mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 01:02 
 
W 2014 bedzie tyle rpgow, ze wystarczy ci jeszcze zbrzydna :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 03:12 
 
Nowy Torment turn based, wynik głosowania 48% vs 47% dla tur, to co teraz? Mass refund? :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 09:40 
 
Ravushimo napisał(a):
Nowy Torment turn based, wynik głosowania 48% vs 47% dla tur, to co teraz? Mass refund? :D


A czemu mas refund? Nowy torment jest tormentem tylko z nazwy - inny setting etc. Zresztą ta aktywna pauza w BG/ID/etc tylko ułatwiała starcia i w sumie było mało taktycznie przez to a przecież w sumie w tych grach i tak były tury, tylko że ukryte :). Poczekam to zobaczymy. Oni sami powiedzieli ze turówka da im pole do popisu bo combat ma byc dosc gleboki.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 10:42 
 
Tury sa dla weak minded. Prawdziwi prosi podejmuja decyzje w milisekundach.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 10:50 
 
Ravushimo napisał(a):
Nowy Torment turn based, wynik głosowania 48% vs 47% dla tur, to co teraz? Mass refund? :D


Za ca fail... ludzie ludziom taki los zgotowali.

Przeciez turówke sie pod inne staty/mechanike/wszystko robi. W aktywnej pauzie liczyla sie odległość od celu, cast time, swing time i wszystko śmigało równocześnie.
W turówce to jest zwykle nudne: 2 kroki-2szczały, next postać, 3 kroki-czar, next postać 6kroków-atak, enemy turn.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 11:06 
 
Ravushimo napisał(a):
Nowy Torment turn based, wynik głosowania 48% vs 47% dla tur, to co teraz? Mass refund? :D

ja pierdole, czyli jednak.

Dobrze, że na to kasy nie dałem.

To nawet nie chodzi o to, że turówki są złe same z siebie, ale nie mam ochoty grać w grę typu Baldur, Torment, itd w systemie turowym.

Szczerze to się zastanawiam czy w takim Wasteland 2 dam radę, biorąc pod uwagę, że to gra nastawiona na granie grupą i mającą sądząc po filmikach 'uśredniając' starcia większe niż w F1/F2.. Do broni palnej, systemu obrażeń różnych części ciała z Fallout 1/2 (bedzie to w W2?) i fajnych animacji (i to?) to jeszcze pasowało, choc i tak ja grałem zazwyczaj jedną "swoją" postacia, czasem przejściowo dwiema-trzema.


Obsługiwanie cały czas 4 osób, dużych fantasy starć wszystko w systemie full-turowym, nie po prostu porażka. Jak ten nowy Torment trafi na -75% sale to się zacznę zastanawiać czy kupować.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 11:19 
 
Żadna porażka, tylko fajne bitwy będą. Jakoś na turowe bity w takich RPGach jak Realms of Arcania, Darklands, Betrayal at Krondor, Return to Krondor czy Betrayal at Antara albo Albion nigdy nie narzekałem i mile je wspominam. No i na pewno nie przeszkadzały w grze, ale były jej nierozłączną częścią. Potem nadeszły czasy "upraszczania" i robienia gier dla naszych młodszych braci w rozumie...


_________________
Obrazek

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 11:21 
 
hahaha :wtf:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 11:22 
 
sula napisał(a):
ja pierdole, czyli jednak.

Dobrze, że na to kasy nie dałem.

To nawet nie chodzi o to, że turówki są złe same z siebie, ale nie mam ochoty grać w grę typu Baldur, Torment, itd w systemie turowym.


+1


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 11:32 
 
Perrin napisał(a):
Żadna porażka, tylko fajne bitwy będą. Jakoś na turowe bity w takich RPGach jak Realms of Arcania, Darklands, Betrayal at Krondor, Return to Krondor czy Betrayal at Antara albo Albion nigdy nie narzekałem i mile je wspominam. No i na pewno nie przeszkadzały w grze, ale były jej nierozłączną częścią. Potem nadeszły czasy "upraszczania" i robienia gier dla naszych młodszych braci w rozumie...

