mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 36  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 08:28 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Ceny nieźle już poleciały, na allegro widzę klucze po 158/159 zł. Do premiery pewnie jeszcze spadną..

Zebrało mi się jeszcze kilka pytań:
1) jak to jest w TESO z rozmiarem świata? (można to odnieść jakoś do innego MMO?)

2) można swobodnie wchodzić na tereny innych frakcji?

3) są jakieś inne środki transportu niż dawanie z kapcia lub konno?

4) świat podzielony jest na strefy z mobami o różnych poziomach trudności czy też skaluje się wg mojego poziomu?


1. Wielkość świata dla każdej frakcji jest porównywalna z wielkością podstawowych kontynentów w WoW ( np Kalimdor )

2. Tak, ale dopiero po skończeniu 50 lvl

3. Są kapliczki teleportacyjne "wayshrines"

4. Mapy maja przypisane poziomy mobów np 5-15, ale skalują się dla postaci 50 ++ robiących mapy i story innych frakcji

map tutorial video:

http://www.youtube.com/watch?v=WiqDFg5S ... e=youtu.be


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 09:30 
Cytuj  
Dzięki, jeszcze jedno pytanie mi się przypomniało: czy Passive skille dotyczą wyłącznie macierzystej linii umiejętności czy też wszystkich?


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 10:04 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Dzięki, jeszcze jedno pytanie mi się przypomniało: czy Passive skille dotyczą wyłącznie macierzystej linii umiejętności czy też wszystkich?


Dotyczą prawie każdej linni, dobrze to widać na kalkulatorze:

http://esohead.com/calculator/skills


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 10:22 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Dzięki, jeszcze jedno pytanie mi się przypomniało: czy Passive skille dotyczą wyłącznie macierzystej linii umiejętności czy też wszystkich?


wszystkich ale trzeba czytac opisy bo czesto niestety dzialaja gdy trzymasz dany weapon albo uzywasz danych skilli albo masz je na pasku;/


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*

Posty: 156
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 14:18 
Cytuj  
Tak sobie myślę nad buildami dla swojej postaci... W betę żadną jeszcze nie miałem okazji zagrać, ale korzystając z dostępnych już w Internecie informacji mam wrażenie, że ciekawym rozwiązaniem byłby ork nightblade w noszący heavy armor i atakujący dual wieldem. Kosztem lepszego skradania się mam wtedy silniejszą obronę, więcej życia, szybszą regenerację, do tego skill Immovable (+17 armor and spell resistance for 8 seconds. Immune to knockback and disabling effects for duration.) oraz skille klasowe wysysające z kogoś i dodające mi HP z linii Siphoning.

Mam nadzieję, że jestem na dobrym forum, by oczekiwać od kogoś bardziej ogarniętego w temacie komentarza, czy taki układ ma sens i może być skuteczny. Dzięki. ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 14:36 
Cytuj  
Bart668 napisał(a):
Tak sobie myślę nad buildami dla swojej postaci... W betę żadną jeszcze nie miałem okazji zagrać, ale korzystając z dostępnych już w Internecie informacji mam wrażenie, że ciekawym rozwiązaniem byłby ork nightblade w noszący heavy armor i atakujący dual wieldem. Kosztem lepszego skradania się mam wtedy silniejszą obronę, więcej życia, szybszą regenerację, do tego skill Immovable (+17 armor and spell resistance for 8 seconds. Immune to knockback and disabling effects for duration.) oraz skille klasowe wysysające z kogoś i dodające mi HP z linii Siphoning.

Mam nadzieję, że jestem na dobrym forum, by oczekiwać od kogoś bardziej ogarniętego w temacie komentarza, czy taki układ ma sens i może być skuteczny. Dzięki. ;)


Siphioning wymaga magicka, a to się wiążę raczej z light armor a nie heavy. Resztę myślę da się pogodzić. Można to też częściowo poprawić enchantami i biżuteria, ale na początku gry z tym będzie krucho.


_________________
Obrazek

*

Posty: 156
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 14:38 
Cytuj  
Plan jest taki, żeby większość punktów za zdobywane poziomy dawać właśnie w Magickę, by zrekompensować tę stratę jak najszybciej. (mam nadzieję, że nie pomyliłem się i ten system działa tak, jak myślę)

edit:
Liczę, że będzie miała miejsce jeszcze jedna beta (termin poprzedniej pokrył mi się w 100% z wyjazdem) i zaistnieje możliwość wypróbowania takiego układu, bo też nie wiem do końca, jak działa system walki i skradania się, jak bardzo potrzebna jest Stamina do uników etc.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 15:01 
Cytuj  
z mana na poczatku tak czy inaczej jest lipa, nie wazne w czym biegasz. Ja sie zastanawiam tylko czy wziac 2h, czy dual wield. Na filmiku gosc dual wieldem kosil az milo. Z drugiej strony patrzac na skile to bardziej do mnie przemawia 2h.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 15:23 
Cytuj  
2h, popatrz na pasiwy to raz, popatrz na teleport i stuna, popatrz na buffa :)

i wlasnie czy jesli zmienie bron wrzuca buffa z 2handa to jak zmienie bron spowrotem np. na luk to buff dalej bedzie?

tak czy siak mysle ze bede dawal w hp, moze pozniej punkcik czy dwa w mane i stamine ale i tak w sumie pewnie reset na 50 i wtedy najwyzej uzupelnienie tego co nie bedzie capniete.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 15:33 
Cytuj  
yup, mowie, skille z 2h do mnie bardziej przemawiaja. Rogal z lukiem, 2h, szarsza, stunem... wyglada na wypasik. I chyba kotka jako rase wezme jednak. Chyba, ze bedzie wygladal jakos totalnie pedalsko... to wtedy zrobie kocice, hehe.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 15:42 
Cytuj  
Kocur imo wyglada dobrze


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 15:45 
Cytuj  
ta ale kocur ma skille pod melasa ;/ szkoda ze ten crit jest tylko na melee. ja jednka orca tak czy siak.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 15:46 
Cytuj  
jeśli assasyn to tylko kocur wolałbym coś innego, ale cóż


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 15:52 
Cytuj  
Carnage jest pod melee, Stealthy dziala tez pod luki. Zreszta predzej czy pozniej dojdzie do walki w zwarciu, po to bedzie wlasnie 2h jako second weapon.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 16:55 
Cytuj  
no dla melasa kocur jest naprawde the best bo takich pasywke do cryt dmg nie znajdziesz nigdzie, imho w late game taki nb bedzie z niektorych skilli moze i 1shotowal lowhp.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 17:19 
Cytuj  
a co ty chcesz 2xbow biegac?:)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 17:25 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
a co ty chcesz 2xbow biegac?:)


nie bow+2h.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*

Posty: 156
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 17:39 
Cytuj  
W jakich momentach da się zmieniać broń? Jest jakiś hotkey do tego, by przestawić z łuku na dual wield jakoś w miarę w trakcie walki? Gdy ustawia się buildy dla oddzielnych broni, w jakich sytuacjach da się je zmienić?


_________________
Obrazek

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 17:41 
Cytuj  
jak będziesz mial 15 lvl to możesz zmieniać

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 17:45 
Cytuj  
Osur chodzilo mu o momenty np jaki jest cooldown itp


_________________
Turbot

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 36  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.