mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 295  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 16:55 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Ja pod nickiem forumowym biegam.

kutas w emblemie - check ;d


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 17:16 
Cytuj  
Ja mam jak na razie ten problem z dźwiękiem. DC i crashe mnie nie dotyczą w ogole. Wiecie moze czy "wsparcie" odblokowuje kiedyś cos przeciw pojazdom? Ten granatnik jest ok ale na nieopancerzone pojazdy

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 18:39 
Cytuj  
Niestety często zauważam jeszcze jedną spierdolinę a mianowicie hitboxy i hit-detection.
Wiele już raz zginąłem od koleżki który sobie rozkosznie strzelał w korytarzu gdzie ja od dobrej sekundy byłem już poza jego zasięgiem i to za ścianą.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 18:44 
Cytuj  
To standardowa mechanika współczesnej serii bf ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 18:51 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Niestety często zauważam jeszcze jedną spierdolinę a mianowicie hitboxy i hit-detection.
Wiele już raz zginąłem od koleżki który sobie rozkosznie strzelał w korytarzu gdzie ja od dobrej sekundy byłem już poza jego zasięgiem i to za ścianą.


No ale jakie to ma związek z hitboxem? No by chyba nie sugerujesz, że jest tak wielki. To typowy objaw laga i występuje we wszystkich grach. To co np. jest zjebane w BF4 i sam doświadczyłem:
https://www.youtube.com/watch?v=fH7adf9hgfQ


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 261
Dołączył(a): 21.02.2010
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 18:55 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=dKbC48-fo9E


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 18:58 
Cytuj  
jak cos jest skopane to hitbox moze czasem biec za modelem postaci, dlatego w pewnym okresie czasu ludzie strzelali w BF2 za postac ;p nigdy nie znalazlem jak wyglada sprawa z hit boxami w nowych BF, wiec to niewiadoma.

powszechnie ludzie narzekaja na "client side hit detection", nie wglebiajac sie co to znaczy czy to mozliwe itp. taki termin sie przyjal.

patrzac po tym filmiku co dal svr to wyglada jakby rzeczywiscie ktos naginal cos "client side" i przez to koles jest immortal.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 19:07 
Cytuj  
Problem czasem ewidentnie jest, ale ciężko powiedzieć czy przyczyna to hitboxy czy zwyczajnie lag do serwera, czy jeszcze coś innego. W 99% sytuacji działa ok. Ja dorzucę jeszcze zjebana detekcje kolizji na przedmiotach czasem. Można zginąć przez metal, beton od strzału, a nie przechodzą np. przez siatkę, błędne animacje etc.


_________________
Χ Ξ Σ

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 19:26 
Cytuj  
Problemem nie są hitboxy, ani lag (przynajmniej nie bezpośrednio), tylko to że hit detection liczone jest po stronie klienta (jak większość rzeczy zresztą). Więc to że u siebie zdążyłeś już schować się za murkiem, nie znaczy, że u przeciwnika który do ciebie strzela zrobiłeś to samo ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 922
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 19:27 
Cytuj  
Hitboxy były mocno zjebane w BF3 w trakcie nietypowych animacji, takich jak np przeskakiwanie przez barierki.

Na client side hit detection obecne w BF3 i BF4 są w sumie dwie wskazówki poprawiające grę: grać na serwerach które kickują kolesi z pingiem >~120ms oraz w opcjach wyłączyć (dać na minimum) network smoothing factor.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 20:42 
Cytuj  
http://bf4central.com/2013/10/battlefie ... ayable-pc/

hihi

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 21:01 
Cytuj  
mam wrazenie, ze przy kazdej premierze bylo podobnie, pozniej mija z 2 tygodnie i jest ok.

btw. liczba graczy bf3 caly czas topnieje w oczach.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 22:35 
Cytuj  
Albo popadam w paranoję albo jeden koleżka zabił mnie dwa razy z kilometra przez budynki :D
Ja pierdolę co za gra.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 23:06 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
btw. liczba graczy bf3 caly czas topnieje w oczach.

pewnie grają w bf4 ;)

@Oyci3c, chyba popadasz ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 23:56 
Cytuj  
ano...
btw. Ojciec chyba daje Ci max 30-50 godzin w tej grze ;D bo coraz wiecej marudzisz ;d

btw. smieszy mnie jdna rzecz, taki BF czy CoD jest krew, gra mnostwo graczy... w tym mnostwo dzieciakow. A taki Quake Live malo graczy, nie ma krwi, wtf ;d


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 5 lis 2013, 08:04 
Cytuj  
I dodaj do t tego mnóstwo bluzgow, w wersji pl ciągle kurwy lecą. Po paru godzinach gry zaczyna być to męczące, chociaż tekst podczas rzutu granatem mnie rozjebal ``granat wam w dupe skurwysyny,,. Anyway nadal więcej czasu siedzę w poe.

Ps tryb Defuse jest zajebisty. Graliśmy w 10 znajomych teamy 5v5. Wszyscy ns ts fun taki ze do 6 rano pocisnelismy. Cs sie chowa.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 lis 2013, 08:48 
Cytuj  
Nie probowales zmienić na angielski origin by zmienić jezyk?

Tylko CS ma to do siebie, ze tam jest już wszystko dopięte na ostatni guzik. I wolalbym tego nei porownywac, ze "się chowa". Mimo wszystko nie rozumiem dlaczego nie probuja w ESL najpierw z tym trybem, tylko z dominacja... Z tym, ze akurat trochę kicha konkurować pod tym względem z CS.
Ale jak tak czytam o tym trybie to brzmi fajnie. Cool jakby do tego wrzucili jakiś matchmaking. Bo jak inaczej szukac takiej gry? Pewnie mało serwerow. Czy można grac w więcej osob niż 5vs5? Graliscie i nikt Wam na serwer nie wlazil?
Mogloby mi się spodobać, bo może i CS jest bardziej pro... ale nie mogę znieść tej "drętwoty", dlatego wolalem CoDa czy ET.

Grales z kolegami i koleżankami z grona pedagogicznego? ;d


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 5 lis 2013, 08:56 
Cytuj  
Nie, dawalem korki uczniom na drewniany refleks.

Narazie ten tryb Defuse raczkuje. W serii bf jest to nowość zobaczymy jak to się rozwinie. Baze mają już solidna, ze znajomymi kupa funu. Na serwer nikt nie wlazl bo na 10 slotow byl, a nad tylu właśnie było.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 lis 2013, 09:24 
Cytuj  
hmm... ciekawe, bo na pubach w CoD raczej gralo się teamami większymi niż 5vs5, to w BF się prosi tym bardziej ;) Tylko no wlasnie, ktoś musi postawić taki serwer do tego trybu, czyli na te chwile chyba nie będzie tego wiele.

Fajnie jakby się rozwinelo ale wolalbym matchmaking do CQ 8vs8 :P


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 5 lis 2013, 09:32 
Cytuj  
No w sobote były az 2 serwery defuse. Nie wiem może jest mozliwosc zwiekszenia slotow.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 295  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.