mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 329  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2013, 23:11 
Cytuj  
Ludzie nie lubią Krippa bo jest w huj popularny a tacy zawsze znajda hejterów.
A także nie lubią go bo rozkminia takie rzeczy w mechanikach gier o których większość graczy niema pojęcia. No i uważa się za inteligentniejszego od większości co niektórych wkurwia ;]

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2013, 06:10 
Cytuj  
Agron napisał(a):
Jeśli ktoś pisze:żaden inny tytuł nie wciągnął mnie jak "D3" - Ten wynik mówi sam za siebie - to mogę oceniać, że kupa, mnie nie wciągnął jak żaden inny a mam o wiele więcej ;)

W takie "PoE" chociażby pograłem o wiele krócej, bo po prostu nie miało tego czegoś i nie przykuwało tak do komputera. Dla mnie 200 godzin to bardzo dużo. Dla innych nie.


Beta dodatku jeszcze w tym roku. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 636
Dołączył(a): 2.12.2005
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2013, 11:17 
Cytuj  
Adhoc napisał(a):
Prosze was, D3 umarło w tej chwili :D
Spoiler:

Ściema

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2013, 11:39 
Cytuj  
ehehe.... ta jasne... spisek zydow zeby oczernic biednego Blizzarda.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2013, 13:14 
Cytuj  
Dupowanie golda było po jednym patchu - chyba amerykańce mieli go jako pierwsi - i to jest screen własnie z tego. Ale zanim weszło na inne serwery to zrobili fixa a tam gdzie już był cofnęli wszystko na stan z przed patcha. Natomiast dupowanie gemów było (jest?) na 100% - bo inaczej nie da się wytłumaczyć niższych cen gemów od kosztów ich produkcji.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2013, 14:33 
Cytuj  
Z tego co mnie wiadomo to zadnego rollbacka wtedy nie bylo.

Sposobow na dupowanie itemow jest/bylo conajmniej kilka. Ofc blizz zaprzecza i ze za exploity i ze jest dupowanie... najlepiej to wyglada w tematach gdzie sa wklejane screeny 40 IDENTYCZNYCH rarek/unikatow na AH (co przy item systemie w D3 jest wlasciwie niemozliwe), te itemki sobie wisza po pare dni/az sie sprzedadza a w miedzy czasie jest jakis blue post ze 'bla, bla, bla'...

Zalosna firma i chyba najbardziej zcheatowana i zbugowana wysokobudzetowa gra ever.

Ofc dodatek wszystko naprawi i D3 bedzie juz zajebiste... lol.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 636
Dołączył(a): 2.12.2005
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2013, 21:19 
Cytuj  
Da się wytłumaczyć ale łatwiej oczywiście obwiniać dupowanie. Ceny highendu na AH są często dość zaporowe i wolno schodzą. Wystarczy że komuś z z zasobniejszym inventory się znudziło czekanie aż coś zejdzie a potem to lawinka jak na giełdzie.
Jedyne dupowanie jakie było i ponoć zostało mocno przycięte to to związane z odzyskiwaniem konta po "kradzieży".

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 16:28 
Cytuj  
No po zdupowaniu bazylionow golda na US nie bylo rollbacka, ale chyba kogos tam banowali. W Korei normalnie dupowali itm, byly nawet filmiki - tam chyba byl nawet rollback serwera. (nie maja rmah) Poza tym w pewnym momencie nagle z dupy zaczely sie pojawiac identyczne itm na ah w identycznych cenach. Mozna by bylo zwalic wine na "naturalnego dupa" ktory jest w grze - moga ci wypasc dwa identyczne itm na raz, ja mialem taka sytuacje 2-3razy. No ale nie w przypadku jak jest 20 identycznych topowych itm. O historii z gemami nawet nie wspominajac, gdzie najlepsze kosztowaly po 100golda na kr serwie...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 16:35 
Cytuj  
Podobno loot w wersji na konsolki jest gitara. Można spokojnie grać selfound.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 16:56 
Cytuj  
No jak nie ma RMAH to nie ma co graczom utrudniać zycia. Chociaz w sumie grajac HC (ale jednak warkiem) tez gralem praktycznie selffound jeszcze przed mega nerfami trudnosci gry.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 17:36 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Podobno loot w wersji na konsolki jest gitara. Można spokojnie grać selfound.


