mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 13:30 
 
Oyci3C napisał(a):
Niech ktos w koncu zrobi takie serwery jak do Dayz/Rust z TES i gg bedzie:)


Ciekawe czy Rust bedzie sie dało modowac. W tedy przerobienie tego na TES to tylko kwestia checi.

Bo o modowaniu DayZ zeby to cos mialo wspolnego z TES to z gory mowie ze mozna zapomniec. VirtualReality jest tak bardzo hardcoded, ze do niczego sie nie nadaje poza dorbnymi zmianami (;.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 13:32 
 
Oyci3C napisał(a):
Niech ktos w koncu zrobi takie serwery jak do Dayz/Rust z TES i gg bedzie:)

możesz być pierwszy, załóż kicka z tym projektem i jedziesz;p

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 13:32 
 
Cena to jakies 50-60$ wiec 80zeta to w marzeniach:) Chyba, ze po miesiacu za konto uzywke, hehehe.
Generalnie to co Sula napisal (moze oprocz microtransakcji, a raczej czegos na poziomie WoWa, czyli jakas zmiana imienia itd., nic na poziomie tytulow f2p), ale w zamian jest multi. Np. ludzie mowia, ze do dupy to TESO, bo nie mozna wpasc i wybic NPC-ow. Ale kurde to jest MMO, wpadasz i zabijasz playerow.
Cos za cos. Teraz tylko pytanie, czy taki deal bedzie oplacalny.

Combat jest o tyle biedniejszy, ze nie mozna zwyczajnie zejsc z linii ciosu. I to niestety czuc. Zreszta widac na filmikach, jak koles odsuwa sie w bok (zwykly odruch) a i tak dostaje hita (tylko akurat projectile, ale to nie znaczenia).


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 15:02 
 
Moim zdaniem combat wygląda bardzo chujowo, nie zniosę kolejnego MMO, w którym caster idzie na front linii bezmyślnie w ogóle nie zastanawiając się prawie gdzie stoi tylko spamuje klawisze. Jedyne co może być fajnego to klimat Elder scrolls. Combat z 5 skillami z cały czas innymi graczami i bez deathspamu sprawi, że PvP będzie lipą ;(

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 15:22 
 
Skilli jest 2x5 (5 skilli na weapon, mozesz miec dwie bronie). Plus ultimate skill. Do tego zwykly atak, power atak, unik, blok, wyjscie ze stuna.
Generalnie jestes przypisany do jednej kampanii pvp, wiec powinienes walczyc z tymi samymi ludzmi.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 16:02 
 
Morfidon napisał(a):
Moim zdaniem combat wygląda bardzo chujowo, nie zniosę kolejnego MMO, w którym caster idzie na front linii bezmyślnie w ogóle nie zastanawiając się prawie gdzie stoi tylko spamuje klawisze. Jedyne co może być fajnego to klimat Elder scrolls. Combat z 5 skillami z cały czas innymi graczami i bez deathspamu sprawi, że PvP będzie lipą ;(


To jest właśnie zajebiste. A nie 1500 skilli z czego i tak 1490 wcale się nie używa... a i tak znajdzie się "pro player", który będzie płakał, że używa je wszystkie i brakuje mu klawiszy do obłożenia. Już stary Guild Wars pokazał, że 1500 skilli, ale tylko 8 wybranych do wykorzystania podczas misji to świetna sprawa.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 17:35 
 
muehehe... no zajebiste... a potem znudzenie postacia, combatem i levelowaniem na lvl 30 jak w GW2.

Plz nie porownuj GW1 (gdzie bylo to zribione bardzo fajnie, bylo rozbudowane i wybierales ze skilli kilkuset a nie z 30stu a do tego byl bardzo sensowny system buildow i statystyk. Plus NIE MOGLES zmieniac skilli w locie wiec wybory mialy KONSEKWENCJE, zwlaszca w PvP - trudne slowo ktorege dzisiejsi 'rpgowcy' od siedmiu bolesci nie rozumieja niestety) do streamlineowanego i upruszczonego gowna aka GW2, ESO i tym podobne systemy (Wildstar chyba tez i Neverwinter). Nie ta liga.

'proplayer'... lolz. System dla debili, w ktorym kazdy jest sobie sterem, zeglarzem i okretem nic wiecej.. again. Niestety.

Jest wogole jakis slot np na consumable (pewnie jeden bo inaczej widomix...mozg rozjebany) czy zbyt 'pro' dla przecietnego tobialexa i wodnego ad 2014?


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 17:55 
 
jest.
Aktywnych skilli jest pewnie spokojnie ponad setka. Pewnie drugie tyle 'skilli' pasywnych.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 18:02 
 
Chcociaz tyle. Choc jeden slot na potke/jedzenie przy tak rozbudowanych systemach alchemii i gotowania jakie sa w TESach to.... no nawet nie pisze co o czyms takim mysle. Szkoda ze jak zwykle dostosowuja to pod gracza z iq ameby. I tak lepiej niz w GW2 bo tam nawet tego nie ma bo przcietny janusz by sue zestresowal zbyt duza iloscia ikonek. ;)

BTW. 100 na cala gra to wciaz mniej niz w GW1 na JEDNA KLASE (juz pomine multiclassing zeby nie kopac lezacego)... serio porownanie tego systemu z 'nowoczesnymi' systemami z GW2, ESO czy innych gier to smutny i raczej niesmieszny zart. Systemy z nowych gier to nic wiecej ja skarlale karykatury systemu z GW1.

