Weapons skill :
Wtedy kiedy po sprawdzeniu cons mobka mamy info HIGH defence, sam con moze byc worthless ++++++ ... podbilem tak skill club na lizardach w KH
Parry & Shield :
Kazdy tough dla danego skilla jednak nie tough calkowcie, czyli np worthless ale tough dla skilla
Evasion :
Kazdy tough dla danego pozimu skilla, con moze byc worthless lub easy.
Archery :
Kazdy co najmniej even lub tough dla danego skilla. Szybki luk + tanie strzaly i walimy. Najlepsze efekty sa przy con easy ogolnie.
Doskonale sprawdzaja sie robaki w roli celu cwiczebnego. Easy - tough sa na altepa dla lv 40 ++
Enchance :
kazdy czar podbija, jednek te blisko danego lv najlepiej
Healing :
uzywanie jak najlepszego dla danego lv leczonego, ciagle uzywanie
elemental :
kazdy con tough i wiecej dla danego poziomu skilla
dark :
kazdy co najmniej even dla danego poziomu skilla, best tough
Enfebling :
Kazdy con tough dla danego skilla
JAK SPRAWDZIC :
skill cap lvl wg tabelki :
http://www.all-final.com/ff11/skill_chart.htm
Poziom mobka : Np tutaj, szukamy lvl mobka, informacje srednio dokladne. czasem zanizone czasem zawyzone
http://ffxi.allakhazam.com/db/bestiary.html
Milej zabawy