Miałem sobie darować, ale zrobię wyjątek. Grałem w wiele gier turowych, głównie strategii, ale rpg-ów parę też. Ba w obecnych czasach też mi się zdarza z przyjemnością zagrać.
Z tym, że gier turowych trochę jednak wychodzi, a gier z aktywną pauzą praktycznie już nie ma. Jedynie co to ta decyzja sprawi, że będzie mniejsza róznorodność w segmencie nadchodzących "staroszkolnych" rpg.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 11:40 
 
Perrin napisał(a):
Żadna porażka, tylko fajne bitwy będą. Jakoś na turowe bity w takich RPGach jak Realms of Arcania, Darklands, Betrayal at Krondor, Return to Krondor czy Betrayal at Antara albo Albion nigdy nie narzekałem i mile je wspominam. No i na pewno nie przeszkadzały w grze, ale były jej nierozłączną częścią. Potem nadeszły czasy "upraszczania" i robienia gier dla naszych młodszych braci w rozumie...

Te gry były turwe nie dlatego, ze to bym smart design choice, tylko dlatego, ze wtedy ciezko to było zrobić inaczej. Plus wiekszosc z tych gier była oparta na jakims tam papierowym systemie, ktory był <werble> turowy, wiec jego przystosowanie do tury to był no-brainer..

Mysle, ze wiekszsc developerow chciala to zrobic tak bardzo real-time jak sie da, zeby walka była raczej podobna wrazeniami do tego jak sie czyta ksiazke i sie te walke wyobraza, niz do turlania kostką po stole. Po prostu technologia była nie ta..

Naprawde jak sobie wyobrażam Puga wlaczacego z widmami w turach, to mi sie na smiech zbiera, bo po przeczytaniu ksiazki zupelnie inaczej to widze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 11:53 
 
Jakby to dobrze obmyślili to idzie zrobić grę turowa i aktywną pauzę do wyboru np przed rozpoczęciem gry.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 12:42 
 
O walka turowa, to kupię jak wyjdzie. :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 13:30 
 
Ravushimo napisał(a):
Nowy Torment turn based, wynik głosowania 48% vs 47% dla tur, to co teraz? Mass refund? :D


Nie jestem w temacie, ten Torment to od tych samych gości co robią Wasteland'a 2?


_________________
For the pony!

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 13:50 
 
Drusek napisał(a):
Jakby to dobrze obmyślili to idzie zrobić grę turowa i aktywną pauzę do wyboru np przed rozpoczęciem gry.

Nie idzie. Nie tak, żeby obydwa tryby były dobre. Fallout Tactics to dobitnie pokazało.

Tak jak Tomugeen napisał, inne staty / itemizacja, inna mechanika, inny balans i design walk. W przypadku systemu "dual" albo musi być to robione pod jeden z systemów i wtedy drugi jest failem na "doczepkę" albo co gorsza próbuje sie iść na kompromis i wychodzą obydwa uproszczone i słabe.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 14:38 
 
Alez przezywacie. Jesli Numeria ma byc faktycznie nowym Tormentem, to walka tam bedzie na ostatnim miejscu i to czy beda tury czy real time nie ma duzego znaczenia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 14:42 
 
Dla mnie ma znaczenie, nie jestem nagle przenoszony do turowego świata. Ide sobie ide w kilka osób i nagle zależnie od jakiegoś statu :inicjatywa: poruszam 2 postaciami, potem wróg jedną, a potem pozostałe 2?
Zerowa imersja w tego typu grze.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 14:50 
 
imo to jest porywanie się z motyką na słońcie i będzie whine.
Ludzie maja za bardzo w pamięci Fallouta (bo ludzie bardziej patrza przez pryzmat Fallouta, a nie Wastelanda) czy Tormenta. Rzucanie mocnymi tytułami i potencjalnie nic więcej. Bo ja jakos tych mocnych crpgow co miało być cale mnóstwo nie widze.

i powinny zrobić aktywna pauze i tury.
48% vs 47% ...


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 14:52 
 
Robienie takiego poll jak zrobili i jak pokazują wyniki to strzał w kolano.
Zresztą co za problem zrobić dwa tryby do wyboru.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 14:56 
 
Oyci3C napisał(a):
Robienie takiego poll jak zrobili i jak pokazują wyniki to strzał w kolano.


przy tak waznej sprawie i tak wyrownanym wyniku to juz w ogole
polowa moze rownie dobrze quitnac.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.