Na to ostatnie to pewnie poczekamy. Bo problemem jest nie tyle sama moc przerobowa GPU, co ilosc danych jakie mozna jednoczesnie przeslac in/out.
Za to mysle, ze jak to wypali, to mozemy sie doczekać gier, duzo bardziej interaktywnych (zniszczenia, naprawde dynamiczne oswietlenie (np. GI z pochodni, a nie nagle urywajace sie oswietlenie i czarna sciana..), naprawde, naprawde duzo animowanych postaci wysokiej jakosci na scenie).
Pozostaje miec nadzieje, ze nikt sie nie zrazi BF4 w grudniu (bo w cuda nie wierze, jak na pierwszy pokaz Mantle, to roznica w ilosci FPS moze wyniesc gora 30%), ale pozniej jak juz developerzy AAA ogarna architekture GPU, to moze byc duzo lepiej.
A tutaj Carmack:
https://twitter.com/ID_AA_Carmack/statu ... 5725037568"AMD has an interesting opportunity with Mantle because of their dual console wins, but I doubt Sony and MS will be very helpful."
https://twitter.com/ID_AA_Carmack/statu ... 2755663872"Considering the boost Mantle could give to a steambox, MS and Sony may wind up being downright hostile to it."
I niestety ciezko sie z nim nie zgodzić.
Przeciez Mantle + Topowy Radeon (ktory ma wiecej mocy obliczeniowej niz cała konsola razem wzieta ;s), praktycznie rozwala konsole wydajnoscia.
Konsole zostana tylko dla wygodnickiego plebsu z zachodu, ewntualnie dla tych ktorych interesuja jakies egzotyczne exclusivy..