mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 23 lut 2014, 18:03 
Cytuj  
@ Dzikun

jest polski klan, gramy w nim, obecnie okolo 15 do 20 aktywnych graczy.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

**
Avatar użytkownika

Posty: 232
Dołączył(a): 18.07.2009
Offline
PostNapisane: 23 lut 2014, 23:56 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
W ilości kombinacji/decyzji jakie mogłeś podjąć w każdym momencie walki?


Decyzji miales do wyboru cala game jednak prawda jest taka ze calosc sprowadzala sie do paru sprawdzonych trickow.
Pod tym katem jesli chodzi o oryginalnosc grania to obie gry daja podobne pole do popisu. 90% ludzi bedzie gralo zgodnie z jednym czy dwoma sprawdzonymi strategiami gdzie te pozostale 10% bedzie siedziec i rozkminiac co by z tego mozna ciekawego wycisnac.

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2014, 08:15 
Cytuj  
@noia

Podejrzewam że ciężko będzie prowadzić dyskusję bo to co niektórzy uważają za zalety uw ty z tego co widzę postrzegasz jako wady.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 24 lut 2014, 09:54 
Cytuj  
O, to na pewno. Zresztą to normalne, jednemu się to podoba drugiemu tamto i coś tam tam.. nooo, rozumisz.
Nikt nie mówił, że mamy się przekonywać. Ale podyskutować można.

Na przykład nie zgodzę się (Yesusie), że jest podobna ilość możliwości. Choć to prawda, że w df1 najczęściej korzystało się z jakiegoś ulubionego wycinka kilkudziesięciu skilli, to jednak każdy mógł walczyć, leczyć, uciekać, gonić. Podział na klasy (rozdzielenie skilli) potrafię zrozumieć, choć mi się to nie podoba, ale w grze FPS różnicowanie postaci pod względem szybkości poruszania się (pokonywania dystansu) to moim zdaniem jakieś nieporozumienie. Podobnie pozbawianie graczy możliwości wzajemnego leczenia się jedynie zubożyło grę.

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2014, 10:49 
Cytuj  
Noia, jakby chciało ci się kiedyś wejść na teamspeaka to chętnie z Tobą podyskutuję.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 24 lut 2014, 10:53 
Cytuj  
Noia wpadnij na ts3 pogadaj, moze sprawdz gre... zapraszamy


_________________
Mormo Blastbeat DFO

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 24 lut 2014, 11:46 
Cytuj  
To bardzo miłe, dziękuję, nie skorzystam.
Pisać im się nie chce..

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2014, 12:31 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
To bardzo miłe, dziękuję, nie skorzystam.
Pisać im się nie chce..


Za dużo pisania. DFO i DFUW to dwie zupełnie inne gry. Wspólnym mianownikiem jest jedynie full-loot.

*

Posty: 65
Dołączył(a): 24.02.2014
Offline
PostNapisane: 24 lut 2014, 13:47 
Cytuj  
EvilGod tutaj,
mieliscie okazje zobaczyc mnie na tym filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=Y0QLO9U59jE

gdzie jakis mag "poskladal" kolesia w Dread Plate.
a prwda byla taka ze sobie expilem na polnoc w prostej lini od terenow orkow. juz skonczylem i napatoczyl sie ten mag. mial duzo wiekszy prowess ode mnie.

dlatego zaczalem uciekac, bo i tak mialem sie teleportowac do miasta.
niestety do kilku minutowej ucieczce dogonil mnie, i niestety moj mobilny internet przeszkodzil mi w tym zebym to ja tego maga poskaldal. mag by dostal jescze jeden cios i by lezal. niestety ja mimo iz klikalem na tego maga, to moja poistac nie zadawala ciosow. na filmiku to doskonale widac, jak moja postac stoi i nic nie robi, tylko sie lekko kreci w miejscu.

w tym czasie ja wyprowadzalem ciosy, ktore nie zostaly wykonane.
zwalam wine na komorkowy internet, niestety na takim internecie nie da sie dobrze grac w PVP.

