mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 18 lis 2013, 10:54 
Cytuj  
Wygląda jak Wurm 3.0, crafting i sandboxowość na conajmniej równie skomplikowanym poziomie + non-target combat (ale niezbyt dynamiczny, co jest i plusem i minusem). :P

Imo zapowiada się fajnie, ale jest jeszcze kwestia tego, czy to kiedykolwiek wyjdzie?

http://www.youtube.com/watch?v=6SikSIRHSGI#t=4304

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2013, 11:58 
Cytuj  
a linkzor do glownej stronki gdzie? http://lifeisfeudal.com/

http://www.youtube.com/watch?v=ctsvb-r_QKE Introduction i widać nieco combatu tez

Chyba pierwsze przesłanki o tym tytule były rok temu, biorac pod uwagę progres to jest niezle.
tylko czemu nie mogli uzyc kickstartera? http://www.indiegogo.com/projects/life-is-feudal

Z tym, ze na filmach zawsze wszystko jest cool ;/ Na razie wygląda spoko.
Cytuj:
A: We are planning to launch some closed alpha tests during 4th quarter of 2013. Open alpha/beta tests are planned on 2nd quarter of 2014.

optymiści ;d


_________________
.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 lis 2013, 10:22 
Cytuj  
zapowiada sie ciekawie

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 19 lis 2013, 12:04 
Cytuj  
Ossur napisał(a):
zapowiada sie ciekawie


Mortal też zapowiadał się ciekawie ;-)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 20 lis 2013, 11:06 
Cytuj  
chca uzbierac 200.000$ a maja dopiero 5.000
26 day left..

gg...


_________________
Mormo Blastbeat DFO

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 20 lis 2013, 12:47 
Cytuj  
Ale w porównaniu do 75% kickstarterów widać, że już mają sporo zrobione, wątpię żeby wyjebali to co już mają... Może spróbują później kickstartera zamist indiegogo, hope so...

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 20 lis 2013, 20:25 
Cytuj  
Mormo Blastbeat napisał(a):
chca uzbierac 200.000$ a maja dopiero 5.000
26 day left..

gg...


To akurat jest możliwe do zrobienia w 26 dni.

Przynajmniej nie wyjebali gola z kosmosu, jak Trials of Ascension z 750,000$. Dodatkowo ToA ma zero zrobione.


_________________
Obrazek

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 21 lis 2013, 00:49 
Cytuj  
Od ponad 24 godzin licznik stoi...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2013, 13:52 
Cytuj  
Bo to nic wiecej jak kolejne 'scambox' MMO (sporo ich jest ostatnio - jedno ma juz nawet druga czesc lol!). Juz widze jak ludzie wyciagaja kase. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 lis 2013, 14:37 
Cytuj  
nie licząc wurma

to rust i dayz maja pewnie więcej sandboxa niż ta masa scamboxow ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2013, 02:00 
Cytuj  
Żart?! GV jest znacznie lepsze, a wy się jaracie symulatorem koparki?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2013, 12:55 
Cytuj  
Gloria Victis wyglada ladnie ale tez kiedys wygladalo jak kupa. Poza tym nie wiem czy GV to taki sandbox bardzo. No i GV na filmikach jest ok, a jak jakies "live" widzialem to juz mniej.


_________________
.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 23 lis 2013, 17:07 
Cytuj  
Cytuj:
Żart?! GV jest znacznie lepsze, a wy się jaracie symulatorem koparki?


Jeszcze nic nie wyszło, a Ty już wiesz co jest lepsze? :O nice...

Sio do jakiegoś tematu o grindowaniu bossów, to je sandbox, tego nie ogarniesz...

A co do porównania grafiki z alphy vs final to warto też popatrzeć na repopulation. :p

*

Posty: 184
Dołączył(a): 20.11.2009
Offline
PostNapisane: 23 lis 2013, 17:18 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Żart?! GV jest znacznie lepsze, a wy się jaracie symulatorem koparki?

Poważnie się jarasz GV, które będzie miało tragiczną optymalizację? Przecież na tym silniku dobrego mmo nie można zrobić. Możesz zapomnieć o jakimkolwiek mass scale.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2013, 17:33 
Cytuj  
zastanówcie się ile jest roboty przy mechanice gry, a nie tylko przy efekcie wizualnym


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2014, 09:05 
Cytuj  
Zebrałem kilka informacji jakie mogą przydać się potencjalnym nowym graczom. Sa aktualne w tym momencie, nie wiem czy nie ulegną zmianie w przyszłości.

Linki:

Temat w którym dowiemy się jak dofinansować grę dostając przy tym status alfa-testera.

Temat w którym deweloperzy odpowiadają na nasze pytania (bardzo rozbudowane Q&A)

Cytuj:
Q. Czy gra ma działać na zasadzie B2P bez późniejszego dofinansowania, czy planujecie stworzyć coś na kształt obecnego Guild Wars 2 (sklepik z kosmetyką/grafikami - a może coś bardziej "groźnego"?)?

A. System płatności to B2P, jednorazowa wpłata za pełny dostęp do gry. Gra zaoferuje też swego rodzaju demo w formie darmowego dostępu do małej wysepki, resetowanej codziennie. Darmowe konto będzie miało pewne ograniczenia, między innymi mniejszy skill cap. Oczywiście po kupnie pełnej wersji postać będzie mogła być przetransportowana do głównego miasta lub gdzieś do dziczy, zależy to od gracza.


