mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2013, 09:45 
Cytuj  
No ja dzisiaj spróbuję coś pograć bo wczoraj tylko odpaliłem i trochę pograłem i nie było najgorzej aczkolwiek patch musi się ukazać na dniach żeby poprawić większe babole.

To czego nie mogę przeboleć to to, że ja headshota nie przeżyje ale bandyta może dostać 2 albo 3 kulki w łeb i nadal chodzi a tak nie powinno być(+ fakt, ze Ty np jesteś zamroczony jak dostaniesz kulkę a kolesie biegają i strzelają niektórzy jak gdyby nigdy nic...).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 08:43 
Cytuj  
Jakby co to w poniedziałek ma być patch do misery co naprawi poważniejsze błędy ale stare sejvy nie będą na nim działać. Mi od momentu jak gram "windowed" to działa spoko, nawet CTD za dużo nie ma. W paczu powinni poprawić napisy, opisy przedmiotów i na pewno część crashy i balanse.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 10:38 
Cytuj  
Fix do latarki mi nie dziala, gra co 10s przycina na 2s jakby cos wczytywala w tle - jednym slowem: fail kurwa.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 11:40 
Cytuj  
Ragnarok - nadal masz latarkę skierowaną w złą stronę czy jak? Bo rozumiem że wiesz, że latarka jest pod O a nie pod L:P?

Co do przycinania - polecam wyłaczyć dx10 albo grać w windowed mode. Sam Stalker miał problemy z DX 10.1/dx11 a biorąc pod uwagę co się graficznie dzieje w Misery (blowout wygląda obłędnie...) to niestety xray ma problemu. Dodatkowo tenże engine ma również problemy w sytuacji gdy musi sięgać po więcej niż 2gb ramu etc... Chłopaki ostro pracują nad fixami. Ja sobie powiedziałem, że gram do pierwszego upierdliwego CTD a potem czekam na pacza:P.

Tak oficjalnie:

MDT has received several hundred mails
regarding bug notions, ideas and requests.
We will be addressing all of this wonderful input
and feedback in our formal updates and notions
here on miserymod.com.

A patch is under way and this will not only
address majority of reported bugs, CTDs and
glitches, but also feature some visual and audio
improvements. The patch will be available on
August 7 at the latest and will be uploaded here
with multiple download mirror options.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 12:54 
Cytuj  
Jak wylaczyc DX10?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 13:05 
Cytuj  
W opcjach grafiki nie ma wybory typu renderera? Zawsze bylo Dx9/10/10+

Moze to byc jakos dziwnie nazwane - cos z oswietleniem.
Ewentualnie sa osobne pliki exe.

W sumie nie pamietam.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 13:40 
Cytuj  
Trzeba wejść w opcje i wyłączyć oświetlenie full dynamic lighting (będzie miało dopisek dx10). U mnie to pomogło.

Ale pomogło też granie w windowed mode. Pewnie są jakieś inne metody jeszcze ale trzeba by pogooglować.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 22:17 
Cytuj  
No wlasnie - dynamic lightiing. Pamietam ze cos z oswietleniem.. ogolnie jest tak ze te nizsze opcje w tym menu to jest Dx9.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 01:03 
Cytuj  
Long War sensowny mod do xcoma
http://xcom.nexusmods.com/mods/88/?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 10:05 
Cytuj  
Piszecie o tym morrowindzie... ech.

Istnieje jakiś all in one zestaw modow do morka? Jest ten caly Rebirth ale to chyba nie do końca cos takiego ;) albo może ktoś polecić zestaw modow?

tylko wolalbym bez nadmiernej pracy przy modowaniu ;p

sa duże jakies Rebirth, Morrowind overhoul, Tamriel Rebuild, Province: Cyrodiil...

https://openmw.org/pl/ albo czy da rade odpalić tego "skywind" ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 11:30 
Cytuj  
Mosz: viewtopic.php?p=881642#p881642

Nie dziekuj :) PS. NA PMa ci odpisze wieczorem.

Na powaznie - nie ma takiej paczki. Why? Bo w Morku mody nie gryza sie tak ze soba jak w Obku i Skyrim i latwo (ok... nie latwo.. latwiej) sobie zrobic swoja.
Jak chcesz jak najprosciej to jebnalbym overhaul graficzny + Rebirth. MOrek ma to do siebie ze jest fajna gra nawet bez modow i Rebirth dla ciebei by imho wystarczyl. Dodaje sporo.

Minus - jak masz rebirth to nie dziala generowanie trawy a to duzo daje wizualnie w morku.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 11:53 
Cytuj  
mimo wszystko thx. ;]

W sumie racja, morek nie krzaczyl mi si etak jak obek czy skyrim czy inne giery bethedy.
Jak piszesz Morek to dobra gra nawet bez modow, dlatego dla mnie najwazniejsza bylaby oprawa wizualna + ułatwione przemieszczanie się (bo już nie dam rady drałować tyle kilometrów jak kiedyś ;) )+ zmniejszenie tego ptactwa hehe i może jakiś alternatywny start. Ale tyle tego jest, ze warto chyba wgrac trochę więcej usprawnień. I myslalem nad rebirth+overhaul wlasnie ;]

I w sumie nie wiem... patrze na screeny z Morrowinda... Oblivion nie podszedł mi wcale... Skyrim niby bardziej zywy, tak jak w Gothic mnie się to podobalo... ale z TESów i tak Morka wspominam znacznie lepiej. W sumie nie wiem czy kiedykolwiek zrobiłem glowny quest, bo podobalo mnie się caly czas cos innego, wiec długo olewałem.

