Mark24 napisał(a):
jak można przekonwertować tą załogę? Jakie są zasady?
Najbardziej mi brakuje tej żaróweczki - bo wiesz kiedy trzeba uciekać. Działa to z arty?
I druga sprawa - jakie dodatki do medów?
Przenosisz zaloganta do wybranego czolgu, teraz jego skill jest na czerwono. Klikasz prawym na zaloganta, wybierasz "karta ewidencyjna", tam z tego co pamietam trening, i klikasz obecny czolg. Teraz nizej wybierasz rodzaj przeszkolenia, za golda zalogant nie traci niz ze skilli, za kase odpowienio skill zejdzie mu do wyroznionych wartosci.
Zarowka to zdolnosc dowodcy, jak masz juz dowodce na 100% to mozesz zaczac wybierac pierwsze skille. W karcie ewidencyjnej w zakladce umiejetnosci masz umiejetnosc "szosty zmysl". Ale zeby dzialala muszisz ja rozwinac na 100%, czyli mozesz wybrac i bedzie sie podnosil jej poziom ale dzialac zacznie dopiero na 100%. Inna opcja jest wziac jakis skill ktory dziala od razu, a jak osiagnie 100% top przekonwertowac na szosty zmysl (skasowac umiejetnosci za pomoca podobnych opcji i wybrac ponownie, tym razem szosty zmysl).
Szosty zmysl dziala z kadym czolgiem, takze z arty.
Do meda warto zalozyc wszystko co poprawia ladowanie, celowanie i mobilnosc. Siatki kamuflazowe i lornetka/optyka raczej malo sie przydaja.
EDIT: I btw, zarowka dziala dopiero po 3 sekundach.