mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 lut 2014, 20:41 
 
High jak ja nie lubie ludzie co tak pierdolą i proroczą bez sensu. Tor też widać nie jesteś na bieżąco.

Po pierwsze, poziom trudności może sobie customizować jak chcesz. Wszystkie podpowiadacze można sobie wyłączyć(skrytki, strazników etc, możesz być ślepy dosłownie), możesz sobie ustawić że nawet jak Cię pies zobaczy to masz game over. Bez problemu można sobie utrudnić grę do poziomu Thiefa II np.

Feeling jest o wiele lepszy imo, skradanie wypada genialnie. Lokacje też imo są świetne. Świadomość ciała jest genialna i daje sporo do klimatu. Nie musisz zabijać, musisz rabować. Imo to będzie najlepszy thief.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 lut 2014, 20:54 
 
Grales czy co? Garret jest gender btw. a skradanie na filmikach wyglada, ze slepy by takiego thiefa zobaczyl czasami a straznicy nie widzą. Jest to troche czarnowidztwo, ale ma swoje uzasadnienie.

Ja nic nie oceniam, tylko sie obawiam. Nie kupie gry od razu, sciagne obczaje, jak sie spodoba to kupie.

a wiadomo cos czy tez będą tacy pro lektorzy jak w deadly shadows?


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 lut 2014, 21:40 
 
Highlander napisał(a):
Grales czy co? Garret jest gender btw. a skradanie na filmikach wyglada, ze slepy by takiego thiefa zobaczyl czasami a straznicy nie widzą. Jest to troche czarnowidztwo, ale ma swoje uzasadnienie.

Ja nic nie oceniam, tylko sie obawiam. Nie kupie gry od razu, sciagne obczaje, jak sie spodoba to kupie.

a wiadomo cos czy tez będą tacy pro lektorzy jak w deadly shadows?


W poprzednich to samo było ze skradaniem. W sensie widoczność guardów. Cień to cień i tyle.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 5 lut 2014, 22:31 
 
Tyle, że ten cień jest w chu jasny. Tak samo jasny "cień" był w drugim Metro...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 00:47 
 
Bo to miasto chorych na jaskre


_________________
Turbot

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 11:56 
 
Humble Civilization, a teraz też Civilization V Complete Edition

Pewnie w tym roku będzie zapowiedź Civ VI.
No jeszcze w Korei robią Civilization Online MMO, ale ja osobiście nie jestem tym zainteresowany.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 15:23 
 
Wszedł już moduł multi to Elite:Dangerous

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... DWnBJYTFgs

Jestem ciekaw czy latanie będzie lepsze w Star Citizen. Był w ogóle jakiś gameplay z SC w sensie PvP(nie ma chyba jeszcz tego modułu?).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2014, 00:31 
 
Top 10 We Can't Believe They're Indies

Fajny filmik. Wiekszosci tytulow nie znalem... ta gierka na opustoszalej bazie wyglada pro. Ten survival potem tez.

Indie for lyfe, pierdolic AAA. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2014, 00:33 
 
No ja czekam na Forest tym bardziej, że jest robiony na Unity i generalnie koparka opada.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 7 lut 2014, 00:51 
 
Eh zeby tak rust w dniu relise wygladal:>


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2014, 07:48 
 
Najwieksze wrazenie to robi Ghost of the tale. Glownie dlatego, ze robi to tylko jedna osoba ;>


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 00:14 
 
Kabraxis napisał(a):
Top 10 We Can't Believe They're Indies

Fajny filmik. Wiekszosci tytulow nie znalem... ta gierka na opustoszalej bazie wyglada pro. Ten survival potem tez.

Indie for lyfe, pierdolic AAA. :)

No nie powiem zajebiste.


Tu kolejny filmik z tego czeskiego medieval non-fantasy rpg-a. Niby tylko jazda na koniu pokazana, ale kewl:

http://www.youtube.com/watch?v=VMs8TgRcs_0

i ubranka:
http://www.youtube.com/watch?v=tWQn10s_QJM

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 10 lut 2014, 15:32 
 
Highlander napisał(a):
to jak beda normalne steam keye to kupuje poki beda gracze ;] brzmi zajebiscie dla mnie.

btw. wlasnie wyszlo Dogs of War Online na steam, za free:
http://store.steampowered.com/app/219700/

zagralem tutoriala na razie, ale sama gra ma bardzo fajny klimat i design imo.
Juz zaczalem tworzyc armie nieumarlych ;> edit. przegralem pierwsza gre, ale zapowiada sie spoko. ofc jest szopik z coinami itp.