wiec, nastepnym razem radze nie wyciagac takich pochopnych wnioskow, ze ktos zostal poskladany. bo przeciez nie wiesz, jak rozne ograniczenia techniczne ograniczaja danego gracza.
oczywiscie chcialbym miec jakis fajny necik po kablu, ale nie mma.
a za ten swoij mobilny internet place praiwe 170zl/mieciac. wiec jest to drogi i strsznie kiepski internet. ok, tyle nt tego filmiku.




troche pozniej Mormo, mogl mie spotkac na Cairn.
tam praktycznie znalem na pamiec wszystkie rudy metalu i nakopalem tego metalu strasznie strsznie duzo. czasami ktos mnie gankowal i wtedy tracilem po 1k iron ore, ale suma sumarum dzien za dniem bylem chyba w top10 w posiadaniu iron ore na serwerze.

kiedy nie kopalem iorn ore, to lowilem mapy, srednie i duze.
i tez mialem tych map strsznie duzo.
malych map mialem okolo tysiaca, a srednich map mialem prawie 200.
a iron ingots mialem 65k.

wszystko to sprzedalem na PA, wtedy nie mialem zadnego klanu i juz nie widzialem sensu dalej grac w DF UW.

mapy kupil jeden z wiekszych klanow na europejskim serwerze.
a iron ingots, ktos kto pozniej sprzedawal te ingots w wielkich ilosciach na auction house.

wczesniej sam probowalem kopac te medium mapy, ale ratio bylo 6/10.
6 wykopalem a przy reszcie bylem zabijany. zreszta golda nie potrzebowalem az tak duzo. a i nie chcialo mi sie tracic srednio 30 minut na jedna mape.

na sam koniec, wszystko co mialem (oprocz tego co sprzedalem) wrzucielm na jedna postac i zrobilem turniej kto mnie pokona ten bedzie mial caly loot.
wyjscie z miasta poza safe zone troche czasu zajelo , bo bylem przeciazony.

poza safe zone, dlugo nikogo nie bylo.
az pojawil sie jakis low level random, ktory mimo iz bylem przeciazony to prawie zginal. w koncu pojawil sie jakis mag i zabil postac jak i wszystkich dokola.
w loot nie bylo nic specjalnego, troche zestawow mieczy, armor, oczywsicie wszyskto bylo na maxymalnym ranked lvl wtedy osiagalnym przez glownego craftera bylej gildi ZERG MERCs. ale w sumie nic specjalnego. aczkolwiek na pewno warte z 500k golda.

w zeszlytm tygodniu wykupilem abo na pol roku,
troche pogralem i samemu nie ma co grac.
zreszta raczej juz chyba nie wroce do DFUW, zaraz wychodzi RoS, a kilka dni pozniej ESO.


jedynie czego zaluje, to tego ze nie gralem w 2009 w Darkfall 1,
z filmikow widac ze gra bylo niebo lepsze niz to co jest teraz w DFUW.


moze w DFUW majac normalny internet gra sie lepiej. ale znowu porownuja gameplaye DF1 do DFUW to jak tos zauwazyl DF1 ma gameplaye "quake'a" a DFUW gameplay jest strasznie toporny, duzo duzo gorszy.



aha, i te wszystkie oskarzena Kozzmozz, ze gankowalem ludzie na tp,
to prawda. wystarczylo dobra oferta na iron ore, i juz mase graczy chcialo podarowac portal shard w zamian za mozliwosc kupna iron ore po tak atrakcyjnej cenie.
a po teleporcie, ja spokojnie szeldem do smithy i przekuwalem te ironore w iron ingots, a oni lamentowali na global czat ze ich oszukalem :lol:

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2014, 14:18 
Cytuj  
@up

:wtf:

smeagollum napisał(a):
Pisać im się nie chce..


Na granie czasu brakuje, a Ty o pisaniu... :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2014, 19:04 
Cytuj  
https://youtube.googleapis.com/v/fR5ngYVbQmw
https://forums.darkfallonline.com/showt ... s-04-07-14
territory control patch

duzo luda jeszcze gra?


