mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 162  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 17:56 
Cytuj  
Dla mnie to, ze gra jest w swiecie C&C to juz samo w sobie ogromny plus. I czuje, ze bede gral w gre. Na filmikach wyglada to zajebiscie, z ogromną dozą klimatu. Ale obawiam sie, z etroche nie podola to wydajnosciowo jak wszystko ostatnio :/

http://youtu.be/lrRj_PLiGuA - przeciez ten filmik bije na glowe wiele AAA shooterow w zapowiedziach, wolalbym fpp only ale i tak jest to ciekawe. W dodatku 100% za darmo bez shopikow, dlc i innych gowien.

Powiem tak, w Insurgency gralo naprawde malo osob w becie i moim zdaniem jako tako dali rade i osiagneli jakis wynik - a za gre trzeba zaplacic. Renegade X imo prędzej zbierze fanow, w koncu gra w znanym juz graczom swiecie.


Przy okazji - jak to się robi w fpsach:
http://www.youtube.com/watch?v=EUcXaegNWQo
czyli film z quake na dreamhack 2013 ;]


_________________
.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 18:58 
Cytuj  
Cholera chyba ktoś w końcu wpadł na genialny pomysł:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=83362


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 19:02 
Cytuj  
A mi jakoś dziwnie to nie leży. Pomysł na pewno oryginalny.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 19:05 
Cytuj  
No według mnie to jest taka zabawa w gry fabularne + fajerwerki


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 19:10 
Cytuj  
no w koncu duzo graczy w arma gra w coop.


_________________
.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 19:25 
Cytuj  
Jak stawiałem pierwsze kroki w MMO to myślałem, że właśnie taką rolę spełniają GM-i - szybko jednak przyszło orzeźwienie, że są tylko do przyjmowania ticketów i basta :[


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 19:35 
Cytuj  
wlasnie wyobrazilem sobie jakiegos Mistrza Gry + zombie mod , byloby cool ;)

mam nadzieje, ze cos wyjdzie do Army 3 ;]


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 22:32 
Cytuj  
Renegade X:

We would love to have Renegade X available on a distribution platform such as Steam or Origin, and we will definitely take a look at the options after the 26th of February release.

RenX is run on the UDK engine.

http://renegade-x.com/forums/viewtopic. ... 3&p=113842

hmm... myslalem, ze UDK to po prostu toolsy do obrobki UE3...
UDK to darmowa wersja UE3? czy co?


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 22:38 
Cytuj  
Pograłem w tego titanfalla - BF4 przy tym czymś to 8 cód świata. Grafika na poziomie HL 2, zero zniszczeń i autolocki + aim assist- no thx.

Tylko gra się fajnie :F bo lajtowo i jest akcja aczkolwiek te mapy na ktorych grałem to zbyt tunelowe. Hawken tutaj fajniej wygladal bo mehi lataly jako tako.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach


Ostatnio edytowano 17 lut 2014, 22:48 przez zaboleq, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 22:47 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
hmm... myslalem, ze UDK to po prostu toolsy do obrobki UE3...
UDK to darmowa wersja UE3? czy co?


Unreal Development Kit to po prostu Unreal Engine 3, ale bez dostępu do kodu źródłowego (masz binarne .dll z najnowszą wersją tego silnika). Oczywiście jest w tym przykładowa gra (a właściwie fragment Unreal Tournamet 3), wszystkie skrypty, edytor itp. Możesz nawet wykorzystywać w celach komercyjnych - jeżeli zarobisz na grze do jakiejś tam określonej kwoty, to nie musisz im nic płacić, jak powyżej tej kwoty to jakiś %. Wszystko masz tu:

http://www.unrealengine.com/udk/

UDK jest już parę lat na rynku. Jak się tylko pojawiło to większość modów (tzw. total conversion) została przeniesiona na UDK jako niezależne(czytaj nie wymagające UT3) gry w tym właśnie m.in. Renegade X.

zaboleq napisał(a):
Pograłem w tego titanfalla - BF4 przy tym czymś to 8 cód świata. Grafika na poziomie HL 2, zero zniszczeń i autolocki + aim assist- no thx.


