Tak, możesz mówić Ka-Zaam przy każdym odpaleniu AoE. Jest ff btw, choć tylko AoE może być "niezamierzone". Jestem ciekaw jak silnik będzie funkcjonował przy większych starciach, devsi raczej kładą nacisk na st, aoe jest takie jakieś...drugorzędne. Z drugiej strony siege są ważnym elementem gry. Pojawia się kolejna
lista skiliGeneralnie devsi zapowiadają że jest non-combat activity, craft, entertaiment, trade mają być ważnymi skladnikami mechaniki i świata gry. Jest komenda /tip
dla tancerzy, itemy się degradują i jest ich od metra typów. Mówiąc dokładniej robi się ich elementy składowe, szkielet(i wygląd jednocześnie) jest inszą sprawą. Daje to spore pole do popisu we "właściwym" fitowaniu itemków.
Na normal ruleset pvp to ok 1/3 mapy. Public questy mają przypominać te z Rifta, ale zamiast wygasać z czasem będą eskalować. Mówiąc szczerze, to dla mnie jeden z ciekawszych ficzersów, bo pq we wszystkich dotychczasowych odsłonach nie miały praktycznie wpływu na świat gry.
Devsi praktycznie jasno dali do zrozumienia że robią SWG 2.0 (pre-COŚ TAM), dla mnie to kwestia czysto akademicka, bo w SWG praktycznie nie grałem, ale widać też sporo
wzorowania się na co lepszych mmo - DAoC, WAR,Rift,EVE, to tylka kilka
podobieństw rozwiązań. Imponuje mi jasna i rozsądna wizja devsów - unikają rozwiązań zlych z punktu widzenia gracza, potrafią jasno umotywować swoje decyzje. Czuć szczerość w ich wypowiedziach, co w dzisiejszym świecie przerabiania EQ1 po raz enty i wciskaniu piarowej gadki-szmatki jest cenne. Z drugiej strony...czy to cholera ma szansę działać?!