mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 162  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 8 gru 2013, 13:17 
Cytuj  
Marek sie ucieszy


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 8 gru 2013, 16:52 
Cytuj  
Widziałem ktoś o shootmanii pisze co nieco. Cały czas polecam, nie to ze jest demo - dostęp do jednego trybu - na Steamie, to ze sklepu uplay jest do wzięcia za $10. Community nie jest olbrzymie i jest pewny learning curve ale gra jak najbardziej żywa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2013, 17:34 
Cytuj  
Jak ja ostatnio odpalalem, to wieczorkiem bylo z 40 osob, w ogole...

http://www.twitch.tv/faceittv faceit sundey cup, prosy graja. wlasnie gra cypher.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 10:15 
Cytuj  
To co pisza odnośnie Reflex jest zbyt piękne by było możliwe ;d

Cytuj:
Going to release the finished Human concept art within the next 12 hours. They'll be full of giblets.
And whatever we do for the Hostile, we'll make sure its satisfying to explode them in to many tiny pieces.


na pytanie jakby polaczyc projekty Reborn i Reflex:
Cytuj:
Q: apologies for not reading the whole thread, but have you considered working with 2gd's crowd on this? combine reborn and reflex (such that they are), so that the community actually gets a real game at the end (not a half-assed attempt like warsow/nexuiz/xonotic/openarena/...)

A:Reblex!
Anyway, we know nearly nothing about Reborn so it's hard to get enthusiastic about committing thousands of hours and thousands of dollars to someone else's game.
We're happy with the direction and progress of Reflex. The community won't be ending up with a "half-assed attempt" from us.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 11:43 
Cytuj  
http://i.imgur.com/Vnz2dhU.jpg
co jak co, ale art. style cool w tym Reflex.

brak edycji...


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 12:00 
Cytuj  
jasne jasne, juz sie nie tlumacz ;p

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 12:17 
Cytuj  
przyganial kociol garnkowi

calkiem zwyczajny ten art style. Nie ma sie czym jarac.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 12:22 
Cytuj  
no i wlasnie dlatego jest dobry, do tego typu fpsa nie może być przesliczny, przebajerowany. W takiej grze i tak grafika jest kompletnie drugorzędna i tak. Ja i tak będę ustawial grafe by mieć jak najwieksza korzyść by zobaczyć przeciwnika.
Bardziej czekam na video bez grafiki, z samym movementem.

no i sry, jak na indie studio to jest super, popatrz sobie warsow jak to wygląda.
http://www.indiegamemag.com/media/game13-613x383.jpg

Ale obawiam się trochę, ze to może nigdy nie ujrzeć swiatla dziennego, ale z postów brzmią pewnie.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 12:33 
Cytuj  
ja nie sciemniam o braku edycji :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 12:43 
Cytuj  
@up: no fakt, ty nabijasz posty bez sciemniania:)

High: grafa imo jest wazna o ile chcesz przyciagnac casuali, np. takich jak ja. Tak jak pisalem, po co mi gra, ktora wyglada jak kolejny QL, skoro jeden QL juz jest. No chyba, ze wierzysz, ze mozna zarobic na samych pro-sach.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 13:02 
Cytuj  
to jest concept art, po czym wnosisz, ze będzie wygladalo jak QL ? Zreszta ten concept to zapewne remake doom skin, i wygląda fajnie.

na stronie glownej jest 3d model http://reflexfps.com/ , no nie powiesz mi, ze jakościowo nie wygląda lepiej od QL. Na pewno nie będzie miało to military settingu, bo wygladaloby to idiotycznie.
Tak, maja tez plan by zainteresować casuali, możesz na esreality poczytać odpowiedzi "newborn".
Gra będzie miała setting pewnei podobny do QL ale grafe ma mieć lepszą.

Za mało wiemy na takim etapie. Mnie interesuje glownie gameplay i lepsze podejście do gracza niż w QL. Bo to jest glownie bariera dla nowych graczy.

btw. taka gra jest specyficzna, i to, ze cos działa w innych fpsach niekoniecznie zadziała tutaj.
możliwe nawet, ze zostawia configi, z czego bym się cieszyl. Bo przecież noob w matchmakingu będzie grac z innym noobem. Bo w sumie co z tego, ze ktoś będzie gral na grafice lego quake? casuale i tak będą wolaly zaplacic za inny kolor swiatelka czy hełmu... a prosi będą grali z wielkim zielonym enemy skinem...

Inna sprawa, ze każdy Quake dotychczas był rewolucja graficzna, teraz już nie będzie. A gra taka jak Reflex nie ma szans na mainstream.

Nie wiem czy jednak nie zamierzają dodac jakiejś customizacji by zarabiać na casualach.
+ Goscie od Reflex chcą zrobić gre po swojemu, jak oni to widza. Zapowiadaja suport dla gry tak długo jak będą w niej gracze.... fanatycy.

Zalozenia super, jak wyjdzie w praniu, czy wydzie, nie wiemy.

