mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 07:16 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Iniside'y będą grać. Grają w GW2, więc EQN się sprzeda.
A ten niedorobiony TSW znowu będzie na topie.
Bo dungeony są trudne.
A commuity zajebiste.
I to jest mmo, a nie jakieś nowe plansze i armory.

Ostatnio sie pytałeś dlaczego nikt w to nie gra :lol:


Bo co raz mniej jest graczy, którzy potrafią myśleć i rozwiązywać trudne zadania...


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 07:21 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Iniside'y będą grać. Grają w GW2, więc EQN się sprzeda.
A ten niedorobiony TSW znowu będzie na topie.
Bo dungeony są trudne.
A commuity zajebiste.
I to jest mmo, a nie jakieś nowe plansze i armory.


Dupa nie mmo, jak wszystko jest podzielone na instancje.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 07:31 
Cytuj  
gosugamer1 napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Iniside'y będą grać. Grają w GW2, więc EQN się sprzeda.
A ten niedorobiony TSW znowu będzie na topie.
Bo dungeony są trudne.
A commuity zajebiste.
I to jest mmo, a nie jakieś nowe plansze i armory.


Dupa nie mmo, jak wszystko jest podzielone na instancje.


Gdzie tam WSZYSTKO jest podzielone na instancje???


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 07:33 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Iniside'y będą grać. Grają w GW2, więc EQN się sprzeda.
A ten niedorobiony TSW znowu będzie na topie.
Bo dungeony są trudne.
A commuity zajebiste.
I to jest mmo, a nie jakieś nowe plansze i armory.

Ostatnio sie pytałeś dlaczego nikt w to nie gra :lol:


Bo co raz mniej jest graczy, którzy potrafią myśleć i rozwiązywać trudne zadania...

Ehe. Faktycznie coraz mniej. A nie przyszlo ci do glowy, ze gdyby gra była naprawde dopracowana, to wiecej "starych" graczy by grało ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2013, 07:36 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ehe. Faktycznie coraz mniej. A nie przyszlo ci do glowy, ze gdyby gra była naprawde dopracowana, to wiecej "starych" graczy by grało ?


Nie, bo do dnia dzisiejszego widzę na czacie teksty (w luźnym tłumaczeniu) "jaki jest kod do ukrytej klawiatury niedaleko kościoła". A to jedna z najprostszych zagadek. To jeden z wielu przykładów. Tyle w temacie.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 08:01 
Cytuj  
Hmm tak oglądam filmiki z tego nowego EQ i kurde, combat wygląda naprawdę nice :0


http://www.cdaction.pl/news-33984/everq ... wideo.html

Widziałem, że kabra coś tam nadawał, że ja niby chwaliłem RMAh :0. Nie przypominam sobie tego... Fakt faktem trochę tam zarobiłem(kropla w porównaniu do większości bo aż tak dobrze nie exploitowałem etc) ale akurat RMAH zniszczyło ta grę (pomijając nieprzetestowane inferno i zjebaną itemizację).

Tak kurde jak czytam kabrę to dochodze do wniosku, że lepiej dla całego świata byłoby gdyby został jakimś projektantem gierek. Ja go w sumie postrzegam jak tego kolesia z Woodstocku co Miecugowa zaatakował(durny wykopowicz) ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 08:14 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
iniside napisał(a):
Ehe. Faktycznie coraz mniej. A nie przyszlo ci do glowy, ze gdyby gra była naprawde dopracowana, to wiecej "starych" graczy by grało ?


Nie, bo do dnia dzisiejszego widzę na czacie teksty (w luźnym tłumaczeniu) "jaki jest kod do ukrytej klawiatury niedaleko kościoła". A to jedna z najprostszych zagadek. To jeden z wielu przykładów. Tyle w temacie.