Ej no, nie przesadzaj. Biorąc pod uwagę fakt, że gra hula na starym Source to wygląda to świetnie. A i zapierdziela na starych kompach. No i ta gra jest jeszcze bardziej dynamiczna niż CoD więc to raczej do tego porównywać niż do BF :)


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 23:08 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Pograłem w tego titanfalla - BF4 przy tym czymś to 8 cód świata. Grafika na poziomie HL 2, zero zniszczeń i autolocki + aim assist- no thx.


1) Aim assist działa tylko na padach, jeżeli grasz padem na PC, to tylko pozostaje życzyć powodzenia
2) Autolock na pistoleciku jest kompletnie bezużyteczny przeciwko graczom (mały zasięg, długo się namierza). Dobry jest tylko jak kogoś od tyłu zajdziesz, tylko wtedy równie dobrze możesz zrobić instant kill z melee więc...
3) Grafika może nie powala, ale porównując to go HL2 narażasz się na śmieszność.
4) Główna różnica między BF4 a Titanfallem? "Titanfail" przynajmniej działa, hue hue.

Podsumowując twój post: Typowo jak na to forum, coś gdzieś usłyszałeś, coś ci się wydaje, więc przybiegłeś poszczekać dupą i ponarzekać licząc, na dodatkowe punkciki od forumowego kółka wzajemnej adoracji dla malkontentów

Edit: Żeby nie było, brak zniszczeń to jedyny sensowny zarzut w twoim poście, i z nim mogę się zgodzić, trochę dno że AAA Fps w 2014r nie oferuje przynajmniej jakiejś ograniczonej formy destrukcji.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 23:24 
Cytuj  
Goatus serio, nie widzisz tych low res tesktur które walą po oczach tak, że aż je wypala? Ogólnie poziom graficzny to nawet bfa3 nie przypomina ani nowych codów. Ot source engine na sterydach. A na nowym xklocku toto nawet w 1080p nie chodzi :roll: .

BF4 też działa. Titanfall przy bf4 jest prostu jak cep. Tam chociaż nie gra się z botami jako zapychaczami i wojna wygląda jak wojna i jest to fps na miarę 2013 roku(mam na mysli technikalia ale gra się przednio imo a zaraz wchodzą mapy z bf3). W Bf3 jakoś dało radę dać więcej ppl na pc w stosunku do konsol a tutaj widać devsi poszli na totalną łatwiznę. Oby portfeli tak łatwo nie zdobyli. W BF4 liczba ppl jest bodajze taka sama na pc vs konsole a tutaj widac 6v6 + boty. Jakby po prostu tytany nie mogłybyć dla best players lub coś w tym stylu. Ale przecież tytany muszą być dla gimbazy bo kto grę kupi.

Co z tego, że auto aim jest jak grasz na padzie - został zaimplementowany i tyle. Na konsolach pewnie na bank jest w jakimś tam stopniu. Kwestia pistolecika to kwestia sporna. Jest? Jest.

Dodatkowo konstrukcja map jest beznadziejna. W sensie mapy są typowo robione pod piechotę natomiast tytany nie dosc, że przynajmniej na początku nie skaczą(hawken sie kłania, który miał genialnie zaprojektowane walki mechów) to dodatkowo ze względu na nieistniejący model zniszczeń nie są w stanie przejść przez ścianę.