Gothic nigdy nie był tak rozbudowany, Morek miał jakas taką glębie, mroczny design co przykuwal. Skrytobojcy, dwemerowe/dreadryczne dungeony itp., armorki... ach... i radość ze znalezionego itemka. A w skyrim na start już wygląda się jak jebany Adonis.


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 12:04 
Cytuj  
Chyba Skyrim ( oprócz tryliona waifu mods) ma teraz całkiem ciekawe usprawnienia i modziszcza. Sam przeszedłem tylko podstawkę, ale korci mnie żeby pograć we wszystkie DLC i jakieś lepsze niekomercyjne mody.

Obliviona przeszedłem z przymusu. Zmusiłem się do przejścia tylko głownego wątku, żeby wiedzieć o co chodzi. Na sam widok interfejsu mnie odrzuca :D

Na morrka poświećiłem dwa dni na modowanie kiedyś. A pograłęm kilka godzin. Jednak nie lubie odgrzewać gry, w których spedziłem keidyś aż tyle czasu.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 12:06 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
zmniejszenie tego ptactwa hehe


Spoiler:


Highlander napisał(a):
Gothic nigdy nie był tak rozbudowany, Morek miał jakas taką glębie, mroczny design co przykuwal. Skrytobojcy, dwemerowe/dreadryczne dungeony itp., armorki... ach... i radość ze znalezionego itemka. A w skyrim na start już wygląda się jak jebany Adonis.


Ahh.. az milo poczytac jak ktos kuma ocb. :) Morek ma tyle klimatu i takie specyficznej mistyki/tajemniczosci ze moglbyc obdzielic z 10 rpgow i kazdy bylby fajny. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 12:30 
Cytuj  
Ta, mega giera. Skyrim łupu capu i do przodu. W morku, ja zwiedzając srodek mapy (większe post apo niż w nowych fallotach ;p) czy wlasnie jakies dwemerowe czy deadryczne lochy to czasem się nawet bałem. I czytałem te wszystkie opisy itemow co mogą mi dac. Itemki co oslepialy czy wyrzucaly nas w kosmos hehe, zagadki, mnogość sytuacji i smaczkow. I wlasnie można było zupełnie olac main questa. Muza!

Może i gothic mnie mega wciagnal... ale morek to osobna kategoria i nie smialbym powiedzieć, ze gothic lepszy ;)


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 21:09 
Cytuj  
W Skyrimie są zajebiste wirodki i z overhaulami też się fajnie gra. Wole klimat "północy" niż "góry przeznaczenia" ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 23:48 
Cytuj  
Morrowind jest zajebisty tylko szkoda, ze combat jest tak kurewsko siermiezny. Wtedy nie przeszkadzal, teraz nie dalem rady go zdzierzyc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 05:55 
Cytuj  
Dajmy sobie powiedziec, ze akurat w TES nigdy nie bylo nadzwyczajnego combatu ;)
skyrim tez nie powala. Ale nie wiem czy mimo wszystko bardziej nie podobalo mi sie to co bylo w morku, jakos tak oldschoolowo i przypominajace troche takie stare dungeon crawlery na wzor grimrocka. (troche) Przynajmniej mnie sie tak kojarzy.

Do morrowinda jest jakis combat enhanced mod.
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=8355

Ja odpalilem MGSO 3.0. do morrowinda i szczena mi opadla, wyglada swietnie! I ta muza o japierdole ;d
W kazdym razie wyjebany mod i chyba poza nim nic za bardzo nie potrzebuje. Ale instaluje sie dlugo.

lista zawartych modow
Spoiler:


porownanie vanilla i z modem http://www.youtube.com/watch?v=qBk9NB7YbYQ


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 11:15 
Cytuj  
Ah, no i te picassowskie modele postaci :P Ale kiedys moze jeszcze wroce, pewnie na nowym kompie, bo ten mod na moim C2D i Radku 4xxx juz tak srednio chodzil...

*

Posty: 79
Dołączył(a): 2.05.2012
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 12:19 
Cytuj  
Mam troszkę już wiekowe, pudełkowe wydanie morka z ekstra klasyki (bez dodatków). Ktoś się orientuje czy ten cały MGSO 3.0 będzie działał z tą wersją (gra jest po polsku)? Jestem w zajebistej sytuacji bo w czasch gdy morka kupilem, mój ówczesny PC nie bardzo sobie z nim radził więc dałem sobie spokój. Potem jakoś o grze zapomniałem ale ostatnio mam ochotę pograć w jakiegoś porządnego rpga bez levelscalingu i kompletnie nie zbalansowanego poziomu trudnosci (Skyrim).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.