mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2013, 14:17 
Cytuj  
Adhoc napisał(a):
Jakby to była porządna firma to by utrzymali chociaż jeden serwer charytatywnie.
Co za szambo.

Ok. Wrocic jak przeczytasz dokladnie.

Skonczyla im sie licencja na Warhammera. Bo utrzymanie gry, przy ktorej nic sie nie robi, a w ktora gra te kilkanascie tysiecy osob, to sa gorsze i czysty zysk.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2013, 14:57 
Cytuj  
iniside napisał(a):

Skonczyla im sie licencja na Warhammera. Bo utrzymanie gry, przy ktorej nic sie nie robi, a w ktora gra te kilkanascie tysiecy osob, to sa gorsze i czysty zysk.


Licencja, licencją, ale uwierz mi że gdyby się im opłacało to stanęli by na głowach żeby przedłużyć licencję. Gra od dawna była spisana na straty i przeznaczona "do zamknięcia"... A koniec licencji? Idealny pretekst, bo nikt nie powie że serwery zostały wyłączone dlatego że gra została zapomniana (zarówno przez devsów jak i graczy), ale właśnie się powie że siła wyższa i nic się nie da zrobić.


_________________
"Ludzie, którzy pilnują tęczy, nie lubią takich, którzy zasłaniają słońce" T.P.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2013, 17:18 
Cytuj  
bandytaz napisał(a):
iniside napisał(a):

Skonczyla im sie licencja na Warhammera. Bo utrzymanie gry, przy ktorej nic sie nie robi, a w ktora gra te kilkanascie tysiecy osob, to sa gorsze i czysty zysk.


Licencja, licencją, ale uwierz mi że gdyby się im opłacało to stanęli by na głowach żeby przedłużyć licencję. Gra od dawna była spisana na straty i przeznaczona "do zamknięcia"... A koniec licencji? Idealny pretekst, bo nikt nie powie że serwery zostały wyłączone dlatego że gra została zapomniana (zarówno przez devsów jak i graczy), ale właśnie się powie że siła wyższa i nic się nie da zrobić.


+1

Jedyny logiczny wniosek, no chyba ze ktos jeszcze nie wyrosl z myslenia 'developerzy i wydawcy chca nam graczom zrobic dobrze' albo ma mniej niz 15 lat. Przeciez to EA, pewnie mysleli o zamknieciu juz od 3 lat ale czekali zeby zapobiec kolejnemu backlashowi od community.

No i te kilkanascie tysiecy graczy to mozno na wyrost.. widzialem posty opisujace ze na serwerze w weekend jest zalogowanych KILKUDZIESIECIU graczy, wiec imho to gralo max PARE tysiecy. W porywach.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2013, 17:34 
Cytuj  
Obecnie mało kto z dużych koncernów będzie wydawał grę mmo na lata, zwyczajnie mniej sie to opłaca, zrobienie dobrej gry pomijając ze trzeba mieć ludzi co potrafią trafić w gusta i od strony technicznej wykończyć grę odpowiednio, to jeszcze utrzymanie serwerów, rozliczeń z klientem itd, lepiej walić co rok nowe bf, cod, fifa, sims i kasa leci, na gtaV zarobili MILIARD brutto.

Diablo3 vs PoE, taki gigant pod każdym względem potrafi przegrać, to dowodzi ze pisze jak jest !

Chyba mmo raczej będą produkowane przez male firmy, zobaczymy.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2013, 21:39 
Cytuj  
bandytaz napisał(a):
iniside napisał(a):

Skonczyla im sie licencja na Warhammera. Bo utrzymanie gry, przy ktorej nic sie nie robi, a w ktora gra te kilkanascie tysiecy osob, to sa gorsze i czysty zysk.


Licencja, licencją, ale uwierz mi że gdyby się im opłacało to stanęli by na głowach żeby przedłużyć licencję. Gra od dawna była spisana na straty i przeznaczona "do zamknięcia"... A koniec licencji? Idealny pretekst, bo nikt nie powie że serwery zostały wyłączone dlatego że gra została zapomniana (zarówno przez devsów jak i graczy), ale właśnie się powie że siła wyższa i nic się nie da zrobić.

Ta. Tylko ze pewnie GW, zazyczylby sobie za licencje wiecej, niz ta gra zarobilaby przez 5 lat :lol:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2013, 13:33 
Cytuj  
Od dawna był jeden serwer, wcześniej, chyba od dwóch czy trzech lat- 2. Więc populacja raczej dupy nie urywała. W T2 i T3 nie było praktycznie nikogo. Kupowanie licencji, nawet niedrogiej (choć znając GW to hehe, niedroga licencja...) mijało się z celem.
Może jakby ze 3 lata temu zrobili f2p i zatrudnili developerów zamiast niezbyt rozgarniętych małp, to coś by z tego było. No ale woleli wydać 1.4 i zgarnąć parę dolców, niż trochę popracować i zgarnąć niezłą sumkę. A kolesie odpowiedzialni za taki stan rzeczy mają ciepłe posadki w EA.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 lis 2013, 21:32 
Cytuj  
Można pograć za darmo do zamknięcia serwerów.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.


