mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 220
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2013, 18:59 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
lulz, szukałem stainless steela najnowszego do Medievala 2, a przy okazji natrafiłem na:...

btw. poki co najnowszy stainless steel to 6.4. a widze, ze w przygotowaniu 7.0. Ale cos SS poki co nie wspolpracuje mi ze steam :/



Mi jakos Stainless Steel nigdy nie podszedl.
Naszlo mnie ostatnio na MTW2, ale moj ulubiony mod nie jest juz kontynuowany (Deus Lo Vult) wiec wzialem sie za tego De Bello Mundi.
Pomysł i wykonanie fajne, tylko za latwo jak dla mnie i nie ma polaczkow :(.
Potem trafilem na Bellum Crucis 6.3 (gram z dodatkami Megasubmod IV ) i juz po 200 turach Polska od morza do morza :).
Polecam.

Bellum Crucis 6.3 http://www.twcenter.net/forums/showthre ... -VERSION!!!
Megasubmod IV http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=367&t=12871

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2013, 19:25 
Cytuj  
A nie ma czasem modow osobno usprawniajace AI? Stainless STeel tak jakby mial wbudowane jakies inne mody do tego, moze i mozna wrzucic do innych.

Ja mam jakis problem... bo cholernie dlugo trwa dla mnie jak AI rozgrywa swoje tury mimo, ze mam sledzenie ruchow wylaczone i nie wiem co jest :/


_________________
.

**

Posty: 220
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2013, 19:44 
Cytuj  
Pewnie jakies sa, ale nic Ci nie polece bo gram raczej w globalne mody :/.
Co do dlugosci tury to u mnie w BC 6.3 to trwa moze z minute. Te mody to 100x wiecej skryptow niz w oryginale , a gra nadal jest na jeden core.
W tych globalnych modach mozesz pograc w wersje "light" (przewaznie taka wersja jest dostepna).

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2013, 20:36 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
A nie ma czasem modow osobno usprawniajace AI? Stainless STeel tak jakby mial wbudowane jakies inne mody do tego, moze i mozna wrzucic do innych.

Ja mam jakis problem... bo cholernie dlugo trwa dla mnie jak AI rozgrywa swoje tury mimo, ze mam sledzenie ruchow wylaczone i nie wiem co jest :/

Większość dużych modyfikacji ma swoje podforum z submodami :]
tam też często pojawiają się dodatkowe usprawnienia z AI, mapami i innymi pierdółkami.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2013, 21:21 
Cytuj  
Bali napisał(a):
Naszlo mnie ostatnio na MTW2, ale moj ulubiony mod nie jest juz kontynuowany (Deus Lo Vult) wiec wzialem sie za tego De Bello Mundi.
Pomysł i wykonanie fajne, tylko za latwo jak dla mnie i nie ma polaczkow :(.

IMO kiepski.
Jedyne co w nim jest godne uwagi to... w sumie nie wiem co, powiedziałbym, że jednostki, bo to mnie do niego przyciągnęło, ale jak się chwilę pogra to okazuje się, że wyglądają słabo i w ogóle ich mało.
Ale oceniam przez pryzmat Europa Barbarorum, który cholernie podnosi poprzeczkę.
Cytuj:
Potem trafilem na Bellum Crucis 6.3 (gram z dodatkami Megasubmod IV ) i juz po 200 turach Polska od morza do morza :).
Polecam.

Pograłem chwilę ale szybko wróciłem do Stainless Steel.

Cytuj:
Ja mam jakis problem... bo cholernie dlugo trwa dla mnie jak AI rozgrywa swoje tury mimo, ze mam sledzenie ruchow wylaczone i nie wiem co jest :/

Nie tylko Ty, SS jest cholernie pamięciożerny i nawet grając w wersję light można się do niego zniechęcić.

