PvP jest calkiem fajne. Ale praktycznie nie dalo sie grac. Wiszenie na loading screenie po kazdym respawnie albo teleporcie skutecznie to uniemozliwialo.
Do tego mapa jest ogromna. Mysle, ze porownywalna z jedna mapa z PlanetSide 2. I mount, daje tutaj, naprawde DUZA przewage. Wygrywanie kampanii, w TESO, jest podobnie jak w PlanetSide 2 oparte na logistyce (chociaz jest to mniej skomplikowane niz PS2). Wygra ten, kto jest w stanie szybciej i skuteczniej zergowac dane pozycje. Czyt. skutecznie sie respawnowac i szybciej duza kupa dobiec do danego celu.
Teraz juz oczywiscie tego nie zmienia i na to nie licze, ale mogliby wprowadzic kilka rzeczy: 1. Surowce na mapie (wydowanie w kopalniach ktore juz sa, na farmach i w lasach). 2. Karawany ktore te surowce beda transportowac do keepow. 3. Kolejne karawany ktore beda transportowac suworce na pole bitwy. (tutaj commander, moglby ustawic ktore karawany z ktrych kopalni/keepow maja isc w ktore miejsce i w tym miejscu zbieraloby sie zaopatrzenie, ktrego gracze mogliby uzyc do budowy). 4. Te suworce umozliwalaby budowania maszyn oblezniczych/.rozbudowe keepa/naprawe keepa. 5. Surowce nie powinny sie pojawiac z powietrza. Powinny byc NPC, ktre fizycznie gdzies tam laza cos robia i znosza suwrce do centralengo punktu (tak jak to było C&C Renegade). 6. Kopalnie, farmy etc. sa za bliskow keepow. Powinny byc o wiele bardzij rozrzucone po mapie. Zwlaszcza kopalnie.
Tak. Wiem. Dodanie tych elementow, jeszcze bardziej by przesunelo ciezar gry na dobra organizacje logistyki. I bardzo dobrze. Mass PvP, zawsze bedzie sie opierac o to, kto jest w stanie wprowadzic wiecej jednostek do gry. Sztuka wygrania polegac wiec powinna na zaplanowaniu kampanii, a nie na indywidualnych akcjach.
Dodali by jeszcze do tego, pojazdy i juz wogole byloby super ;p.
W PS2 jak Goons Squad organizuje akcje, to dokładnie widać, jak duze znaczenia ma strategia, i jak duzo zalezy od tego zeby poszczegolne jednostki sluchaly rozkazow co maja robic, a nie biegac bez ladu i skladu. I to nie sa akcje jednogo plutnu, ale kilku plutonow na calej mapie w wielu miejscach jednoczesnie.
_________________ viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).
|