Najwazniejsze sa Vmapy i dobrze zaimplementowany LoS w pvp i na mobkach (zeby nie agrowaly przez obiekty np.). Jesli to nie jest Blizzlike to sens grania jest zerowy.
Chco teraz sprzet - duzo lepszy wiec pewnie powalczane all. Kiedys trza bylo mocna machine kupic zeby Vmapy wlaczyc itp.. teraz pewnie to nie jest wielki problem.
PS. Jakby ktos nie wiedzial 'vmap' to 'WoW Map Physics Info" i te pliki sa uzywane od czasow pierwszego emu WoW'a - Mangos'a. Np zapadanie sie pod textury, pod swiat, clipping z podlozem, stanie w powietrzu mimo ze tekstura konczy sie 30 centymetrow za postacia, przenikanie pociskow przez drzewo, itd = chujowe pliki vmap, ewentualnie ich brak... wtedy masz permanentny 'noclip' na serwie (oprocz podloza zony i chyba kolizje postac/obiekt sa w innych plikach).
Kolosalny problem na privach od zawsze (90% privow Wow'a ma np zbugowane spelle ala Blink... bo nie uwzgledniaja one Vmap albo slabo z nimi wspolpracuja... na offciailu tez sie zdazalo kiedys i mozna sie bylo dostac w miejsca niedostepne bo vmapy devs zjebal i blink byl explotable)... nawet na officialu w WoW ne jest to najwyzszych lotow (np stanie w powietrzu na niewidzialnych texturach sie zdaza czesto).
LoS to chyba nie musze tlumaczyc.