Jedyny plus gry to taki, że gra się fajnie - ot taka bezmózga młócka dobra do odstresowania po pracy. Jutro pogram więcej to może napisze coś, żeby tej gry bardziej nie obrazić.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 23:35 
Cytuj  
TobiAlex - dzieki za info

Ale dalej jest to futurystyczny CoD i za bardzo nic wiecej, chcielismy czegos innego. Od BF na pewno rozni to, ze hit registration jest niezle. Ja caly czas powtarzam, ze czuje nosem zmarnowany potencjal. Dac wiecej graczy, wywalic miniony, titany niech będą rzadsze a nie kazdy ma po 2 minutach. W ogole zrobic gamemodes jak w ET/ETQW = win. A tu co mamy? bida. Szkoda, ze raczej niewiele sie zmieni.

Aha, BF to tez bezmózga młócka. 'wojna wyglada jak wojna' hehe

Co do zarzutu, ze nie ma zniszczen, patrzac na to co sie dzieje to po 2 minutach mapa bylaby plaska. Mnie jakos w tych arcadowych gierach zniszczenia tak bardzo nie pasuja. Co innego np. w Arma 3, ale tam wszystko nie wybucha non stop, wiec jest ok i z rozsądkiem.

Imo gra designowo wyglada zajebiscie. Ale dla mnie grafa jest zawsze na drugim miejscu. Musi byc po pierwsze rywalizacja i skillowosc w takiej grze, jak np. w CSGO czy Quake. A zajebiscie jesli jest jakis movement. Tutaj imo slabo. Tutaj znowu ktos chce by wszyscy poczuli sie zajebiscie "zabilem 10 botow, jestem taki zajebisty". Padowcy moga i sobie miec auto aima, wali mnie to. A ten pistolecik vs players jest useless. Grafiką nie bede sie jaral dlugo.

Patrzac jak cieplo byl przyjety BF4 to az dziwne to narzekanie.

PS. pewnie w csgo pogralbym dluzej, ale bez ekipy nie widze sensu, jak widze co czasem moi team mates wyrabiaja to jest masakra...
PPS. przypominam o modzie pvp do Arma 3 -> http://www.tacticalbattlefield.net/


_________________
.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 18 lut 2014, 00:08 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Ogólnie poziom graficzny to nawet bfa3 nie przypomina ani nowych codów.

To się nie dogadamy bo jeden z nas jest ewidentnie ślepy, pytanie tylko ty czy ja? ;)

zaboleq napisał(a):
BF4 też działa.

Tak, działa tak zajebiście że Dice musiało posypać głowę popiołem, oderwać się od dojenia graczy poprzez robienie kolejnych DLC i wziąć się za łatanie tego wraku który wypuścili. Poważnie zamierzasz dyskutować nad stanem w jakim znajduje(ował) się BF4? Tymczasem, w Titanfallu w becie, słownie jednego buga uświadczyłem, migocze UI przy wybieraniu kart. Śmiech na sali.

zaboleq napisał(a):
W Bf3 jakoś dało radę dać więcej ppl na pc w stosunku do konsol a tutaj widać devsi poszli na totalną łatwiznę.

Wątpię żeby to miało coś wspólnego z "da się / nie da się". Raczej jest to by design + możliwe że MS posmarował bo nie chcieli żeby Xone odstawało w ilości graczy na mapę. Zresztą im dłużej gram tym mniej m to przeszkadza, dochodzę do wniosku że devsi chcieli zrobić MOBA w postaci FPS i im jak najbardziej się udało. Przy tej wielkości map śmiem twierdzić że więcej niż 10 graczy na stronę i było by to już niegrywalne.

zaboleq napisał(a):
Jakby po prostu tytany nie mogłybyć dla best players lub coś w tym stylu. Ale przecież tytany muszą być dla gimbazy bo kto grę kupi.

Umknął ci fakt że jeżeli dobrze ci idzie to tytana zobaczysz kilka razy szybciej niż przeciętny gracz. Zresztą twoja argumentacja jest idiotyczna: nagradzajmy najlepszych graczy czymś co uczyni ich jeszcze bardziej niepokonanymi, żeby gra była jeszcze "przyjemniejsza" dla całej reszty, ta logika, na pewno dużo osób by wtedy grało ;)

zaboleq napisał(a):
Co z tego, że auto aim jest jak grasz na padzie - został zaimplementowany i tyle. Na konsolach pewnie na bank jest w jakimś tam stopniu. Kwestia pistolecika to kwestia sporna. Jest? Jest.