Ale wiecie, tak poza tym to i tak tracicie czas na pierdoły, najlepszy mod pod M2 to:
http://www.youtube.com/watch?v=lky9diYN6Qo

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2013, 20:08 
Cytuj  
"After ten long years, the Circle of Eight is pleased to present the 'final' version of our modpack - Circle of Eight Modpack Version 8. This release falls ten years to the day after the release of The Temple of Elemental Evil in North America. It is the culmination of years of dedicated work from literally dozens of contributors, and it serves as testimony to the enduring passion for quality turn-based strategy games in the modern era."
http://www.moddb.com/mods/circle-of-eight-modpack

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 18:57 
Cytuj  
wyszly jakies sensowne mody do CiV 5 czy dalej kompletna lipa? Czy moze BNW sam w sobie jest juz duzo lepszy? Jeszcze nie zdazylem sprawdzic.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 19:32 
Cytuj  
lipa imho... do CIv 5 nigdy nie mialo byc rozbudowanych modow zreszta.. working as intended.

Chcesz mody to tylko 4ka.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 19:55 
Cytuj  
Ja testuje obecnie najnowsza wersje Realism Invictus do czworki:
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=411799

Gralem Grecja, ale nie dalem rady. Moich Spartan i Hoplitow najpierw rozjezdzali konni lucznicy ze stepow, a pozniej od zachodu zaatakowaly mnie legiony. Dobily hordy germanow :/
Teraz gram chinczykami (polnocnymi) i Cao Cao udalo sie podbic Koreancow i poludniowe chiny. Przynajmniej mam spokój.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 19:55 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
wyszly jakies sensowne mody do CiV 5 czy dalej kompletna lipa? Czy moze BNW sam w sobie jest juz duzo lepszy? Jeszcze nie zdazylem sprawdzic.


Ogólnie to ostatni dlc do CIV duuuuuzo poprawił i wieeeele wprowadził.

Przetestuj.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2013, 16:38 
Cytuj  
Pojawila sie nowa wersja Caveman2Cosmos dla Civ4.
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=288570

Lista zmian jak zawsze jest imponujaca:
Spoiler:

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2013, 21:51 
Cytuj  
http://www.pcgamer.com/2013/09/25/mount ... medium=emp
Mount & Blade: Warband mod A Clash of Kings gets a v1.0 release


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2013, 05:48 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
http://www.pcgamer.com/2013/09/25/mount-blade-warband-mod-a-clash-of-kings-gets-a-v1-0-release/?utm_source=fb&utm_medium=emp
Mount & Blade: Warband mod A Clash of Kings gets a v1.0 release


Wreszcie wyszli z bety :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2013, 15:24 
Cytuj  
Cytuj:
Time to boot up M&B again!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 2 paź 2013, 11:50 
Cytuj  
Pograłem trochę w tego Clash of Kings.
Duży plus za ilość i wykonanie itemów, zbroje w większości wyglądają świetnie i totalnie badassowo, podobnie najemnicy.
Jednostki wolnych miast całkowicie zmienione w porównaniu z wersją w którą ostatnio grałem (tam mieli rzymsko - grecko - celtycki ekwipunek, podjebany z jakiegoś moda, tutaj mają swój oryginalny, klimayczny sprzęt)
duży minus za zbroje Lannisterów - wzorowane na serialowych, tzn. wygladają chujowo
w Bravos widać Tytana stojącego przy wejściu do portu

minus bo na początku gry wojna toczy się jedynie w Riverlands i poza tym nie ma gdzie expić

ale ogólnie bardzo si, polecam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2013, 20:27 
Cytuj  
http://www.pcgamer.com/2013/10/03/dark- ... ggressive/
"Dark Souls mod makes enemy monsters obsessively aggressive"

:d


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2013, 13:56 
Cytuj  
W końcu :D


http://www.pcgamer.com/2013/10/09/the-d ... medium=emp


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2013, 12:03 
Cytuj  
Kurwa strona kolejny dzień nie działa...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 paź 2013, 21:43 
Cytuj  
Fajnie, że potrafili napisać updatera do dark moda ale już żeby nie dorzucić kilku linijek, które pakują aktualny content po stronie serwera i wysyłają jako jeden spakowany plik to trochę masakra :<

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 paź 2013, 23:23 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Fajnie, że potrafili napisać updatera do dark moda ale już żeby nie dorzucić kilku linijek, które pakują aktualny content po stronie serwera i wysyłają jako jeden spakowany plik to trochę masakra :<


Skrobnij im maila, pewnie wezmą to pod uwagę...


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.