Zawsze mozna bylo grac selfound do inferno (choc to raczej zasluga tego ze gra jest prosta ogolnie). Potem gra zmienia sie w katorge. I o ile nie zmienili tego ze (przyklad) na kuszach DH pojawia sie +int a na (przyklad) butach ilvl63 rolluje sie 8 razy na 10 zajebisty lvl5 affix +5% more gold from monsters i dodakowo cale +10 str a 95% broni leci na dziendobry do vendora bo mam za malo dps mimo ze reszta affixow wyjebista (choc tego ze wzgledu na zjebany system dmg spelli = weapondng nie zmienia raczej nigdy) to loot jest dalej dokumentnie spierdolony.
Legendary taz dalej sa jakie byly (zbyt losowe i nudne).

Drop rate nie jest problemem w D3 (a gre i tak mozna skonczyc do hella w niebieskich itemkach tbh) - ba! jest zbyt wysoki nawet atm, co w polaczenie z 'rozstrzalem' affixow i ich chujowym balansem daje 99,99999% vendor trashu i szanse na naprawde minimalnaupgrade z dropu na lvl 60. To jest problem D3.


Wersja konsolowa jest identyczna pod wzgledem itemizacji z aktualna wersja PCtowa. Ten caly "loot 2.0" na 100% nie jest zawarty w wersji konsolowej.

PS. No i jesli ktos jeszcze liczy na jakeis zmiany i patche przed dodatkiem to chyba zapomnial z jaka firma ma do czynienia:

Obrazek

:lol:


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 19:36 
Cytuj  
Z tego co piszą, to w wersji konsolowej został wdrożony loot 1.5 (cokolwiek to znaczy). Jeżeli taki sam jest w wersji PC to faktycznie nie będzie różnic.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 20:09 
Cytuj  
Zaraz skojarzylo mi sie z Darkfall 2010 ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 20:55 
Cytuj  
Coś pokombinowali z lootem na konsolach, bo mam 20 lvl i dropnęły cztery legendarne: 2 ze skrzynek i dwa z urn. Oczywiście żaden dla szmana, którym gram. Ta gra powinna wyjść od razu na konsole a na pieca wraz z patchem i lootem 2.0.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 20:56 
Cytuj  
Mozna grac w coopie na 1 tv?


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 21:22 
Cytuj  
Można grać np. w dwie osoby na kanapie a dwie dodatkowe dołączają się online.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 22:27 
Cytuj  
Mam mimo wszystko wrazenie, ze na konsoli sa duzo fajniejsze (pado-skillowe) slasherki. Nie mowie ze d3 jest zle pod tym katem, ale ze znajomych konsolowców - mowie o tych, ktorzy odpalaja raz/dwa na tydzien cos do popykania na kanapie a kompa do grania nigdy nie uzwali - wiekszosc odpalilaby d3, ale juz nie wrocila. A do typowych slasherkow zawsze wracaja.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 06:45 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Drop rate nie jest problemem w D3 (a gre i tak mozna skonczyc do hella w niebieskich itemkach tbh) - ba! jest zbyt wysoki nawet atm, co w polaczenie z 'rozstrzalem' affixow i ich chujowym balansem daje 99,99999% vendor trashu i szanse na naprawde minimalnaupgrade z dropu na lvl 60. To jest problem D3.


Nie sposób się nie zgodzić ale.. Drop rate uważam również za źle dopasowany! Żebyśmy zrozumieli się dobrze: pisząc to mam na myśli konkretnie szansę na drop przedmiotów legendarnych i zestawów w stosunku do reszty. Dla osoby takiej jak ja, która nie ma zbyt dużo czasu na grę fajnie by było raz na jakiś czas ujrzeć coś ciekawszego - a tu, niestety jest kiszka. Ostatnio jak założyłem nową postać (pierwszą hardcore, heh) to na samym początku wywaliło mi i owszem, 4 legendary pod rząd (normal akt 1), a potem aż do chwili obecnej (nightmare lvl 42) nie widziałem już nic.

Dlatego z ciekawością oczekuję tego co mają nam zaserwować pod postacią "loot 2.0" gdzie ma się zmienić rozkład % dropów. Cytowałem wypowiedź devsa na ten temat gdzieś wcześniej - podany tam przykład zmiany rozkładu % wyglądał dużo ciekawiej niż ma się to obecnie. Jednym słowem - mniej g.., więcej konkretów ;)

Ps. Wspomniany wyżej cytat:
Cytuj:
Josh'a Mosqueira: "[..] gave a hypothetical example of drop changes: D3C sample drops: 256 white, 399 blue, 275 yellow, 1 legendary. D3X sample drops: 73 white, 266 blue, 83 yellow, but some Smart Drops. And 6 legendaries, which will be build-changers.[..]"


