Oyci3C napisał(a):
iniside napisał(a):
Wszyscy ktorzy zrobili refunda sa weak.
Ja tam ostro fedruje.
Sorry ale jeśli po skoku moja postać z czkawką opada 2 minuty na ziemię to dla mnie jest to niegrywalne.
Suit yourself.
? Zdaza sie, mi tez. Ale to jest alpha, wiedzialem co kupuje ;p.
Ja tam wiem, ze to jest gra, w ktora warto pograc. Znudzilo mi sie juz ciagle napierdalanie mobow albo innych graczy. Teraz dla odmiany moge sobie cos pobudowac.
A te teorie o tym, ze Sony sobie offestuje koszty produkcji na graczach. Ile razy kurwa mozna pisac, ze gracze, tez na tym zarobia, bo beda te assety sprzedawac ? I to pewnie wiecej, niz w Valve. Bo Valve ma cut 20/80 albo 30/70 (wieksza cyferka dla Valve), SOE miało 40/60 albo 50/50.
To, ze beda crowdourcowac produkcji art-assetow, jest ok. Nie wiedze problemu. Zrobie fajnego asseta i mi za to zaplaca. Nie wiem gdzie jest kurwau problem ?
Osobiscie modle sie o to, ze wiecej developerow MMO bedzie miec realistyczne podejscie do tego. Zadna ilosc zatrudnionych, nie jest w stanie wyprodukowac wicej contentu niz setki tysiecy ludzi. Wiekszosc z tego, co produkuja te setki tysieci to oczywiscie crap, ale w srod tego crapu mozna znalesc odpowiednie rzeczy i nawiazac z takimi osobami stala wspolprace (tak jak to robi Valve).
Mam wraze, ze problem ludzi ktorzy na to narzekaja, lezy w tym, ze maja oni chyba zero kretywnosci i jak byli mali to lbem o sciane walili, a nie z klockow budowali, czy tam z czego innego..