Ale co mnie obchodzą konsole gdzie wszyscy grają na padach, naprawdę nie mam ochoty dyskutować o graniu w fps'y na padzie, nie wywołuj wilka z lasu please.

zaboleq napisał(a):
Dodatkowo konstrukcja map jest beznadziejna. W sensie mapy są typowo robione pod piechotę natomiast tytany nie dosc, że przynajmniej na początku nie skaczą

To mamy odmienne zdanie, bo w kwestii map zgadzam się z TB (którego pierwsze wrażenia wkleił High) mapy są zaprojektowane sensownie, ani bedąc w mechu, ani na nogach nie czujesz żeby teren działał na twoją niekorzyść. Zarówno mechy jak i piechota mają wystarczająco dużo dobrych miejscówek na każdej mapie żeby coś zdziałać.

Edit: Nigdy by mi do głowy nie przyszło że będę "bronił" FPSa wydawanego przez EA O_O
Edit: Zauważ że twój tytan też może sam chodzić pod kontrolą AI, i w przeciwieństwie do minionów stwarza realne zagrożenie dla graczy (i innych mechów) Więc pod koniec gry spokojnie się może zdarzyć że masz 12 graczy, 12 tytanów, + kilkadziesiąt minionów, i wtedy robi się naprawdę tłoczno.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 lut 2014, 01:06 
Cytuj  
http://kotaku.com/the-creators-of-rock- ... 1524418992
The Creators of Rock Band Are Making A Musical First-Person Shooter

http://www.harmonixmusic.com/games/#chroma

trailer http://www.youtube.com/watch?v=3QZhsTRk-ic

Completely reimagining the classic Arena FPS formula, Chroma infuses fast-paced PC shooter action with music-driven gameplay. Join the fight as a Fader, a musical icon of the future, and battle for control of the all-encompassing cultural feed known as The Signal. In Chroma, music is your weapon. Sound is your arsenal.

KEY GAME FEATURES
Spoiler:


http://store.steampowered.com/app/241850/

brzmi to wszystko bardzo oryginalnie. No i wyglada na to, ze ktos przy kasie?


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 lut 2014, 07:27 
Cytuj  
Titanfall - ta gra wprowadzila nowa jakosc campienia. Ludki siedza na dachach w cloak'u i "strzelaja" ze smart gun'a. A zasieg to gowienko ma calkiem przyzwoity (pewnie mniej wiecej taki jak zwykly pistolet, spokojnie sciagasz typa na drugim dachu). A wszystkie te rewelacje w super cenie 130-150pln. Lol.
Jakby to kosztowalo jakos max 50zeta to moze bym wzial, bo po dachach nawet fajnie sie skacze, wskakiwanie na titany i szczelanie im w leb tez jest ok... Generalnie rozrywka w Titanfall to ten sam poziom co ogladanie Pamietnikow Wampirow po pijaku. Od czasu do czasu mozna.
A w sumie wystarczyloby zrobic jakis tryb "hardcore" (lol), czyli wyjebac titany, smart pistole, miniony, dac wiecej playerow (i moze jeszcze static crosshair) i mozna byloby pograc.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 lut 2014, 08:27 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Generalnie rozrywka w Titanfall to ten sam poziom co ogladanie Pamietnikow Wampirow po pijaku.

Coraz bardziej mnie przekonujecie...


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 lut 2014, 08:42 
Cytuj  
Tomu ale za pamietniki Wampirow na pewno nigdy nie zaplaciles :p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 lut 2014, 08:42 
Cytuj  
skad wiesz, moze ma kolekcje na DVD


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 lut 2014, 08:43 
Cytuj  
No i hype prysnął.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 162  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.