_________________
.

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2014, 19:43 
Cytuj  
Na eventach wioski/monolity/siege itp jest zawsze sporo osób, chociaż rak aka "sun" większość z tych eventów wygrywa poprzez superior tactic (zergowanie). Small scale pvp jest na wioskach tylko jak akurat sunom nie chce się przyjść, a walka o spoty pve praktycznie nie istnieje. Ludzie wolą siedzieć w miastach i cały dzień się duelować z małymi przerwami na wioski itp. Dużo ludzi teraz wraca do gry, może coś się ruszy. Do puki nie wprowadzą crafterki ala enchantig powiązanej głęboko z farmą mobów to nikt nie wyjdzie z miast.

Gram od kilku dni i jestem pozytywnie zaskoczony zmianami od czasów bety, ale sytuacja polityczna na eu troszkę psuje frajdę z gry.


_________________
Ultrah/Dzikun

*

Posty: 85
Dołączył(a): 24.01.2011
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2014, 11:11 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
https://youtube.googleapis.com/v/fR5ngYVbQmw
https://forums.darkfallonline.com/showt ... s-04-07-14
territory control patch

duzo luda jeszcze gra?


Od nas wieczorami od 10 do 15 osób.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2014, 16:47 
Cytuj  
nowy patch ruszyl darkfalla w zupelnie inna strone, walki o terytoria, obrona clanowych granic, walka o wioski dla zwiekszenia obszaru kontrolowanego przez dany klan. Dodali buffy klanowe za kontrolowane obszary....pozatym dodali takze Daily / weekly / Party featy (questy) dla ludzi ktorzy lubia pofarmic mobki ;-)


_________________
Mormo Blastbeat DFO

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2014, 07:37 
Cytuj  
Mormo Blastbeat napisał(a):
nowy patch ruszyl darkfalla w zupelnie inna strone, walki o terytoria, obrona clanowych granic, walka o wioski dla zwiekszenia obszaru kontrolowanego przez dany klan. Dodali buffy klanowe za kontrolowane obszary....pozatym dodali takze Daily / weekly / Party featy (questy) dla ludzi ktorzy lubia pofarmic mobki ;-)

Obrona klanowych granic? Że niby jak, patrole jakieś robicie?
Buffy klanowe za kontrolowany obszar to jak na razie tylko procentowy wzrost otrzymywanych punktów za PvE, gathering i więcej lootu z PvE i gatheringu. Mnie to nie motywuje do czegokolwiek.

Dla mnie jak na razie rozczarowanie. Kolejny fajny pomysł zrealizowany bez sensu. Biorąc pod uwagę jak ciężkie jest zdobywanie terytorium (siege), takie nagrody to żart. Co to w ogóle za pomysł, żeby gości, którzy lubią PvP nagradzać bonusami do PvE. Czy ktoś w ogóle gra w tę grę dla PvE? Zobaczymy co będą dalej dodawać.

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2014, 11:11 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Mormo Blastbeat napisał(a):
nowy patch ruszyl darkfalla w zupelnie inna strone, walki o terytoria, obrona clanowych granic, walka o wioski dla zwiekszenia obszaru kontrolowanego przez dany klan. Dodali buffy klanowe za kontrolowane obszary....pozatym dodali takze Daily / weekly / Party featy (questy) dla ludzi ktorzy lubia pofarmic mobki ;-)

Obrona klanowych granic? Że niby jak, patrole jakieś robicie?
Buffy klanowe za kontrolowany obszar to jak na razie tylko procentowy wzrost otrzymywanych punktów za PvE, gathering i więcej lootu z PvE i gatheringu. Mnie to nie motywuje do czegokolwiek.

Dla mnie jak na razie rozczarowanie. Kolejny fajny pomysł zrealizowany bez sensu. Biorąc pod uwagę jak ciężkie jest zdobywanie terytorium (siege), takie nagrody to żart. Co to w ogóle za pomysł, żeby gości, którzy lubią PvP nagradzać bonusami do PvE. Czy ktoś w ogóle gra w tę grę dla PvE? Zobaczymy co będą dalej dodawać.


Rozumiem, ze nowy holding nie jest dla Ciebie zadna nagroda za wygranego siega?

