Dowiedzialem się o co chodzi ze standalone wersją QL, chromy/firefoxy itp. zmieniają na tyle swoje przeglądarki, że w QL nie maja ludzi by caly czas to dostosowywać... Z tego względu zrobia cos w stylu własnej przeglądarki.... Tylko czemu po prostu nie użyć QLprism... ale ogolnie żenua...
I to był możliwe, ze ostatni drimhak z QL.
Za to na Esreality - nowy projekt Reflex (arena shooter) został gorąco przyjęty:
http://esreality.com/post/2523166/refle ... a-shooter/Na papierze jest bardzo ok. Jestem ciekaw jak ten movement wygląda. Obok Reborn o którym nic nie wiadomo, to zapowiada się coraz lepiej.
krótko jak to mniej więcej teraz wygląda:
- new engine from scratch
- closed source
- competitive
- air control confirmed (already in game)
- strafe jumps confirmed (already in game)
- fast
- optimized
- combines modern tech with the speed and precision of 90s shooters
- smooth, fluid, high fps etc etc.
- only one gameplay physics
- cpma & QL best things combined/balanced
- business model: buy and play forever
- kickstarter / steam greenlight will happen
- matchmaking
- gamemodes: competitive modes (1v1, TDM, CTF, DOM) but also casual modes like midair etc.
- game from cpma lovers/
designers - concept art / video with movement this year
- AUS/EU/US servers for testing
- hitboxes are capsule shaped. If you look carefully at the hostile concept, you'll see he's been designed around that shape.
- optimized for low latency too
- The dedicated server binaries will be freely available to anyone who wants to run a server
- plenty of stuff to do in game ;d
- hats?
- #reflex or #promode.au on QuakeNet