mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 07:38 
 
jada po bandzie chlopaki

czyli mamy abonament, sklepik (na razie nieszkodliwy z vanity items, ale serio :wtf: ) i patche z contentem co 3-4 tygodnie.
Zagadka: co stanie sie z content patchami w przypadku, gdy liczba subow spadnie i przejda na freemium?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 07:41 
 
Będą dodawane do sklepiku.
Widze, że MMO teraz to gangsterka. Nałupić się ile da i spierdalać :D


_________________
PSN_id: Adhoc8810

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 07:51 
 
Czy ktos ma jeszcze watpliwosci, ze oni od poczatku planuja przejsc na F2P ? Kupowac TESO w dniu premiery to głupota.

Adhoc napisał(a):
wodny napisał(a):
Oprócz abonamentu będzie również sklepik. :D

http://esohub.de/news/154-eso-interview ... ntwicklung
30 sekunda filmiku. Jest po angielsku mimo, że zaczyna się troche niemieckim.

Będzie sklepik jak w wowie czyli vanity items i name change itd.

No nie watpliwie dobrze to sobie pomysleli. Dobrze wiedza, ze ta gra nie ma nawet najmniejszych szans przetrwac na subach. Suby, nadaja sie wylacznie do niszowych gier ktore celuja w konkretny target graczy. A i nawet tutaj nie jest to oczywiste, bo Planetside 2 z subami nie byłby nawet w polowie tak zabawny jak jest w F2P. Po prostu przez wiekszosc czasu nie byłoby do kogo strzelać...

Juz widze to wspanialem PvP w Cyrdoil, ktore bedzie swiecic pustkami, a cala zabawnosc tego trybu polega wlasnie na tym, ze walcza, ze soba setki graczy naraz, a nie kilkunastu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 23 sie 2013, 07:56 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 07:56 
 
normalnie kurde bele TSW. Chuj, czekam na priv serwery :wink:


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 08:37 
 
iniside napisał(a):
Dobrze wiedza, ze ta gra nie ma nawet najmniejszych szans przetrwac na subach.


Przetrwać na subach? Moim zdaniem oni nawet o tym nie myślą, po prostu mają dobrą markę, zdają sobie sprawę, że preordery rozejdą się szybciutko i sprawnie, potem mogą liczyć na przynajmniej 1-2 miesiące dużych zysków z subów jak jeszcze nie wszyscy grę porzucą, wyznaczą jakiś dolny limit subów, a potem przejdą na trybik f2p dodając po prostu więcej pierdółek do cash shopa bez większego wysiłku, to nie jest dla nich żadna plama na honorze jak tutaj czy gdzieś tam indziej stara się pokazać - "przejść na f2p", tylko sposób na prosty zysk bez większego wysiłku

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 10:00 
 
Arturnik napisał(a):
iniside napisał(a):
Dobrze wiedza, ze ta gra nie ma nawet najmniejszych szans przetrwac na subach.


Przetrwać na subach? Moim zdaniem oni nawet o tym nie myślą, po prostu mają dobrą markę, zdają sobie sprawę, że preordery rozejdą się szybciutko i sprawnie, potem mogą liczyć na przynajmniej 1-2 miesiące dużych zysków z subów jak jeszcze nie wszyscy grę porzucą, wyznaczą jakiś dolny limit subów, a potem przejdą na trybik f2p dodając po prostu więcej pierdółek do cash shopa bez większego wysiłku, to nie jest dla nich żadna plama na honorze jak tutaj czy gdzieś tam indziej stara się pokazać - "przejść na f2p", tylko sposób na prosty zysk bez większego wysiłku

Pieprzone dupki. Mam nadzieję, że któraś firma się na tym przejedzie i zamkną serwery takiej gry po roku.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 10:08 
 
Arturnik napisał(a):
iniside napisał(a):
Dobrze wiedza, ze ta gra nie ma nawet najmniejszych szans przetrwac na subach.


Przetrwać na subach? Moim zdaniem oni nawet o tym nie myślą, po prostu mają dobrą markę, zdają sobie sprawę, że preordery rozejdą się szybciutko i sprawnie, potem mogą liczyć na przynajmniej 1-2 miesiące dużych zysków z subów jak jeszcze nie wszyscy grę porzucą, wyznaczą jakiś dolny limit subów, a potem przejdą na trybik f2p dodając po prostu więcej pierdółek do cash shopa bez większego wysiłku, to nie jest dla nich żadna plama na honorze jak tutaj czy gdzieś tam indziej stara się pokazać - "przejść na f2p", tylko sposób na prosty zysk bez większego wysiłku

Nie pozostaje nic innego tylko się zgodzić. Zresztą takie postępowanie staje się powszechne - z tytułami o mniej ugruntowanej pozycji też jest / będzie podobnie. Wildstar czy ArcheAge podobną drogą pójdą.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 10:59 
 
a jeszcze kilka dni temu bylo:

"We feel that putting pay gates between the player and content at any point in game ruins that feeling of freedom, and just having one small monthly fee for 100% access to the game fits the IP and the game much better than a system where you have to pay for features and access as you play".

Wyglada na to, ze wlasnie pare procent z tych 100 sie ulotnilo.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.


Ostatnio edytowano 23 sie 2013, 11:11 przez candidoser, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 11:04 
 
hehe, a przy f2p transition bedzie "Zawsze chcielismy dac wam graczom dostep do TSO za darmo i teraz wam to umozliwiamy!!!11111"

standardowe pierdolenie developerow

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 24 sie 2013, 19:38 
 
sula napisał(a):
W każdym razie skoro to nie ten filmik, to niech ktoś postnie linka do tego filmiku o którego Kabraxisowi chodzi.


znalazlem magnet linka, mozna sciagnac sobie
Kod:
magnet:?xt=urn:btih:NETBPC2RHHYFHRPSY3GOBURIMYCKD2UF&dn=1-1.mp4&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.public&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.com%3A1337&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.istole.it%3A80


utorrent nie lyka, sciagalem przez Vuze.

