6.79 Patch Notes - http://dev.dota2.com/showthread.php?t=109826
MASA zmian ktore bardzo zmieniają gre.
* Ranged Heroes now get the same denied experience as melee heroes (instead of less)Dziwne, nagle pewny lasthit bedzie wazniejszy od pewnego deny.
* Non-Ancient Neutrals now split XP with all heroes in the AoE instead of just the team that killed them
* Swapped the medium pullable Neutral Camp with the small camp
* A neutral creeps camp will no longer spawn the same set of neutral creeps twice in a row
* Small reduction to the pull timing duration of the mid Radiant and mid-top Dire campXp dla wszystkich jest jeszcze dziwniejsze, do tego nerfy XP - chcą sie pozbyć mass pulli w lesie, albo zapobiec sytuacji gdzie offlaner olewa lane, idzie do jungli i prawie nic na tym nie traci.
* Day/Night length decreased from 6 to 4 minutesWAT!?! To mage zmienia czas ganków etc
* Starting gold increased from 603 to 625
* Random Gold bonus reduced by 50
* Gold for ending a spree changed from 75->600 (3x->10x) to 125->1000
* Your gold income is now 1 per 0.6 seconds, up from 1 per 0.8 secondsMozna wyczucie stracić, co i jak. Supoprty sie ucieszą.
* Evasion now stacks diminishingly
Observers now last 7 minutes
Sentries now last 4 minutesŁojezu wszystko inaczej,.,,
PLUS masa zmian na hero w ktore musze sie wczytać dopiero.
ŁAŁ
NEW DOTA