PS. Pograj trochę w QL w duele, szybko przestaniesz zwracać uwagę na grafike
PPS. przynajmniej pisze na temat, a nie każdy post z dupy.


_________________
.


Ostatnio edytowano 9 gru 2013, 13:12 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 13:10 
Cytuj  
Pisales, ze grafa jest kompletnie drugorzedna. Ja zwracam tylko uwage, ze owszem jest istotna. Tak jak piszesz, nawet kazdy Quake to byla rewolucja graficzna.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 13:21 
Cytuj  
Dla mnie i każdego co pogral w tego typu gre. Gdzie w pewnym momencie lepsza grafika bardziej przeszkadza niż pomaga. Mysalem, ze większość tu ceni bardziej gameplay niż grafe. Dla mnie te concept arty są klimatyczne i lepsze niż te z Reborn.
http://shootersmania.blogspot.com/2013/ ... eborn.html
(btw. u mnie na blogasku to Reborn ma najwięcej wyswietlen, bo ludzie to googluja). O reflex tez coraz więcej klikają. A to niby 2GD ma lepsza kase.

Tu nie ma szans na rewolucje graficzna typu frostbite 3. Jeśli wierzyc na slowo "modern tech" to nie powinno być na poziomie gry z 99r. Licze na dobrą grafe, ale bez wodotryskow.

imo tez dobrze, ze probuja znaleźć zloty srodek miedzy QL a cpma. Gdzie w QL 1 frag to cos ważnego, a w cpma znacznie mniej. Ogolnie jeśli chodzi o sam movement to cpma chyba wybacza bardziej, a w QL missjump może kosztowac nas więcej

btw. casualowy tryb może być midair http://www.youtube.com/watch?v=1XAjD4kYkd4


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 13:32 
Cytuj  
Ja tez pogralem i dla mnie grafa jest wazna. Jezeli nie gra roli, to wciaz jest QL na rynku. Moze i ma skopane pare rzeczy, ale casual tego nie zauwazy.
Nie mowie, ze gra ma wygladac jak BF4, bo skonczy sie jak w Nexuiz, zeby w ogole grac to trzeba powylaczac polowe efektow. Zreszta ja nawet w bf3 wylaczalem czesc rzeczy, zeby polepszyc widocznosc. Chodzi tylko o to, zeby nie wyszedl taki potworek jak np. Warsaw, czy Alien Arena.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 13:53 
Cytuj  
Warsow to Q2, wiec o co kaman... Jedyne co ma lepsze to plynnosc gry. A Reflex ma nowy engine.
Poki co to oni maja engine bez grafiki, na razie same placeholdery. Ale widać, ze modele postaci są robione na hitboxach.

No ja stawiam wyżej gameplay. To, ze grafa jest drugorzędna to nie znaczy, ze jest nieważna. Przeciez taki QL choćby. Może Warsow nie ma jakiejś grafy dużo lepszej niż QL ale "klimat" zupełnie inny. Dla mnie ogolnie QL bez krwi i flaków, szatanow, pentagramów to lekkie nieporozumienie btw. Mid-air kill i latające flaki to jest to.

A jak takei masz ciśnienie na grafe to chyba nie zalapales co jest ważniejsze w tej grze ;)

Zacznij marudzić jak zobaczysz jakiś gameplay.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 14:06 
Cytuj  
a COD jest na silniku Q3, wiec o co kaman.
I jeszcze raz, jezeli gra ma odniesc sukces (casuale, casuale) to grafa musi reprezentowac jakis poziom, a nie ze to sprawa drugorzedna. Co tu jeszcze tlumaczyc?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 14:10 
Cytuj  
"Grafa" w competitive FPS wręcz przeszkadza.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 14:12 
Cytuj  
ale nie casualom.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 14:13 
Cytuj  
A czego Ty nie rozumiesz? Ja napisałem raz "moim zdaniem" a dwa drugorzędna =/= nieważna, wiec wtf. Nikt nie powiedział, ze ma wygladac jak minecraft, wiec nie wiem o co Ci chodzi.
Jak dla Ciebie ważniejsza jest grafa od gameplayu to gg.

Poza tym, czy CoD reprezentuje Twoim zdaniem obecny standard grafiki? No chyba nie... bo wygląda jak drugorzędna darmówka, a ludzie grają. LoL wygląda jak kupa... a ludzie grają. Dota tez najpiekniejsza nie jest... a ludzie graja. I ludzie wola dote od hona... bo jest bardziej przejrzysta itp.
Crysis sobie wygląda, czy cos poza tym?

Na moje to grafa QL/Q3 na maxa jest calkiem znośna, w dalszym ciągu.

A grając duela to jest od razu competitive.


_________________
.


Ostatnio edytowano 9 gru 2013, 14:16 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 14:16 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Na moje to grafa QL/Q3 na maxa jest calkiem znośna, w dalszym ciągu.


Nie, wygląda jak gówno - oglądałem na dh i oczy bolały.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 162  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.