Rzeczywiscie capital city of morrowind do specjanie duzych nie nalezy;)

mournhold jest od 23minuty.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 26 sie 2013, 07:23 
 
brak globalnego AH - beda AH beda zakladane przez gildie, ale nie powiedzieli dokladnie jak to ma dzialac.
brak kostiumow w pvp
brak domyslnego damage mater - ale poprzez addony w LUA da sie to zrobic
european beta - news will be comming soon

+

Obrazek
:wink:


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 26 sie 2013, 07:59 
 
http://www.tesoelite.com/2013/08/eso-in ... aliprando/

Tutaj rozwinięcie informacji.

Szczególnie interesujące jest to:

Cytuj:
Alliance points are earned for killing players or healing players that are in combat, so that’s the highest reward. One of the lowest rewards is taking a keep. We do not want keep flipping at all. We don’t want you trading keeps with the enemy Alliance.

I to:
Cytuj:
Will there be a player limit for guilds?

Maria – Right now the technical limit is 300. We have not stress tested it right now. The way that trading works though is that trading works within your guilds and you can be in multiple guilds. So what we kinda expect is for the community to start making merchant guilds where they’re buying low selling high-end doing economy that way because with our mega server technology we can’t just have everybody on one huge auction house and have 10 100 billion cabbages up for sale. So the way that we do it is you trade within the guilds that your part of. Right now you can be part of 5. Right now the Guild’s limit is currently 300. We have not stress tested that so I don’t know if that number is going to fluctuate here and there. It probably won’t go very far away from 300 so merchant guilds are probably going to be very worthwhile.


+ z innego wywiadu:
Cytuj:
1) Of the 16 dungeons, only the instanced dungeons have a master version, so there are 8. The other 8 are public dungeons.

2) Master dungeons will have an adjustable difficulty level

3) Its going to be hard to tell what kind of opponent you are facing in PvP until the fight actually starts


_________________
PSN_id: Adhoc8810

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 sie 2013, 09:16 
 
Dzięki candidoser, ale sobie daruję ściąganie. Nie chcę mi się klientów p2p jakiś specjalnie do tego ściągać.

PS. Skoro się da damage metery zrobić, to pewnie będzie wszystko - heal metery, boss fight add-ony, enemy cooldown metery, itd :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2013, 10:09 
 
Damage Matter. GG, straciłem resztki zainteresowania jakie moglem miec.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 26 sie 2013, 10:21 
 
w ESO chyba nie cooldownow, a boss fighty to raczej nie bedzie party vs jeden boss. Tylko boss bedzie mial pod soba jakas grupe. Wiec many vs many.
Mi tam damage metery lataja i powiewaja, ale rzeczywiscie masa ludzi sie wkurza z tego powodu.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 28 sie 2013, 17:11 
 
Do poczytania kilka artykułów opisujących wrażenia z gry:

A Two Hour Journal Of Bethesda's MMORPG
"I run into a wounded warrior named Hoknir. A beast named Deathclaw has eaten off his foot"

Deathclaw czasem nie był w Falloucie ? :)

Elder Scrolls Online dev planning 5-year roadmap, first add-on already in the works

Mają rozmach skurwysyny.

Hands-On with The Elder Scrolls Online

The massive multiplayer aspects of TESO really comes into play when you start delving into the various campaigns. Although there is one “realm” to play in, I.E one server pool, players are asked to choose which campaign they want to play in. Some will have different themes but the most interesting of all are the campaigns that include open world PVP. Although these campaigns will still have PVE elements, you can be attacked at any time and the challenge is not only the monsters in the game, but also other players that may cross your path


_________________
PSN_id: Adhoc8810

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2013, 18:55 
 
Adhoc napisał(a):

Taki sam jak twórcy "TORtanica".


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 30 sie 2013, 17:29 
 
wodny napisał(a):
Adhoc napisał(a):

Taki sam jak twórcy "TORtanica".


Kpij sobie ile chcesz ale to jedyna szansa na mmorpg, który nie jest japońskim dwuklikowcem albo dziecinnym gównem, w które wstyd będzie grać żeby własne dzieci Cie nie wyśmiały. O jakie gry mi chodzi sam się domyśl.

Cytuj:
Bethesda wants users of The Elder Scrolls Online on Xbox One and PlayStation 4 to have access to the game without an Xbox Gold or PS Plus subscription.

Zenimax będzie musiał podzielić się zyskami pewnie.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2013, 17:52 
 
Graj w Darkfalla.

TESO zaliczy klopsa na miare Tortanica. Nie ma sie co za bardzo oszukiwać.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 223
Dołączył(a): 9.07.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 13:15 
 
TESO to jedyna szansa na dobre mmorpg w przyszłych latach. Dobre MMO musi miec subskrypcje. Już mam dość tych "darmowych" gówień, w których albo farmisz pół roku gear albo kupujesz za 200$... Już nie mówiąc o tym, że takie gry stoją w miejscu zero endgame contentu.
Jaką konkurencje będzie miało TESO w 2014 roku? WoW? WoW umiera a pandy były gwoździem do trumny. GW2? Ile można grać w to samo. Gra stoi w miejscu. Do 2014 roku wszystkim obrzydnie. No i oczywiście masa gówień F2P.
Od pół roku przyglądam się becie TESO i gra jest wyśmienita. I mówie to jako weteran gier MMO, fanboy WoWa.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.