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2014, 14:27 
Cytuj  
Cytuj:
Dla mnie jak na razie rozczarowanie. Kolejny fajny pomysł zrealizowany bez sensu. Biorąc pod uwagę jak ciężkie jest zdobywanie terytorium (siege), takie nagrody to żart. Co to w ogóle za pomysł, żeby gości, którzy lubią PvP nagradzać bonusami do PvE. Czy ktoś w ogóle gra w tę grę dla PvE? Zobaczymy co będą dalej dodawać.


Ostatnie zmiany powinny spowodować ożywienie na poszczególnych terytoriach co samo w sobie jest dobre dla PvP.
Wydaje mi się, że AV ostatnio jest mocno zachowawcze przy wprowadzaniu jakiś zmian - wg mnie to dobrze.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2014, 16:00 
Cytuj  
gosti napisał(a):
smeagollum napisał(a):
Mormo Blastbeat napisał(a):
nowy patch ruszyl darkfalla w zupelnie inna strone, walki o terytoria, obrona clanowych granic, walka o wioski dla zwiekszenia obszaru kontrolowanego przez dany klan. Dodali buffy klanowe za kontrolowane obszary....pozatym dodali takze Daily / weekly / Party featy (questy) dla ludzi ktorzy lubia pofarmic mobki ;-)

Obrona klanowych granic? Że niby jak, patrole jakieś robicie?
Buffy klanowe za kontrolowany obszar to jak na razie tylko procentowy wzrost otrzymywanych punktów za PvE, gathering i więcej lootu z PvE i gatheringu. Mnie to nie motywuje do czegokolwiek.

Dla mnie jak na razie rozczarowanie. Kolejny fajny pomysł zrealizowany bez sensu. Biorąc pod uwagę jak ciężkie jest zdobywanie terytorium (siege), takie nagrody to żart. Co to w ogóle za pomysł, żeby gości, którzy lubią PvP nagradzać bonusami do PvE. Czy ktoś w ogóle gra w tę grę dla PvE? Zobaczymy co będą dalej dodawać.


Rozumiem, ze nowy holding nie jest dla Ciebie zadna nagroda za wygranego siega?

Chodziło mi raczej o to, że do tego siege'a w ogóle nie dojdzie (a przynajmniej nie z powodu szumnie zapowiadanego territory control). Mówiłem o nagrodzie w aspekcie motywowania nagrodą.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2014, 07:28 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Chodziło mi raczej o to, że do tego siege'a w ogóle nie dojdzie (a przynajmniej nie z powodu szumnie zapowiadanego territory control). Mówiłem o nagrodzie w aspekcie motywowania nagrodą.


Do siega doszlo, rzucilismy tego siega z powodu territory control, udalo nam sie wygrac i przez co podwoic bonusy miedzy innymi do rare drop z harvestu/mobkow.
Poprzez nowe miasto i nowy patch (Territory Control) mamy szanse polaczyc nasze glowne miasto do wyspy cairn przez co nasi nowi gracze moga plywac na fishing trawlerach z bonusem m.in. 30% bonus prowess gain lub np. mamy dostep do Fire Giantow (Terrory) z mocnym bonusem na rare drop.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2014, 10:50 
Cytuj  
Dla mnie to co by nie zrobili, dopóki nie zmienią tego lamerskiego combatu to gra będzie gorsza niż dfo 1.0 . Jak dla mnie to by mogli wyjebać te wszystkie aoe skille w pizdu i zostawić sam luk/miecz w grze, te szarże/dashe też są po chuju fest. Wiem, że chcieli ułatwić combat, żeby więcej ludzi w to grało, ale na razie nie widać rezultatów, gra mniej ludzi niż w 1.0 po roku.

Gra jest lepiej dopracowana niż jedynka, nie ma bugów, exploitów, cheaty są banowane z miejsca, co chwile jakieś eventy napędzające pvp, ale to wszystko o kant dupy z tym combatem.
Ale i tak nie ma na rynku żadnej alternatywy ;]


_________________
Ultrah/Dzikun

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.