Posty: 17
Dołączył(a): 10.03.2012
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 13:48 
Cytuj  
A miał być to być z jeden z tych wielu "Killerów" WoWa

*

Posty: 125
Dołączył(a): 9.11.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2013, 14:10 
Cytuj  
mimo ze gra jest za darmo, to i tak przeciwnika ze swieca szukac. mozna powiedziec, ze max ludzi zalogowanych na serwie jest kilkadziesiat. wszedlem w sobote, w piatek wieczorem zobaczyc, czy jakas sensowna ilosc osob biega po rvr, to niestety jest garstka osob. w tej grze juz zergow nawet nie ma ; )

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2013, 02:01 
Cytuj  
Tak umierają bogowie, w ciszy i zapomnieniu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 gru 2013, 09:17 
Cytuj  
WAR byl i tak zajebisty mimo swoich wad, bo poprostu nie mial zadnej konkurencji jesli chodzi o gre pvp. Glowny problem to byl brak pomyslu devsow jak to dalej rozwijac.

Wszystkie te pve popierdulki nie daja nawet promila funu ktory dawal WAR. Siege, zergi, drobne potyczki w okolicach zamkow - naprawde czlowiekowi wiele nie potrzeba do szczescia.

*

Posty: 103
Dołączył(a): 2.02.2010
Offline
PostNapisane: 19 gru 2013, 10:25 
Cytuj  
Rusza prywatny serwer warhammera http://www2.warhammer-server.com/ mam zamiar coś popykać w między czasie :)

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 gru 2013, 15:37 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
WAR byl i tak zajebisty mimo swoich wad, bo poprostu nie mial zadnej konkurencji jesli chodzi o gre pvp. Glowny problem to byl brak pomyslu devsow jak to dalej rozwijac.

Wszystkie te pve popierdulki nie daja nawet promila funu ktory dawal WAR. Siege, zergi, drobne potyczki w okolicach zamkow - naprawde czlowiekowi wiele nie potrzeba do szczescia.


Właśnie przez brak porządnego PvE ta gra padła.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 gru 2013, 19:23 
Cytuj  
PvE w tej grze to była najmniej potrzebna rzecz.
Gra padła, bo:
1. Była wydana w tragicznym, technicznie stanie.
2. RvR było nieprzemyślane i mało rozbudowane.
3. A potem i tak nie wiedzieli jak je mają rozwijać.

Problemem, było to, ze ktos tam mniej wiecej w 70% developmentu powiedział "O kurwa patrzecie na WoWa, robimy to samo!". No i wyszlo jak wyszlo.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 gru 2013, 21:06 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
mrynar napisał(a):
WAR byl i tak zajebisty mimo swoich wad, bo poprostu nie mial zadnej konkurencji jesli chodzi o gre pvp. Glowny problem to byl brak pomyslu devsow jak to dalej rozwijac.

Wszystkie te pve popierdulki nie daja nawet promila funu ktory dawal WAR. Siege, zergi, drobne potyczki w okolicach zamkow - naprawde czlowiekowi wiele nie potrzeba do szczescia.


Właśnie przez brak porządnego PvE ta gra padła.


PvE bylo i tak zbyt rozbudowane jak na tego typu gre (oddzielenie zon obu frakcji to byl blad...).

Moim zdaniem poza dosc malo wydajnym silnikiem najwieksze wady to brak ekonomii i totalnie z dupy craft oraz brak pomyslu jak dalej rozwijac gre.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 gru 2013, 09:39 
Cytuj  
ludzie tez spodziewali sie zbyt wiele po samym rvr, mysleli, ze bedzie bardziej przypominalo daoc.
a dostalismy niestety bardzo okrojona wersje tego, co udalo im sie stworzyc w camelocie.
scenariusze tez rozjebaly system, bo wiekszosc na nich siedziala i miala w pupie kiepskie siege's.
silnik nie byl najgorszy, ale strzelili sobie w stope z tym, ze uparli sie na character collision.
szkoda, bo imo klimat byl naprawde fajny, pve nie bylo wcale najgorsze.
chyba troche mysleli, ze jak w tytule bedzie 'warhammer' to wystarczy im to na lata.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 00:16 
Cytuj  
http://www.war-emu.com/
What is War-Emu ?
War-Emu is an alternative Warhammer Online open source game server project written in C#.
The first release was done by Dyox under the name of APS (AllPrivateServer). He has left this project to make his own private server ( http://www.warhammer-server.com ). His server will also have closed sources, that's why this project is here.

;p


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.