BTW. Pro hint -> jak chcesz miec tylko 8 skilli na pasku to mozesz to zrobic w dowolnym MMO... wyciagajac tylko 8 skilli na pasek. Przeciez i tak reszty sie 'nie uzywa' to co za problem. Szokujace, wiem. hehe..


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 23 sty 2014, 18:05 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 18:04 
 
Hehe, jakby ktoś się zastanawiał gdzie jest szmal z produkcji, to już wiadomo http://www.elderscrollsonline.com/en/news/post/2014/01/23/esos-voice-cast-announced

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 18:06 
 
Isengrim napisał(a):
Hehe, jakby ktoś się zastanawiał gdzie jest szmal z produkcji, to już wiadomo http://www.elderscrollsonline.com/en/news/post/2014/01/23/esos-voice-cast-announced

"TORtanic 2"


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 18:10 
 
No to teraz juz moge z czystym sercem powiedziec ze gra bedzie failem jak SWTOR i GW2.
Gl z patchami i robieniem jakiegos sensownego contentu z takim V/O i obsada. Chyba ze po premierze patche juz nie beda full voiceoverowane. MIn dlatego RIFT i WoW sa w stanie wypluwac tony DOBREGO contentu (jak na wlasne standardy... szczeglnie RIFT tu bryluje, ktory w jednym patchu ma wiecej stuffu niz takie GW2 dodalo od premiery) bo nie trzeba do kazdej pierdoly robic full V/O i organizowac i dopasowywac shedule 5ciu gwiazd z holywood. Np Blizzard robi swoj v/o w 95% wewnetrznie (w sensie devsi podkladaja glosy).

idioci... idioci... a w sumie nawet nie tyle idioci tylko robienie sobie beki z ludzi z premedytacja bo wiedza ze owce i tak pobiegna do sklepow.

Poczekam sobie miesiac i kupie konto albo klucza na wyprzedazy za 40 zeta jak w FF14. :) O ile bedzie warto dac chociaz tyle.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 18:33 
 
Ode mnie spadówa, do był przykład :D Rozumiem, że jesteś zwolennikiem 140 skili na pasku? I pewnie wszystkich używasz? To jak Ty wytrwałeś tak długo w PoE???


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2014, 18:44 
 
Jak będzie co robić i będą rzeczywiście dodawać nowy content co miecha, słuchać graczy i gran a starcie nie będzie mega zabugowana to spoko - jest szansa, że ludzie pograją w to dłużej. Na tą chwilę tak na prawdę za wiele o grze nie wiadomo jeszcze. Wiadomo np, że będą dungi, public dungi i raidy ale o mechanikach bossów, jakiś puzzle w stylu gw2 etc praktycznie nic nie wiadomo. To samo dotyczy itemizacji i cratu o pvp nie mówiąc. Trzeba czekać na kolejny beta weekend(swoją drogą nie wiadomo kiedy będzie) oraz liczyć na zniesienie nda na open bętę chociaż nie wiadomo kiedy ona będzie... Imo powinna być open beta tak jak w FF XIV np, żeby przetestować stabilność serwerów(chociaż w FF nic to nie dało:D).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 223
Dołączył(a): 9.07.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 22:28 
 
W TESO właśnie to jest dobre, że jest tylko 5+1 skilli. Dzięki temu mamy pierdyliard buildów. Są niby 4 klasy ale dzięki systemowi wyboru skilli każdy może grać jak chce. To można porównać do gier karcianych. Do wyboru masa kart ale i tak trzeba jakiś deck wybrać, którym będziemy grać.

W wowie możesz wszystkie skille mieć na pasku i każdego używać. Pomijam fakt, że w MOP musiałem kupić myszkę Razora z 15 przyciskami aby w ogóle mieć już do czego keybindować skille. W WoWie naliczyłem, że miałem jakieś 40+ zbindowanych skilli, które używałem cały czas do PVP. W WoWie jak zatakował cię rogal to wiedziałeś czego się spodziewać. Bo każdy miał te same skille i mniej więcej każdy tak samo ich używał i te same rotacje stosował. W TESO nie wiesz jakie ktoś ma skille na pasku. Nie wiesz czy Nightblade, który cię właśnie zatakował ma stuny, doty, fear, czy może ma staff leczący i będzie uciekał i cię kitował i leczył się. To jest właśnie piękne.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2014, 01:44 
 
Dawno w WoW nie grałeś :D


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2014, 09:55 
 
Nie przesadzajmy z tymi pierdyliardami buildow w TESO ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 26 sty 2014, 10:30 
 
Paul Sage PvE Q&A (wall of text may crit you;))
Spoiler:


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 490
Dołączył(a): 12.03.2006
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 11:07 
 
http://www.eso-schatzsucher.de/forum/94 ... l#post3229

"The next beta-event is coming ... soon (TM).
And everyone who participated last time and also behaved well, will be invited again.
"

czyli jak ktos dostal rozge albo zlamal NDA to drugi raz na tym samym kluczu nie pogra ;)


_________________
WoW - retired ...?
AoC - failed
Aion - never even started

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 12:06 
 
daliby szybciej gre, gral ktos lucznikiem ponoc ten aoe skill jest fajny?


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.