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 07:30 
Cytuj  
Moze.. nie wiem bo dawno nie gralem. :) Wiec nie wiem dokladnie jak leca unikaty w D3 w sumie. Napewno czesciej niz w POE. :)

Zwiekszenie drop rate swoja droga ale mimo ze nie gram jestem pewny ze wiekszym prblemem jest to ze nawet jak ci dropnie (tu wstaw jakis top uni z D3 - nie wiem.. Manticore? IK set?) to i tak masz 90% szans ze to bedzie trash...
Nie wiem kto wymyslil losowe affixy na unikatach ale powinien sie rozpedzic... unikaty powinny byc static. Koniec, kropka... ewentualnie losowy socket albo nie i tyle.

Dlatego w sumie troche smieszy mnie ten caly loot 2.0, zmiany dpsa unikatow, dodawanie useless procow, itd... podczas gdy core issue nie ruszaja.
Zaden loot 2.0 nic nie da jak unikaty pozostana tak losowe bo atm system w D3 nie budzi radochy po dropie jak w D2 czy POE czy TQ a frustracje, bo 'znowu bedzie brimstone pewnie'.

Jesli tego nie zmienia to caly ten 'loot 2.0' po misiacu bedzie 'lootem 1.0'. A jak chce miec 'glorified rares' to niech zrobia dodatkowy kolor i tier gearu z semi-losowymi affixami (losowanie z mniejszej puli).. nie duzo mocniejsze (chociaz BLizzard nie rozumie idei horyzontelnego rozwoju gry i postaci ani troche) ale nastawione na optymizacje buildow. Tez by to grze pomoglo. Marvel Heroes cos takiego wprowadza atm i ludzie tam sie ciesza bo to jest fajne i dajhe longevity tak potrzebne grze HnS (pomine ogolna jakosc gry atm moze).

Ale nie... 3000 dps i do przodu.... jak zatrudnia choc jedna osobe ktora ROZUMIE GATUNEK HnS i ITEM HUNT i BUDOWANIE POSTACI to moze cos z tego bedzie bo atm.. mimo ze sie 'staraja' to jest to bardziej owijanie gowna z sreberko zeby sie swiecilo niz sensowne zmiany (bazujac na tym co pokazali ostatnio).

Te 'smart dropy' i static dropy z bossow to tez mocno ambiwalentne odczucia mam... World Of Warcaft once again... Tak jak mowie zamiast ruszyc core issue to oni daja cos takiego co jest do zakodowania w tydzien tbh (i kaza czekac rok... Blizzard heh).

Takie moje zdanie i imho to jest glowny issue itemizacji D3 (plus rozstrzal affixow i ich zle spawnowanie sie na itemkach).


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 08:13 
Cytuj  
Czyli Loot 2.0 i wszystkie inne poprawki przed dodatkiem dopiero. Blizzard jest u mnie obecnie najbardziej śmieszną i żałosną firmą. Ostatni patch wyszedł kilka miesięcy temu i przez kolejne kilka miesięcy nie ujrzymy nic. Postawa godna pożałowania. Dziwne, że w "PoE" i "MH" patche z contentem i poprawkami wychodzą co chwilę. Wątpię by twórcy tych gier dysponowali chociaż 1/20 środków jakie posiada Blizzard. Gramy ze znajomym od czasu do czasu bez korzystania z AH i powiem jedno - taka gra to po prostu istna katorga. Przedmioty vendorom sprzedaje się za śmieszne ilości i zawsze na wszystko brakuje. Jak wypadnie jakiś item to z reguły jest to gówno, które od razu się sprzedaje. Znalezienie jakiegoś itemu, który daje zauważalne korzyści to jak szukanie igły w stogu siana. Obecnie nie widzę większego sensu grania w "D3". Tak od czasu do czasu jest OK. Dłuższe sesje są według mnie bez sensu. Po co tracić i marnować czas. Sama grywalność na długo nie starczy jak reszta kuleje i nic nie zapowiada szybkiego powrotu do zdrowia.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 329  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.