Cytuj:
Q. Co właściwie dostaje za te 50E? Czy kupując dostęp do alfy, automatycznie dostaje pełną grę po jej oficjalnej premierze?

A. W tej chwili nie działa to na zasadzie kupna, dotacje są dobrowolne a jeżeli ktoś wpłaci 50euro (lub więcej), otrzyma podziękowanie od deweloperów w formie dostępu do alfy. Dotacje, które zagwarantują wstęp do alfy będą również zrefundowane w późniejszych etapach i po wydaniu gry. Alfa-testerzy dostaną 'wejściówki' dla dwóch postaci (za przetransportowanie każdej nowo stworzonej postaci na główną mapę będzie trzeba zapłacić taką właśnie wejściówką). Reasumując: alfa testerzy otrzymają dostęp do wydanej gry. Będzie to tak funkcjonować póki gra nie zostanie udostępniona na Steamie.


Cytuj:
Q. Jak wygląda dostępność serwera, jest online 24/7? Czy macie jakieś dłuższe przerwy?

A. Aktualnie gra wciąż jest w fazie pre-alpha, otwarcie alfy zostało opóźnione ze względu na nieprzewidziane problemy jakie się pojawiły w związku ze stabilnością serwera. W tej chwili są to kilkugodzinne testy, podczas których deweloperzy zbierają dane, mające pomóc w rozwiązaniu problemu. Gdy gra wejdzie w fazę zamkniętej alfy serwery będą włączone 24/7.


Cytuj:
Q. Na jakim silniku graficznym pracuje LiF? Ile miejsca zajmuje na dysku?

A. Gra działa na silniku Torque 3D. Na dysku na czas instalacji potrzeba około 10GB, po zainstalowaniu gra zajmuje 6GB. (stan na kwiecień 2014)


Cytuj:
Q. Czy przy dużym zainteresowaniu grą, wyspa 21x21 km nie będzie zbyt mała? Planujecie zrobić coś na kształt Wurm Online (jest tam kilka wysp, a ostatnio widziałem testy jakiejś gigantycznej wyspy)?

A. W tej chwili deweloperzy chcą aby jak najbardziej zaludnić mapę, nie zdecydowali jeszcze w jaki sposób rozwiążą w przyszłości sprawę poszerzenia społeczności. Może być to otwarcie nowego serwera lub skorzystanie z możliwości jakie oferuje silnik gry, czyli dodanie nowych obszarów do istniejącej mapy.


Cytuj:
Q. Czy budynki stawiane są wyłącznie z deeda jak w UO czy planujecie zrobić to podobnie do Wurm Online?

A. Budowanie to stosunkowo prosty proces, po odblokowaniu odpowiednich umiejętności, wystarczy wybrać opcje budowy z menu kontekstowego, wybrać budynek i rozpocząć budowę. Następnie trzeba dostarczyć odpowiednie materiały. Można budować gdziekolwiek na mapie, jednak jeżeli budynek znajduje się poza własnym claimem to jest narażony na atak lub też może się po prostu rozpaść (jeżeli nie będzie się do niego zaglądać).


Cytuj:
Q. Domyślam się, że planujecie wipe serwera przed otwartymi testami. Jak często podczas alfy mają miejsce wipe'y?

A. Wipe będzie między kolejnymi fazami alfa/beta, jeżeli zajdzie konieczność to częściej.


Na pytania pomagał odpowiadać Arrakis09.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2014, 09:37 
Cytuj  
Nadal obawiam się podstawowej rzeczy, czy mechanika walki w tej grze plus terraforming i ilość obiektów w otwartym świecie nie spowoduje że gra z przyczyn technicznych nie wyjdzie z bety, dobrze wiemy że połączenie tego wszystkiego obecnie jest nie wykonalne, dlatego czekam na działającą alfe/bete.
W wurm zapowiada się zmiany walki ale zdajemy sobie sprawę z tego że może skończyć się na zapowiedziach.

Obecnie w tej grze jest problem z założeniem samego konta z tego co widzę, zawsze mam info o złym haśle :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2014, 09:39 
Cytuj  
Tutaj dla leniwych 2 świeże filmy:

Test alpha 11-04-2014
https://www.youtube.com/watch?v=L2KqdiZdCUc


Test alpha 13-03-2014
https://www.youtube.com/watch?v=opuwR0IyrUA


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2014, 11:19 
Cytuj  
embe napisał(a):
Obecnie w tej grze jest problem z założeniem samego konta z tego co widzę, zawsze mam info o złym haśle :)



Zakładałem konto dwa dni temu. Nie było problemu. Może masz jakies wtyczki wszystko-blokujace ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2014, 16:55 
Cytuj  
http://lifeisfeudal.com

https://www.youtube.com/channel/UCTjCA3 ... B7Gdrtao7A
https://plus.google.com/u/0/11359172044 ... 035/videos
https://www.facebook.com/groups/lifeisfeudal/

No to jedziemy z tematem, wielkie nadzieje na sandboxa z fajnym combatem i sporym contentem, gra na etapie wczesnych testów, które sa niegrywalne ale czekamy na normalne testy.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.