WTF?
Głównymi założeniami jest ograniczona komunikacja, brak widocznosci cooldownów we własnym teamie? I Nacisk na lore?
Cytuj:
There's something big that's missing from MOBAs, according to producer Tim Shannon. There's a lack of discussion when it comes to the lore and context for the events in-game.
Tu nie wiem jak chcą pobić voiceovery z doty które załatwiają wiekszość "lore", bedą zmuszać graczy do czytania?
Cytuj:
Strife is built on a "less is more" approach when it comes to characters. When the game launches (...) it will have about 25 heroes.
W HoN dali dupy wprowadzając duzo niezbalansowanych hero co chwile (prawie jak Riot), a teraz chcą zaradzić temu dając mało hero. Granie jednym z 4 supportów fun fun fun fun.
A na filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=x8EYGWt7wjU Zapowiedzili ze zeby ochronić sie przed "toxic community" gold za last hita bedzie dzielony po równo, zeby noobjerk bracket nie kłócił sie o lasthity ;]
Zeby nie zmuszać ludzi do kłótni o wardowanie - wycięli warodwanie z gry ;]
Courier automatic - czyli taki delayed zakup gdy nie jesteś bazie. Mogli wymyslić coś wiecej, bo caly czas zastanawiaja sie jak zmienić obecne w DOTA rozwiązania zamiast pójść krok do przodu.
Powinni zrobić gre gdzie zawsze wygrywasz i tak naprawde grasz z botami, tylko wmawiają ci ze wygrywasz z innymi ludzmi. Wtedy wszyscy będą zadowoleni i nie będzie toxic.
Wygląda to tak jakby uznali, ze skoro LoL jest ograniczoną wersją doty i odnosi sukces, to oni zrobią bardziej ograniczoną wersje LOLa i odniosą wiekszy ;]]]]
PS. Nawet krzaczki skopiowali i ślamazarność skilli (wnioskuje w z filmiku w porównaniu do ultra fast HoN).