Turowy multiplayer.

Spoiler:


Dobre, dobrze pachnie starymi bitewniakami. Narazie tylko 3 armie/nacje, w grze już są zrobione placeholdery na 9.

Też gram tymi nieumarłymi, w setupie z nekromantą i najbardziej mnie wkurwia Knight of the Lion, już miałem gry, że ta spedalona jednostka poradziła sobie z moimi 4(2 przywołańce) na raz. :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2014, 15:48 
 
gosugamer1 napisał(a):
Dobre, dobrze pachnie starymi bitewniakami. Narazie tylko 3 armie/nacje, w grze już są zrobione placeholdery na 9.

Też gram tymi nieumarłymi, w setupie z nekromantą i najbardziej mnie wkurwia Knight of the Lion, już miałem gry, że ta spedalona jednostka poradziła sobie z moimi 4(2 przywołańce) na raz. :]


Jaki model płatności?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2014, 19:12 
 
tomugeen napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
Dobre, dobrze pachnie starymi bitewniakami. Narazie tylko 3 armie/nacje, w grze już są zrobione placeholdery na 9.

Też gram tymi nieumarłymi, w setupie z nekromantą i najbardziej mnie wkurwia Knight of the Lion, już miałem gry, że ta spedalona jednostka poradziła sobie z moimi 4(2 przywołańce) na raz. :]


Jaki model płatności?


Pro hint:

gosugamer1 napisał(a):
ofc jest szopik z coinami itp.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2014, 19:58 
 
Okeeej.... jaki model dojenia graczy? Cozmetikz'n'stuff, odblokowanie ras czy zwykle chujowe pay2winz"?>


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2014, 21:10 
 
Musialbym wiecej pograc, ale wydaje mnie sie, ze wiekszosc albo wszystko co potrzeba mozna kupic za walute in game/wirtualna, nowe units itp., ofc real cash mozna sobie przyspieszyc progress. Są też jakieś komsetyczne rzeczy do zakupu tez.

no i matchmaking chyba dobiera przeciwnikow po jakis skill points, wiec nie wydaje sie p2w.


_________________
.


Ostatnio edytowano 10 lut 2014, 21:15 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 10 lut 2014, 21:14 
 
Można kupować w sklepiku jednostki - dokładnie takie same jak jednostki kupione za walutę w grze. Naszą armijkę składamy z dowolnych jednostek, każda jednostka jest warta określoną liczbę ArmyPoints, i gra się do jednego z bodajże 5 limitów AP - jak w bitewniakach. Jedyną rzeczą czego nie można kupić za walutę gry to itemki ozdóbkowe i wylvlowane jednostki (z tymże lvlowanie jednostek jest bardzo szybkie, na max 5-6 lvli, 3 zrobić można po jakiś 15-20 bitwach).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2014, 23:17 
 
Hmm Lord of the Fallen:

http://www.gram.pl/news/2014/02/10/jest ... llen.shtml

Walka fajna ale na pewno dużo bardziej wybaczająca chociaż po słowach kolesia można wywnioskować, że walczy z nim codziennie kilka razy wiec walke opanował do perfekcji(stwierdził, że boss może go one shootnać w sumie). Nie jest to może poziom turdności dark souls ale może to i lepiej.

Grafika i animacja majstesztyk (podobnie jak w nowej Castlevanii). Artstyle też super i gratki za to. Setting też mi odpowiada.
Szkoda, że nowy DS nie będzie miał takich animacji(chociaż i tak jest lepiej niż w jedynce).

Kolejna gra na którą warto czekać w sumie.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2014, 23:39 
 
Artstyle to generyczne do bólu dark fantasy, animacja faktycznie płynna i fajna. Ogólnie technicznie bardzo ładnie ale sama gra wygląda jak zrzynka z DS'a dla casuali.

Pierwszy boss wyjątkowo miałki.


Gdyby DS2 było robione z myślą o next-genach, to nikt by nawet na to nie spojrzał. Chyba, że się mylę i gra będzie miała jakieś wyjątkowe, nieopisane na tym filmiku ficzery.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.