TobiAlex napisał(a):
Isengrim napisał(a):
A jak w ogóle wrażenia z TSW?
Tak naprawdę to mnie bardzo ciekawi jak to jest - GW2 ma na metacritic 90/7.9 a TSW 73/8.2. Ja nie jestem obiektywny, TSW to dla mnie najlepszy mmorpg ze wszystkich w które grałem, mimo wielu mniejszych i większych mankamentów. Rok pyknął, ja dalej mam co robić, na liczniku wiele tygodni /played. Zauważyłem że część ludzi odpada na pewnym etapie(Blue Mountain/Egipt), gra się robi za trudna? Z ciekawości pytam.


Nie trudna a nudna. Egipt jest bardzo nudny i klaustrofobiczny, niestety. Powinni to zmienić.



No to jak to wkoncu jest.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 08:55 
Cytuj  
To, że jeden teren w grze jest nudny, nie znaczy, że gra jest słaba tak?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 10:33 
Cytuj  
Gra jest fajna - ma ciekawy klimat, inne troche podejscie i w końcu co innego niż generic fantasy. Fajny system rozwoju - dowolność dość duża (ale oczywiście czysto teoretyczna, mozna skonczyc z gównianym buildem).
Minus - na jedno przejscie. Z moim, grając namiętnie i dużo - w 2 tygodnie zrobilismy wszystko co było do zrobienia.
Oczywiście pomijając farmę końcową, która jest wymyślona wg mnie beznadziejnie. No i pvp nic nie wnoszace.

już.

PS. To nie topic o TSW. O EQN wiemy tak mało, że jak już ktoś napisał - większość żeczy to wróżenie z fusów.
Jak mi dadzą produkt bogaty lorem i światem jak eq/eq2 z fajnymi rozwiązaniami (nie wszystkimi) chapniętymi z gw2 i innych produkcji, to ja sie na to pisze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 06:35 
Cytuj  
http://www.youtube.com/user/MCeperoG/videos


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 07:15 
Cytuj  
http://procworld.blogspot.com/2013/08/e ... mment-form

Nie mozna edytowac.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 22:36 
Cytuj  
Pozostaje mu pogratulować, wielka korporacja do swojego flagowego produktu licencjonuje silnik który robiła jedna osoba. To jest coś :)

***

Posty: 611
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 11:50 
Cytuj  
Mam pytanie odnośnie pvp czy to będzie world open pvp czy taka kupa instancjonowana jak w przypadku wowa?


_________________
Vanilla WOW: Nekromancer: Gnom Warlock

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 11:58 
Cytuj  
Falangista napisał(a):
Mam pytanie odnośnie pvp czy to będzie world open pvp czy taka kupa instancjonowana jak w przypadku wowa?

jeśli celują w miliony to instancje, jeśli w tysiące graczy to open, proste i potwierdza się od wielu lat, a jeśli zrobią open mimo hypu jaki jest to szybko zderzą się z rzeczywistością i z tym co faktycznie gracze wolą, czyli instancje


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 12:05 
Cytuj  
Nic nie stoi na przeszkodzie by były serwery z różnymi zasadami(gdzieś wspominali o tym).


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 13:55 
Cytuj  
Ale to by były dwie różne gry, nie da się połączyć open world pvp z instancjami bo gracze wybierają zawsze instancje, tak było w każdej grze.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 14:08 
Cytuj  
Problem zmienić balans na tego typu serwerach? Np taki wow, jeśli chcieli by żeby było więcej world pvp wystarczy zwiększyć ilość honoru za kill gracza po za zonami pvp+Diminishing returns co by nie dało się tego zbytnio exploitować, dodaj do tego 1-2 conquest pointy za każdy unique kh i już. Kwestia to zmiana balansu pomiędzy instanced pvp a outdoor co nie jest specjalnie trudne i do tej pory się dziwie why nie postało coś podobnego w wowie.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 15:14 
Cytuj  
Bo to się wydaje takie proste tylko na papierze.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 15:35 
Cytuj  
Wówik nie nadaje sie do mass open pvp


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 16:14 
Cytuj  
Niah napisał(a):
Wówik nie nadaje sie do mass open pvp


Bo? Po wprowadzeniu honoru przez Blizzard jakoś to mass open pvp istniało.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.