistyczne przedsiewzcie nie pytać czego oczekuja gracze. Jak bedzie probowal tego drugiego to za rok nie bedziesz mial nawet prototypu nie mowiac juz o grze ;s.

Zrob puzzle platformera z jakas ciekawa mechanika, gre planszowa, albo tower defense.
Jak chcesz cos bardziej hmm ambitnego to zrob 3d slashera.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 07:49 
Cytuj  
Symulator mecha byłby fajny.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 08:59 
Cytuj  
zrob fajne tower defense to jeszcze zarobisz :) (wieloplatformowe z wileloma sciezkami rozwoju a jakbys dodal edytor map ;)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 09:04 
Cytuj  
A zrób coś na wzór Legend of Grimrock... z tym, żę na zewnątrz... coś jak Ishar :)

Albo coś jak Blackthorne, takiego czegoś od dawna w sumie nie było.

Kurcze, kiedyś gry mieściły się na paru dyskietkach ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 09:05 
Cytuj  
Ludzie od indie oczekuja, ze beda... old schoolowe i beda przypominac o stare gry z mlodosci ;]

zrob najlepszego roguelike albo copy paste Quake :P


_________________
.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 09:07 
Cytuj  
gra ma być 3d :P
zrób tie fightera


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 09:45 
Cytuj  
taaa, kup licencje od disneya i zrob tie fightera :lol:


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 10:01 
Cytuj  
W sumie myśleliśmy nad space simem, ale musimy wpaść na jakiś unikalny bajer który będzie atrakcją w naszej grze.

To jest projekt który zwyciężył w tym roku: http://www.youtube.com/watch?v=6ylWmawd ... e=youtu.be

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 11:04 
Cytuj  
Z fajnych gierek, ktore powstały jako projekt na studiach to był QUBE, fpp puzzle platformer. http://www.youtube.com/watch?v=Hs03FVKEfGE
Mając dobry pomysł grupa nieogarów bedzie mogłą zrobić taką gierkę z prosta grafiką ktora sie dobrze sprzeda.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 11:22 
Cytuj  
remake alpha centauri ;]


_________________
.

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 11:38 
Cytuj  
Ja dam Ci radę, żebyście zrobili coś co po pierwsze ukończycie i będzie w miarę bez błędów - bez doświadczenia nawet prosty projekt przyprawi Was o zawrót głowy i pewnie nie jeden raz będziecie tym chcieli rzucić w cholerę. Jeżeli chcecie, aby ten projekt był waszą przepustką do gamedevu, to najważniejszym elementem branym pod uwagę jest ukończenie projektu i lepiej żeby to było coś prostego, ale ciekawego i skończonego.

6 osób (sami programiści?), praca zdalna oraz brak doświadczenia powoduje, że ten rok czasu to nie jest dużo - wręcz bym powiedział, że bardzo mało.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 14:17 
Cytuj  
4 programistów i dwóch grafików.
Projekt jest obowiązkowy więc musimy przynajmniej pokazać grywalny fragment który przedstawi najważniejsze aspekty gry.

**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 16:08 
Cytuj  
Od indie oczekuję kreatywności, podobnej jaką teraz wykazują się twórcy gier planszowych. Proponuję zapoznać się np. z King of Tokyo http://www.youtube.com/watch?v=BGaCjM2hal4 i szukać tam w tym inspiracji.

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 22:22 
Cytuj  
zrob cos prostego, prawdopodobnie i tak bedziesz jedyna osoba z zespolu ktora cos robi, true story.
Z wlasnego doswiadczenia powiem ze wszystkie zespolowe projekty na studiach najlepiej sie robi w dwie osoby i ta druga najlepiej niech bedzie ktos kogo dobrze znasz i lubisz wtedy cie raczej nie wydyma. Tak samo prosciej jest zmotywowac jedna osobe do roboty niz 5 ktore wiedza ze i tak znajdzie sie jakis frajer ktory zaklepie za nich zadanie.

**

Posty: 314
Dołączył(a): 6.02.2007
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 14:03 
Cytuj  
Nie powiem Ci jaka to ma być gra, ale zrób to z jajem, ale konkretnie. Coś co wciągnie, można dodać własne lvl'e do urozmaicenia rozgrywki.

Dobre by było takie LIERO 3D, ale trochę roboty by było ;)


_________________
Jack Pirat napisał(a):
KTURYMI KLAWISZAMI SIE RUSZA W TEJ GRZE BO ZADNE NIECHODZIA MI :-?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2013, 01:09 
Cytuj  
Proszę o coś a'la system shock 2 ;) albo slider podobny do metroid prime:fusion. A tak na serio to radzę się dogadać wewnątrz waszego teamu - nie ma nic gorszego niż brak wspólnej wizji przy realizacji projektu.

Ostatecznie to polecam space shootera - może być widok z góry(przy zachowaniu środowiska 3d) bo oprogramowanie kamery mi np zawsze sprawiało trudność(wychodziło mi to mało naturalnie ale ja słaby programmer:). Szkoda, że to musi być 3d.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2013, 01:22 
Cytuj  
inżynierka czy projekt grupowy?
Weź pod uwagę, że połowa lub więcej ekipy będzie mieć to w dupie. Ja tak kilka lat temu musiałem temat inżynierki zmieniać z trzyosobowego ambitnego (silnik pod mmo) na inny, mniej ambitny.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.