Shador von Dal napisał(a):
iniside napisał(a):
tl;dr GW2 z destrukcja otoczenia.
Szczerze? To na razie, właśnie mam takie zdanie...
Ciekawym się wydaje to, że jak zniszczymy pierwszy level to ten poniższy będzie całkowicie inny, niby ma się generować randomowo.
Mnie to osobiscie nie przeszkadza, a nawet sie ciesze ;p.
A randomowo generowanie podziemia ? No baa.. Tylko trzeba wzisc poprawke na to, ze randomowe generowanie jest ograniczone iloscia assetow ktore do siebie pasuje. Nie pokładałbym w tym dużych nadzieji.
Ale nie powiedzielic nic na temat comabtu. Bo jak to bedzie tab-target root-in-place to niech sie pierdolą.
A i nie podoba mi sie grafika. Za bardzo rysowana/stylizowana. Doszlismy do takiego punktu w rozowju technologii, ze mozna robic realistyczna grafika, ktora tez sie nie bedzie starzeć.
Oho. Mowia o user generated content. Gz. Wkoncu firma po Valve ktora zauzayla sie crowd-making gry to najlepsza droga rozwoju ;p.